Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Ηλεκτρικό kei car από την Nissan το 2022

31/8/2021

Η κατηγορία των kei cars που διατίθεται στην Ιαπωνική αγορά, έχει αποκτήσει από το 1949 φανατικούς υποστηρικτές εξαιτίας της πληθώρας πλεονεκτημάτων που προσφέρει. Δεν θα καθυστερούσαν λοιπόν να εμφανιστούν και οι ηλεκτρικοί εκφραστές της τόσο δημοφιλούς κατηγορίας με την αρχή να γίνεται από την Nissan.

Η κατηγορία των kei cars, δημιουργήθηκε για την αγορά της Ιαπωνίας το 1949. Οι κανονισμοί επέβαλαν ότι το μήκος τους δεν πρέπει να ξεπερνά τα 3,4 μέτρα, το πλάτος τους τα 1,48 μέτρα και το ύψος τους τα 2 μέτρα, με μία μέγιστη απόδοση 63 ίππων. Επίσης ο κυβισμός του κινητήρα δεν θα έπρεπε να είναι παραπάνω από 660 κυβικά εκατοστά. 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Η συγκεκριμένη κατηγορία έγινε ανάρπαστη στην Ιαπωνία λόγω και των φορολογικών κινήτρων που υπήρχαν για την αγορά ενός τέτοιου οχήματος, ενώ παράλληλα το δυνατό τους χαρτί παραμένει ακόμα και σήμερα η εξοικονόμηση καυσίμου, το κόστος αγοράς, αλλά επίσης και ο χώρος παρκαρίσματος. Με την αυτοκινητοβιομηχανία γενικά να προσανατολίζεται όλο και περισσότερο σε ηλεκτρικά μοντέλα, περιμένουμε και την αντίστοιχη κατηγορία των kei cars να πάρει τον ίδιο δρόμο. 

Tο ηλεκτρικό όχημα της Nissan θα έχει μήκος 3,39 μέτρα, πλάτος 1,47 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα

Tο ηλεκτρικό όχημα της Nissan θα έχει μήκος 3,39 μέτρα, πλάτος 1,47 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα

 
Η Nissan λοιπόν είναι αυτή που μας φέρνει τα τελευταία νέα για τη συγκεκριμένη κατηγορία και ανακοίνωσε ότι έχει μέσα στα σχέδιά της να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο και αμιγώς ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο στην αγορά της Ιαπωνίας στις αρχές του 2022, και θεωρούμε ασφαλές να υποθέσουμε ότι πρόκειται για την κανονική έκδοση του πρωτότυπου Nissan iMK
 
Η εταιρεία δεν εξέδωσε φωτογραφίες ανακοίνωσε όμως ότι το ηλεκτρικό όχημα θα έχει μήκος 3,39 μέτρα, πλάτος 1,47 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα κατατάσσοντάς το στην κατηγορία των kei cars. Οι διαστάσεις του το κάνουν μικρότερο από το Chevrolet Spark και σύμφωνα και με την Nissan αποσκοπούν στο να προσφέρουν εύκολη οδήγηση και χειρισμό στις συνήθως συνωστισμένες οδικές αρτηρίες της Ιαπωνίας. Το μοντέλο θα τροφοδοτείται από μία μπαταρία 20 kWh και υπόσχεται να έχει επαρκή αυτονομία ώστε να ικανοποιήσει τις καθημερινές ανάγκες των γιαπωνέζων οδηγών. 

Tο μικρό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο θα διαθέτει μπαταρία με δυνατότητα να μπορεί να τροφοδοτήσει με ενέργεια οικιακές εγκαταστάσεις σε περίπτωση ανάγκης

Tο μικρό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο θα διαθέτει μπαταρία με δυνατότητα να μπορεί να τροφοδοτήσει με ενέργεια οικιακές εγκαταστάσεις σε περίπτωση ανάγκης

 
Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι το μικρό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο θα διαθέτει μία μπαταρία με δυνατότητα φόρτισης 2 δρόμων, πράγμα που σημαίνει ότι εκτός από το να τροφοδοτηθεί με ενέργεια, μπορεί να τροφοδοτήσει κιόλας, κάνοντας το  ικανό να δώσει ρεύμα σε οικιακές εγκαταστάσεις σε περίπτωση ανάγκης. 
Η Nissan ήταν φειδωλή όσον αφορά τα χαρακτηριστικά επιδόσεων, είπε όμως ότι το επερχόμενο μοντέλο θα προσφέρει άμεση επιτάχυνση και ομαλή αίσθηση οδήγησης. Αναμένεται επίσης να έχει πολύ ήσυχη καμπίνα με πλήθος τεχνολογικών λειτουργιών και βοηθημάτων οδήγησης.
 
Η εξέλιξη γίνεται από κοινού με την Mitsubishi και το κόστος υπολογίζεται στα περίπου 15.000 ευρώ προ φόρων. Πώς θα σας φαινόταν αν η αγορά των kei cars έβρισκε δρόμο και στην Ευρώπη;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε