autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R των 310 ίππων.

Οδηγούμε: Civic Type R

Διαβάστηκε από 5177 αναγνώστες - 1/7/2016

Κάποια αυτοκίνητα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται για να στρίβουν στο όριο και να κυνηγάνε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ένα από αυτά είναι το νέο Honda Civic Type R και κάθε λεπτό μαζί του είναι ξεχωριστό.

autoagora Team

Το τμήμα εξέλιξης της Honda δούλεψε 5 χρόνια για να ετοιμάσει το νέο Civic Type R. Τι κατάφερε όμως σε αυτά το διάστημα; Το νέο Type R αποδίδει 310 ίππους, από 2λιτρο τούρμπο κινητήρα που για 1η φορά συνδυάζεται και με το σύστημα VTEC, η κίνηση μεταδίδεται μπροστά, με μπλοκέ διαφορικό φυσικά, ενώ είναι το μόνο στην κατηγορία με ψαγμένη αεροδυναμική και downforce. Όμως τα ψυχρά νούμερα δεν λένε πάντα την αλήθεια, ειδικά όταν ο άμεσος ανταγωνισμός έχει τετρακίνηση και κάμποσα άλογα παραπάνω. Οπότε, τι κάνει το Type R ξεχωριστό;

Σχεδίαση
Το «απλό» Civic έχει δεχτεί ιδιαίτερες αεροδυναμικές βελτιώσεις όπως φτερά, μαρπιέ, πίσω διαχύτη και βέβαια την μεγάλη πίσω αεροτομή, που δεν αφήνει να περνας απαρατήρητος, αλλά την λατρεύεις στις ψηλές ταχύτητες με το τρόπο που βιδώνει την ουρά στον δρόμο. Η πιο σημαντική δουλειά δεν φαίνεται απ` έξω μιας και έχει γίνει στο πάτωμα, που είναι εντελώς επίπεδο και σε συνδυασμό με τον πίσω διαχύτη δημιουργεί συνθήκες που βελτιώνουν εντυπωσιακά το κράτημα. Οι 2 διπλές απολήξεις της εξάτμισης ολοκληρώνουν την πίσω εικόνα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ