autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Κινητήρες-Ανάρτηση

Διαβάστηκε από 10946 αναγνώστες - 14/2/2014

Τρεις κινητήρες θα εξοπλίζουν αρχικά τη νέα C-Class: ένας diesel και δύο βενζίνης. Η έκδοση C220 Blue Tec θα χρησιμοποιεί έναν turbodiesel 2,2 λίτρων με απόδοση 170 ίππους και 400 Nm ροπής, με 4 λίτρα κατανάλωση και 103 γρ. εκπομπές CO2. Από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, η C180 εξοπλίζεται με τον 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 250 Nm ροπής, με 5 λίτρα κατανάλωση και 116 γρ. CO2, ενώ η C200 είναι 2λιτρη, με απόδοση 184 ίππους, 300 Nm ροπής, 5,3 λίτρα κατανάλωση και 123 γρ. CO2. Αργότερα, θα προστεθούν στην γκάμα της C-Class και άλλοι κινητήρες όπως ένας νέος turbodiesel 1,6 λίτρων, εξελιγμένος σε συνεργασία με την Renault, που θα προσφέρεται σε εκδόσεις 115 και 136 ίππων, ένας 2λιτρος βενζίνης απόδοσης 240 ίππων, ενώ υπάρχουν και σκέψεις για έναν V6 βενζίνης. Όλοι οι κινητήρες που χρησιμοποιεί η νέα C-Class έχουν οικολογικό προσανατολισμό και πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6 (όταν αυτές εφαρμοστούν). Από την γκάμα δεν θα λείψει η έκδοση C300 Bluetec Hybrid, η οποία θα εφοδιάζεται με τον 2,2 λίτρων turbodiesel σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για μια μέση τυποποιημένη κατανάλωση μόλις 3,9 lt/100km. Θα ακολουθήσει  και μια υβριδική βενζινοκίνητη C350 plug-in (επαναφορτιζόμενη στην πρίζα), προς το τέλος του 2015. Κάποιες εκδόσεις της νέας C-Class θα προσφέρονται και σε τετρακίνητη έκδοση. Σε όλες τις υπόλοιπες η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ή μέσω του αυτόματου 7G-TRONIC PLUS με τις 7 σχέσεις.

Κατά τον σχεδιασμό της νέας C-Class ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην αυξημένη ακαμψία και αντοχή του πλαισίου, τόσο για την προσφερόμενη ασφάλεια, όσο και για την άνεση και την οδική συμπεριφορά. Το νέο αμάξωμα κάνει χρήση αλουμινίου σε ποσοστό 50%, συμβάλλοντας έτσι στην συνολική μείωση του βάρους κατά 100 κιλά. Η μείωση αυτή του βάρους έδωσε την δυνατότητα στους μηχανικούς της Mercedes να ρυθμίσουν την ανάρτηση ώστε να συνδυάζεται η άνεση με την σπορ οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση της νέας C-Class είναι πιο σφικτή από την προηγούμενη και αποτελείται από ένα σύστημα τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και πέντε συνδέσμων πίσω, ενώ ρυθμίζεται σε 3 θέσεις. Το μεγάλο νέο στις αναρτήσεις είναι ότι η νέα C-Class μπορεί να εφοδιαστεί, σαν έξτρα, με την αερανάρτηση AirMatic, που μέχρι τώρα ήταν προνόμιο των μεγαλύτερων μοντέλων της Mercedes. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα C-Class είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας που εφοδιάζεται με τέτοιου τύπου ανάρτηση, ανεβάζοντας τον πήχη στον ανταγωνισμό αφενός, και δικαιολογώντας την πρόθεση της Mercedes που θέλει την νέα C-Class σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Το AirMatic διαθέτει 4 ρυθμίσεις, από Sport+ μέχρι Comfort, και επιτρέπει στον οδηγό να αποθηκεύσει και το δικό του οδηγικό προφίλ σε μία από αυτές τις ρυθμίσεις.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

autoagora Team