Οι Ιταλοί μηχανικοί φαίνεται ότι έχουν βάλει όλη
τους τη μαεστρία, προκειμένου να κατασκευάσουν ένα μεσαίο όχημα, που
ανταποκρίνεται πλήρως στις αξίες και στην ιστορία της φίρμας. Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της εταιρείας, τα
πάντα στο αυτοκίνητο συνοψίζονται στις λέξεις «la meccanica
delle emozioni», που σημαίνει η μηχανολογία των
συναισθημάτων και πραγματικά από τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουν
αποκαλυφθεί φαίνεται πως έχουν βάλει όλη τη μαεστρία τους.
Στοιχεία κλειδιά, λοιπόν, στη νέα Alfa Romeo Giulia
είναι η κατανομή του βάρος σε ποσοστό 50-50 και η πίσω κίνηση,
κάτι που επαναφέρεται μετά την Alfa
75. Μάλιστα, για να μπορέσουν να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη ο κινητήρας και
τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο αξόνων και αυτός είναι ο
λόγος που η Giulia
έχει μικρούς προβόλους, μακρύ καπό και εμπρός φτερά, πίσω χώρο επιβατών τοποθετημένο προς τα πίσω, που
ουσιαστικά «κάθεται» πάνω στους κινητήριους τροχούς, και μυώδη πίσω φτερά.
Σε ότι αφορά, τέλος, τους κινητήρες, επίσημα
στοιχεία για όλη την γκάμα θα αποκαλυφθούν στην προσεχή έκθεση της
Φρανκφούρτης. Προς το παρόν οι Ιταλοί έδωσαν κάποια από τα στοιχεία για την
κορυφαία έκδοση Quadrifoglio.
Αυτή λοιπόν, φέρει έναν 6κύλινδρο, αλουμινένιο turbo βενζινοκινητήρα με τεχνογνωσία από
την Ferrari.
Αποδίδει 510 ίππους και επιταχύνει το μοντέλα στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9
δλ.! Επίσης, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας θα είναι οικονομικός χάρη
στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
autoagora Team
Copyright © 2025 - autoagora.gr