Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Αυτά είναι τα δεύτερης γενιάς Audi A5 & S5 Coupe.

Νέα Audi A5 & S5 Coupe

6/6/2016

Η Audi παρουσιάζει τη νέα γενιά του A5 Coupe, ενώ παράλληλα μας συστήνει με την κορυφαία -μέχρι στιγμής- έκδοση S5 των 350 ίππων.

Η Audi αποκάλυψε και επίσημα, σε εκδήλωση στα κεντρικά της γραφεία στο Ίνγκολσταντ, τη δεύτερη γενιά του A5 Coupe. Μάλιστα, η ομολογουμένως πολύ όμορφη παρουσίαση, μεταδόθηκε ζωντανά μέσω livestreaming στο διαδίκτυο.

Η γερμανική φίρμα, πιστή στη φιλοσοφία της δεν προέβη σε εντυπωσιακές αλλαγές συγκριτικά με το προγενέστερο Α5, που είχε παρουσιαστεί το 2007. Τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως, διότι το νέο μοντέλο έχει υποστεί εκτεταμένες βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, ανανεώνοντας σημαντικά την παρουσία της premium φίρμας στα μεσαία κουπέ.

Όπως ήταν ήδη γνωστό, η κατασκευή του νέου Α5, βασίστηκε στη νεότερη γενιά του Audi A4, με το οποίο μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα, καθώς επίσης και αρκετά τεχνολογικά συστήματα. Μάλιστα η χρήση της MLB evo πλατφόρμας, με μια σειρά από άλλα μέτρα, του επιτρέπει να μειώσει το βάρος του κατά 60 κιλά σε σχέση με πριν, παρά το μακρύτερο μεταξόνιό του.

Δυναμική εξωτερική σχεδίαση
Σχεδιαστικά το νέο A5 έχει πιο επιθετικό εμπρός μέρος, το οποίο ενστερνίζεται αυτό του Audi A4, υιοθετώντας όμως δική του ξεχωριστή ταυτότητα και περισσότερο σεξαπίλ. Οι γραμμές του είναι πιο δυναμικές από κάθε άλλη φορά, όπως ορίζονται από ένα πολύ μοντέρνο αμάξωμα με μακρύ καπό, μικρούς προβόλους και τονισμένους πλαϊνούς ώμους, δημιουργώντας έτσι μια συνολική εικόνα με περισσότερες καμπύλες.
Φυσικά όλες αυτές οι σχεδιαστικές αλλαγές, συγκριτικά με τον προκάτοχό του, έχουν συνεισφέρει και στο πεδίο της αεροδυναμικής, με το σχετικό συντελεστή να μειώνεται στο cd:0,25.Τα φωτιστικά σώματα, στο εμπρός, αλλά και στο πίσω μέρος είναι νέα και έχουν «καθαρό» design, ενώ έξτρα στυλ προσδίδουν οι νέοι εμπρόσθιοι αεραγωγοί.

Με μεγαλύτερους χώρους
Περνώντας στο εσωτερικό, θα συναντήσουμε αντίστοιχα, πολλά κοινά σημεία εκ νέου με το Α4, λογικό άλλωστε, αφού η γερμανική φίρμα εφάρμοσε τους τελευταίους σχεδιαστικούς τις κώδικες. Αυτό σημαίνει ότι και εδώ έχουμε την επιλογή του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit και τη συνεχόμενη λωρίδα των αεραγωγών στο πάνω μέρος του ταμπλό. Φυσικά εκεί την παράσταση κλέβει η νέα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, με μέγεθος 8,3 ιντσών, που βρίσκεται ψηλά στην κονσόλα.

Όσον αφορά στην υπόλοιπη καμπίνα το μεγαλύτερο μεταξόνιο που αναφέραμε πιο πριν, καθώς και η αύξηση των διαστάσεων του Α5, δημιουργούν σύμφωνα με την Audi, ένα πιο ευρύχωρο περιβάλλον για τους επιβάτες του, αλλά και ένα πιο ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ συνολικού όγκου 465 λίτρων.

Με κινητήρες 2,0 - 3,0 λτ.
Στο πεδίο των κινητήρων, αρχικά το νέο A5 θα είναι διαθέσιμο με δυο μοτέρ βενζίνης και τρία πετρελαίου. Η βασική επιλογή θα είναι ο 2λιτρος TFSI των 190 ίππων και στη συνέχεια η έκδοσή του με τα 248 άλογα. Στους diesel, εισαγωγικός κινητήρας είναι ο 2,0 TDI των 190 ίππων, καθώς και δύο V6 TDI 3 λίτρων με 218 και 286 άλογα.
Σε όλες τις επιλογές τα κιβώτια είναι 6άρι μηχανικό ή 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, ενώ για το κορυφαίο 3,0 TDI, υπάρχει 8άρι αυτόματο. Στις επιδόσεις, η Audi υπόσχεται έως και 17% βελτίωση για όλα τα μοτέρ, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση έως και 22%.
Σχετικά με το νέο σύστημα τετρακίνησης quattro, αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο για τους τετρακύλινδρους κινητήρες ΤFSI και ΤDI με χειροκίνητο κιβώτιο. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις