Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής βρίσκεται ο γνώριμος 1,5 dCi των 110 ίππων της Renault. Αυτός σε κερδίζει με την πολιτισμένη λειτουργία, παρουσιάζοντας ήσυχη λειτουργία αλλά και θετικό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς υστέρηση στην απόκριση. Στην πράξη, είναι ικανός να κινήσει αξιοπρεπώς το μοντέλο, με τις επιδόσεις να χαρακτηρίζονται ανταγωνιστικές για την κατηγορία. Επιπλέον, διακρίνεται για τον οικονομικό του χαρακτήρα, με τη Renault να ανακοινώνει το πολύ χαμηλό νούμερο των 3,7 λτ./100 χλμ., ωστόσο εσείς υπολογίστε περίπου στα 5,2-5,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες κίνηση.
autoagora Team
Copyright © 2025 - autoagora.gr