Κλειδί στην νέα στρατηγική πλατφόρμα SSPKοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Κεντρικός άξονας στην φιλοσοφία του Ομίλου είναι η
νέα πλατφόρμα Scalable Systems Platform (SSP) που θα χρησιμοποιηθεί από το 2026 και μετά. Πρόκειται για μία «ένωση» των MEB και PPE EV η οποία θα δημιουργήσει μία
ενιαία αρχιτεκτονική για όλη την γκάμα του VW Group. Σχεδιασμένη με τρόπο τέτοιο
ώστε να χρησιμοποιείται σε κάθε κατηγορίας μοντέλο, από αυτοκίνητο πόλης ως σε πολυτελή grand tourer, η SSP είναι μία πλήρως ψηφιακή πλατφόρμα που δίνει έμφαση
στην ανάπτυξη συνδεδεμένω υπηρεσιών λογισμικού. Αναμένονται πάνω από 40 εκατομμύρια οχήματα με την συγκεκριμένη πλατφόρμα, την οποία θα δανειστούν και άλλες εταιρείες. Συνολικά θα γίνει
επένδυση ύψους 800 εκ. ευρώ στην έρευνα και την ανάπτυξη της συγκεκριμένης πλατφόρμας.
Νέες τεχνολογίες μπαταριών δεσμεύτηκε να αναπτύξει η VW, που θα ανοίξει έξι νέα εργοστάσια παραγωγικής ικανότητας 240 GWh.
Ενιαίο σύστημα λογισμικού - νέες τεχνολογίες μπαταριώνΤην ίδια στιγμή είναι σε εξέλιξη project πάνω στην δημιουργία
ενιαίου συστήματος λογισμικού το οποίο θα αξιοποιηθεί από το 2025, συνδέεται με την SSP και θα χρησιμοποιηθεί σε κάθε μοντέλο. Εφόσον
όλα τα αυτοκίνητα μοιράζονται ίδιο λογισμικό θα υπάρχει αντίστοιχα τεράστια βάση δεδομένων και συνδεδεμένων υπηρεσιών που θα βελτιώνουν τις παροχές επεκτείνοντας την διάρκεια ζωής των οχημάτων.
Από την άλλη πλευρά, o VW Group έχει δεσμευτεί
να αναπτύξει εσωτερικά δικές του τεχνολογίες μπαταριών ώστε να
καλύψει τις ανάγκες πρώτων υλών χωρίς εξωτερικές προμήθειες. Μία ενοποιημένη μορφή μπαταρίας κυψελών
αναμένεται μέχρι το 2030 με στόχο να μειώσει στο 50% τα έξοδα παραγωγής. Μέχρι τότε, θα έχουν
ανοίξει έξι νέα εργοστάσια μπαταριών σε όλη την Ευρώπη, με συνολική παραγωγική ικανότητα 240 GWh.Τα πρώτα αυτόνομα λεωφορεία κινούνται δοκιμαστικά σε συνεργασία με πάροχο υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης.
Game changer η αυτόνομη οδήγησηΚλείνοντας, σημαντικό τμήμα της στρατηγικής αφορά και την
ανάπτυξη υπηρεσιών αυτόνομης οδήγησης. Αυτή τη στιγμή ο Όμιλος κάνει tests με αυτόνομα λεωφορεία στη Γερμανία σε συνεργασία με την εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης «Argo AI». Στόχος τους είναι να ξεκινήσει η πρώτη του αυτόνομη υπηρεσία κινητικότητας στην Ευρώπη το 2025. Σταδιακά,
μέσω και του ενιαίου λογισμικού E3 2.0 και της κοινής χρήσης πλατφόρμας θα εξοπλιστούν τα μοντέλα κάθε μάρκας με αυτόνομη οδήγηση 4ου επιπέδου.