autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Ateca θα κινηθεί σε ομαλά, εκτός δρόμου οδοστρώματα χωρίς πρόβλημα.

    Οδηγώντας

    Διαβάστηκε από 9806 αναγνώστες - 2/12/2016

    Το Ateca έχει σπορ προφίλ με έμφαση στα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, ξεκινώντας από την θέση οδήγησης που διαθέτει καλή περιφερειακή ορατότητα, με το κάθισμα να προσφέρει επαρκή πλευρική στήριξη. Στρίβει πολύ καλά για SUV, έχοντας σχετικά περιορισμένες κλίσεις αμαξώματος και έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές και τα φρένα δυνατά και αποτελεσματικά. Οδηγήσαμε 2 εκδόσεις του Ateca κατά την διάρκεια της γνωριμίας μας. Ο 1000άρης των 115 ίππων αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις. Είναι ελαστικός από χαμηλά, τραβάει θετικά και μόνο στις ψηλές στροφές δείχνει να «κουράζεται». Αρωγοί του κινητήρα αυτού είναι η καλή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου και το χαμηλό βάρος του Ateca, που είναι 1280 κιλά στις 2κίνητες εκδόσεις. Εντύπωση μας προκάλεσε η ευκολία που το Ateca ταξίδευε στην Εθνική με ταχύτητες 160 και 170 χλμ./ώρα. Είναι το 1000άρι, ας μην ξεχνάμε. Η μεγάλη έκδοση που οδηγήσαμε ήταν η 2λιτρη diesel, των 150 ίππων, με 6τάχυτο κιβώτιο και τετρακίνηση. Εδώ όλα ήταν πιο εύκολα, με τον κινητήρα να έχει επαρκή ροπή από χαμηλά και δύναμη ψηλά. ¶ξια μνείας είναι δουλειά των μηχανικών της SEAT στην ηχομόνωση, αφού και οι 2 εκδόσεις ήταν αρκετά ήσυχες, αυξάνοντας την παρεχόμενη άνεση. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    autoagora Team