Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Στην γκάμα της Mercedes και μετά το 2030 συμβατικά μοτέρ

12/7/2021

Η Mercedes σκοπεύει να ενισχύσει την γκάμα των μοντέλων της με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα τα προσεχή χρόνια, διατηρώντας κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2030.

Να επιταχύνει την μετάβασή της προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της φαίνεται πως αποφάσισε η Mercedes. Αυτό αναφέρεται σε σχετικό ρεπορτάζ ιστοσελίδων του εξωτερικού που αναφέροναι επιγραμματικά στην νέα στατηγική της γερμανικής μάρκας. Όπως επισημαίνεται, η Mercedes θέλει τα προσεχή χρόνια να πωλεί αποκλειστικά και μόνο e-cars, σχεδιάζοντας να προσφέρει σε κάθε σειρά μοντέλων της μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ενδεικτικό της συγκεκριμένης φιλοσοφίας είναι το γεγονός πως μόλις μέσα στο 2021 έχει παρουσιάσει τα EQS, EQB και EQA, ενώ αργότερα μέσα στην χρονιά θα δούμε και το sedan EQE. Στους πρώτους μήνες του 2022, πάλι, αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το EQS SUV.

Το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής στον κόσμο, Mercedes EQS, προσφέρει αυτονομία έως 770 χλμ..

Το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής στον κόσμο, Mercedes EQS, προσφέρει αυτονομία έως 770 χλμ..

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Όλα τα παραπάνω συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις παγκόσμιων και ευρωπαϊκών φορέων που ζητούν τον περιορισμό των εκπομπών αέριων ρύπων. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της ΕΕ που σκοπεύει να τελειώσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 θέλοντας να γίνει η πρώτη ήπειρος που είναι ενεργειακά ουδέτερη ως προς τις εξορύξεις άνθρακα. Για την Mercedes, βέβαια, το πλάνο πλήρους εξηλεκτρισμού είναι μία μακρά διαδικασία που απαιτεί χρόνο.

Η γερμανική μάρκα θέλει ως το 2030 να σταματήσει την κυκλοφορία μεγάλου αριθμού κινητήρων βενζίνης και diesel, η «απαγκίστρωση», όμως, από τα συμβατικά μοτέρ δεν θα ολοκληρωθεί άμεσα αλλά θα εξαρτηθεί και από τις ανάγκες των αγορών, ειδικά σε χώρες στις οποίες δεν είναι επαρκείς οι υποδομές φόρτισης. Για να το πούμε πιο απλά, η Mercedes θα προσφέρει σε ορισμένες χώρες ΚΕΚ και μετά το 2030, εκτός αν ενδιάμεσα αλλάξουν ριζικά τα δεδομένα.
 
Σε κάθε περίπτωση, το αναλυτικό οργανόγραμμα της εταιρείας θα αποκαλυφθεί άμεσα. Στις 22 Ιουλίου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler, Ola Kallenius, θα παρουσιάσει επισήμως λεπτομέρειες για την στραγητική που θα ακολουθηθεί τα προσεχή χρόνια. Μεταξύ άλλων θα ανακοινώσει πως αναπτύσσονται νέες πλατφόρμες για ηλεκτρικά οχήματα, ενώ επίσης εξελίσσει το δικό γης λειτουργικό σύστημα λογισμικού. Μένει να δούμε αν θα λυθεί η απορία για το οριστικό «τέλος εποχής» σε κινητήρες βενζίνης και diesel για λογαριασμό και της Mercedes.
 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε