autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

H μέση κατανάλωση του «D-4D Global Diesel» ξεκινά από τα 6,4 λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 169 g/km.

    Νέος «Global Diesel» κινητήρας 2,4 λτ. με 150 ίππoυς

    Διαβάστηκε από 7797 αναγνώστες - 18/5/2016

    Μια από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις της νέας γενιάς του Toyota Hilux, από τους προκατόχους της, είναι ο νέος «D-4D Global Diesel» (GD) πετρελαιοκινητήρας 2.393 κ.εκ.

    Αν και μικρότερος σε χωρητικότητα κατά 100 κ.εκ. περίπου, σε σχέση με το μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά, ο νέος αυτός κινητήρας αποδίδει ισχύ 150 ίππων από τις 3.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400 Nm που διατηρείται σταθερή από τις 1.600 – 2.000 σ.α.λ.

    Παράλληλα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα συνδυάζεται με ένα αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων καθώς και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο (Super ECT), επίσης έξι σχέσεων.

    Αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει τελική ταχύτητα έως και 175 χλμ./ώρα στο νέο Hilux και επιταχύνσεις από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ.

    Παράλληλα, χάρη σε πολλαπλές επεμβάσεις που έχει δεχθεί σε όλους τους τομείς, η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 6,4 λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 169 g/km αντίστοιχα (πάντα σε συνδυασμό με την ύπαρξη του συστήματος «Stop & Start»).

    Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφέρουμε πως, προκειμένου να καλυφθούν οι προδιαγραφές ρύπων της Euro6, η Toyota επέλεξε τον συνδυασμό των τεχνολογιών EGR και SCR για την επεξεργασία των καυσαερίων, γεγονός που σημαίνει πως το νέο Hilux θα απαιτεί για την κίνηση του την προσθήκη διαλύματος ουρίας (AdBlue) στο σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων μετά τον θάλαμο καύσης του κινητήρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    autoagora Team