Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το νέο VW ID Buzz είναι το Τ1 της νέας εποχής

1/9/2021

Από ότι φαίνεται το ρετρό design έχει επιστρέψει για τα καλά, αφού όλο και περισσότεροι κατασκευαστές επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν σχεδιαστικά στοιχεία από καλοπουλημένα ή διακαώς επιθυμητά μοντέλα του παρελθόντος τους. Στο ίδιο πνεύμα και η Volkswagen, αποφασίζει να κάνει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Kombi της να θυμίζει τον πρόγονο του, το T1 Kombi.

Μπορεί η πρώτη απόπειρα για νέο ρετρό μοντέλα στα μέσα της δεκαετίας του 2000, με μοντέλα όπως το Pt Cruiser και το νέο (τότε) Volkswagen Beetle, να μην είχε τόσο μεγάλη επιτυχία, φαίνεται όμως ότι η επιστροφή στο ρετρό που βιώνουμε σήμερα, θα τύχει ευρείας αναγνώρισης, αφού μοντέλα όπως το νέο Ford Bronco να κάνει θραύση στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έτσι λοιπόν και η Volkswagen δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι της αναβίωσης μοντέλων, που έκαναν τη διαφορά στο παρελθόν, και βασιζόμενη στο πρωτότυπο ID Buzz του 2017 θα αποτίσει φόρο τιμής στο αρχικό Τ1 Κombi Van.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Στο εμπρόσθιο μέρος, παρατηρούμε έντονη καμπύλωση στο αμάξωμα, που παραπέμπει στο πρώτο Kombi, όπως επίσης σαφής είναι και ο τρόπος με τον οποίο θα υπάρξει διχρωμία στο αμάξωμα αφού οι γραμμές διαχωρισμού είναι εμφανείς. Τα ανοίγματα στα πλαϊνά παράθυρα δεν είναι ακριβώς ίδια με το πρωτότυπο και παραπέμπουν περισσότερο στα αντίστοιχα του Τ7 multivan
 
Όσον αφορά την καμπίνα, φαίνεται να υπάρχει επιλογή μεταξύ 6 και 8 θέσεων που συνδυάζεται με την έξυπνη χρήση χώρου, αφού από ότι φαίνεται οι πίσω θέσεις θα μπορούν να περιστραφούν, χαρακτηριστικά στα οποία βοηθάει και το ενός επιπέδου πάτωμα στο οποίο περιέχονται τα ηλεκτρικά στοιχεία. Ο πίνακας οργάνων θα είναι ηλεκτρονικός, ενώ στο κέντρο της κονσόλας θα βρίσκουμε μία οθόνη infotainment συμβατή με Android Auto, Apple CarPlay και δυνατότητες φόρτισης τηλεφώνου όπως και στα υπόλοιπα ID μοντέλα. 
 
Θα υπάρχουν εκδόσεις με κίνηση στους πίσω, αλλά και στους τέσσερις τροχούς με απόδοση 201 ίππων και 365 ίππων αντίστοιχα μέσω του διπλού κινητήρα. Tο νέο μοντέλο της  οικογένειας ID θα χρησιμοποιεί επίσης την ευέλικτη πλατφόρμα MEB-XL, η οποία μπορεί με άνεση να στεγάσει συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου από 48 έως 111 kWh, με την αυτονομία να αγγίζει τα 550 χιλιόμετρα, ενώ θα μπορεί να επιτευχθεί φόρτιση σε επίπεδο 80% μέσα σε 30 λεπτά χρησιμοποιώντας έναν ταχυφορτιστή τον 150KW.
 
Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν για το Volkswagen ID Buzz στην Ευρώπη το 2022 και στις Ηνωμένες Πολιτείες την επόμενη χρονιά με τις τιμές για το επιβατικό μοντέλο να ξεκινάνε περίπου στις 40.000 δολάρια.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε