autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 μικρά SUV με κάτω από 25.000 ευρώ που αξίζουν τα λεφτά τους

3 μικρά SUV με κάτω από 25.000 ευρώ που αξίζουν τα λεφτά τους

Τιμές μοντέλων: 20/11/2025
NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T: 20 990€ FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV: 23 647€
OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6: 24 650€

3 μικρά SUV με κάτω από 25.000 ευρώ που αξίζουν τα λεφτά τους

20/11/2025

Κοστίζουν από 21.000 έως 24.650 ευρώ.
Nissan Juke: Καίει 6,8 λτ/100 χλμ και έχει καλό πορτ-μπαγκάζ και χώρο για τα πόδια των πίσω.
Ford Puma: Καίει 4,2 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας.
Opel Mokka Hybrid: Καίει 6 λτ/100 χλμ στην πόλη και 4,8 στο ταξίδι, έχει και χώρους για ψηλούς.

autoagora Team

Κοστίζουν από 21.000 έως 24.650 ευρώ

Τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην κατηγορία των μικρών SUV είναι αρκετά δημοφιλή, μιας και προσφέρουν καλούς χώρους και «μαζεμένες» διαστάσεις, καθιστώντας τα καλά για καθημερινή αστική χρήση. Με τις τιμές να ανεβαίνουν, θέσαμε ένα budget που δεν ξεπερνά τα 25.000 ευρώ και σας παρουσιάζουμε 3 value for money επιλογές, που έχουν το «κάτι παραπάνω» να προσφέρουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Αυτά είναι το Ford Puma, το Nissan Juke και το Opel Mokka, τα οποία προσφέρονται σε τιμές από 21.000 έως 24.650 ευρώ.

Μάρκα/Μοντέλο Τιμή-από Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) Μέση κατ. (λτ./100 χλμ.) Για Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) Για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) Πλάτος πίσω καθίσματος (εκ.) Πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T 114ps   7,9 5,5 6,8 13,8 1,5 1270 422
FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps   7,3 4,2 6,5 11,2 3,1 1297 536
OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps   6 4,8 7 15,5 3,8 1325 350

Nissan Juke: Καίει 6,8 λτ/100 χλμ και έχει καλό πορτ-μπαγκάζ και χώρο για τα πόδια των πίσω

Το Nissan Juke στην εισαγωγική του έκδοση εφοδιάζεται με τον χιλιάρη turbo βενζινοκινητήρα DIG-T που αποδίδει 114 άλογα και συνοδεύεται από 6-άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Σε μικτό κύκλο το συγκεκριμένο Nissan Juke καίει 6,8 λτ/100 χλμ, αριθμός πολύ καλός, ειδικά αν αναλογιστούμε πως δεν έχει κάποιας μορφής ήπια υβριδική υποστήριξη στην εν λόγω έκδοση. Στο ταξίδι οι μετρήσεις μας έδειξαν 5,5 λτ/100 χλμ, ενώ σε αστικό κύκλο το αυτοκίνητο καίει 7,9 λτ/100 χλμ.

Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 13,8 εκατοστά, ενώ αυτός για τα κεφάλια τους 1,5 εκατοστό. Ευρύχωρο είναι και το πορτ-μπαγκάζ, που είναι μεγαλύτερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας με ωφέλιμο όγκο 422 λίτρα, ικανό να χωρέσει 4 μεγάλες βαλίτσες.

Ford Puma: Καίει 4,2 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας

Η βασική έκδοση του Ford Puma διαθέτει τον χιλιάρη EcoBoost ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα που αποδίδει 125 άλογα, με το σασμάν να είναι χειροκίνητο 7 ταχυτήτων.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Puma των 125 ίππων καίει 4,2 λίτρα/100 χλμ σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου, κάτι που το καθιστά ιδανικό για όσους διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις. Στην πόλη το μικρό SUV με σήμα το Μπλε Οβάλ καίει 7,3 λτ/100 χλμ, και σε μικτό κύκλο 6,5 λτ/100 χλμ.

Ο χώρος αποσκευών του Ford Puma είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας, με 536 λίτρα. Ως εκ τούτου, στο πορτ-μπαγκάζ θα τοποθετήσουμε χωρίς πρόβλημα 5 μεγάλες βαλίτσες και 1 χειραποσκευή καμπίνας αεροπλάνου.
Περνώντας στις υπόλοιπες μετρήσεις, ο «αέρας» για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι 11,2 και 3,1 εκατοστά αντίστοιχα.

Opel Mokka Hybrid: Καίει 6 λτ/100 χλμ στην πόλη και 4,8 στο ταξίδι, έχει και χώρους για ψηλούς

Το Opel Mokka είναι διαθέσιμο ως βενζινοκίνητο, ως υβριδικό αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Για τη σημερινή λίστα επιλέξαμε τη δεύτερη έκδοση, μιας και έχει μειωμένη κατανάλωση και δεν «ξεφεύγει» σε τιμή.

Το Opel Mokka Hybrid έχει ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο, που βασίζεται στο 1.200-αρι μοτέρ βενζίνης. Αυτό συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων, που βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο 6-άρι κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και έχει την ικανότητα να δώσει ώθηση στο αμάξωμα αποκλειστικά με ρεύμα, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου. Η συνολική ισχύς είναι 145 άλογα.
Χάρη στο παραπάνω, το Opel Mokka Hybrid καίει 6 λτ/100 χλμ στην πόλη, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, και 4,8 λτ/100 χλμ στο ταξίδι. Σε μικτή διαδρομή, σε ρεαλιστικές συνθήκες όπου είχαμε απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, η μέση κατανάλωση είναι 7 λτ/100 χλμ.

Παρά την εμφάνιση που θυμίζει coupe αμαξώματα, το Opel Mokka έχει καλούς χώρους για τους πίσω επιβάτες. Ο «αέρας» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω είναι 15,5 και 3,8 εκατοστά αντίστοιχα, δημιουργώντας το κατάλληλο «περιβάλλον» για να ταξιδέψουν απροβλημάτιστα άτομα με ύψος έως και 1,83 μέτρα. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 350 λίτρα.

STOCKCENTER