Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Citroen C4 C-cross Autom. 130ps VS Hyundai I30 Automatic 120ps Βαθμολογίες. Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Citroen C4 C-cross Autom. 130ps VS Hyundai I30 Automatic 120ps Βαθμολογίες. Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.

18/9/2023

Citroen C4 C-cross Autom. 130ps VS Hyundai I30 Automatic 120ps Βαθμολογίες. Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.

Μάρκα/ΜοντέλοCitroen C4 C-cross Autom. 130psHyundai I30 Automatic 120ps
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)8,58,3
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
5,56,4
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)7,47,9
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
909781
Κατανάλωση84%83%
 
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.)
17,514,2
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
4,54,4
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,361,39
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
380395
Χώροι77%80%
 
ΕίδοςΒενζίνηMild Hybrid
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
1199998
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
130120
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
230172
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,2512
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
6,58,3
Κινητήρας - Επιδόσεις78%73%
Φρέσκια και πιο προσγειωμένη θα χαρακτηρίσουμε την σχεδίαση του i30. Η σχεδιαστική γραμμή είναι ένα κράμα ανάμεσα στις δύο πρώτες γενιές, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται γνωστά στοιχεία, όμορφα ενωμένα

Φρέσκια και πιο προσγειωμένη θα χαρακτηρίσουμε την σχεδίαση του i30. Η σχεδιαστική γραμμή είναι ένα κράμα ανάμεσα στις δύο πρώτες γενιές, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται γνωστά στοιχεία, όμορφα ενωμένα.

Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια)
55
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια)
1212
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια)
35
Εγγύηση αντιπροσωπείας75%75%
 
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα)4,364,34
Πλάτος (μέτρα)1,831,8
Ύψος (μέτρα)1,521,46
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,672,65
Ρεζερβουάρ (λίτρα)5050
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
15,6
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά)17551321
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά1199998
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
130120
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.)55006000
Ροπή (Nm)230172
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.)17501500
 
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6EU6
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.)5,4
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
130121