Είναι ένα από τα SUV που πρέπει να οδηγήσεις για να νιώσεις πως είναι ένα ευχάριστα οδηγικά μικρομεσαίο αμάξωμα. Αμέσως νιώθεις ασφαλής και πως το αυτοκίνητο δεν θα σε προδώσει ούτε σε στροφές μα ούτε και σε υψηλές ταχύτητες. Η σφικτή ανάρτηση παίζει και αυτή το ρόλο της, με τις 17άρες ζάντες να προτιμώνται. Τις πολύ έντονες λακκούβες θα τις νιώσετε αλλά δεν θα επηρεάσουν το τιμόνι, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι στο μέσο όρο, μιας και σε υψηλές ταχύτητες ο θόρυβος εντός της καμπίνας είναι υπαρκτός. Το Ateca είναι πολύ σταθερό σε ανοιχτό δρόμο και υπακούει αστραπιαία τον οδηγό και τις εντολές του, ενώ σε εμπνέει να το «πατήσεις» και λίγο παραπάνω. Σε συνθήκες πίεσης και στροφές, το αμάξωμα παρουσιάζει μικρές κλίσεις και μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης. Μόνο εντός πόλης και σε στενά δεν θα καταφέρει να κρύψει εντελώς το μεγάλο του μέγεθος. Όντας δικίνητο, και παρόλο που απέχει 189 χλστ. από το έδαφος, δεν θα καταφέρει να προσφέρει κάτι παραπάνω από μία βόλτα σε πατημένο χώμα. Βέβαια μην τα θέλουμε και όλα με κάτω από 20.000 ευρώ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr