Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport

4/1/2019

Το Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport, είναι από τα αυτοκίνητα που μπορεί να σου ανεβάσει τους παλμούς σε νέα επίπεδα. Αδρεναλίνη στο full από ένα εξαιρετικά καλά στημένο αμάξι που έχει πολλούς λόγους να ξεχωρίζει όπως π.χ. το μπλοκέ διαφορικό. Τα υπόλοιπα...παρακάτω!


Κινητήρας 

Ο κινητήρας του Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport είναι ο νέος Euro6 που τροφοδοτεί και την ανανεωμένη γενιά του απλού GTi.  Αποδίδει και πάλι το νούμερο των 208 ίππων, όμως έχει ελαφρώς μεγαλύτερη ροπή (300 από 280 Nm). Στην πράξη ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και βρίσκεται στα φόρτε του στις μεσαίες στροφές λειτουργίας, χαρίζοντας πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.235 κιλών. Το κιβώτιο είναι 6τάχυτο προσφέροντας πολύ καλό κούμπωμα, με την κλιμάκωσή του να είναι πιο κλειστή από την έκδοση GTi. Η κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες προσεγγίζει σχετικά εύκολα τα 9,5 λτ./100 χλμ. Εσωτερικό
Το 208 GΤi by Peugeot Sport, όπως και στο εξωτερικό του έτσι και στο εσωτερικό του έχει όλες τις απαραίτητες πινελιές για να διαφοροποιηθεί αλλά και να «ερεθίσει» τον παρατηρητή. Τα μπάκετ καθίσματα είναι εκπληκτικά σε εμφάνιση και στήριξη και παράλληλα διαμορφώνουν μια χαμηλή θέση οδήγησης που σε συνδυασμό με το μικρό τιμόνι (κι αυτό πιο σπορ προδιαγραφών) οδηγούν στην προσφορά της απαραίτητης αίσθησης που πρέπει να αποκτά ο οδηγός. Οι κόκκινες ραφές παντού, ο συνδυασμός αλκαντάρα και υφάσματος στις επενδύσεις και ο κόκκινος φωτισμός του πίνακα οργάνων συμπληρώνουν τις διαφορές της κορυφαίας έκδοσης του 208. H φιλοσοφία i-Cockpit παραμένει το κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης, ενώ οι χώροι του παραμένουν αναλλοίωτοι. 

Οδική συμπεριφορά
Το 208 GTi by Peugeot Sport είναι απίστευτα σταθερό και συγκλονιστικά γρήγορο σε πολύ κλειστά στριφτερά κομμάτια, ενώ με την ίδια ευκολία μπορεί να διαγράφει εντυπωσιακές τροχιές σε πιο πατημένες διαδρομές (με το ειδικά ρυθμισμένο ESP απενεργοποιημένο), προσφέροντας σε κάθε περίπτωση κορυφαία αίσθηση στον οδηγό του. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και γενικά κάθε τι που κάνει ο οδηγός μεταφέρεται αμεσότατα στο δρόμο, σε βαθμό που τρομάζεις. Η ανάρτηση σφιχτεί όσο πρέπει για να ένα GTi, ίσως να κουράσει λίγο σε μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες. Αν ο δρόμος προσφέρεται όμως, τα πλευρικά g που δέχεται το σώμα σου από το εκπληκτικό turn in κι όλας, δεν αφήνουν αμφιβολίες πως πρόκειται για ένα γνήσιο καλοστημένο Peugeot. Αν το παρακάνεις, την υποστροφή θα περιορίσει διακριτικά το Torsen (μπλοκέ διαφορικό) και αν αφήσεις ή μετριάσεις την πίεση στο γκάζι, το πίσω μέρος θα γυρίσει μετέχοντας στην όλη διαδικασία με μοναδικό τρόπο, χάνοντας φυσικά σε ταχύτητα. Τα φρένα με τη σειρά τους βρίσκονται στο ύψος των περιστάσεων σε απόδοση, ενώ και εκείνα μπορούν να οδηγήσουν σε παιχνίδια με το πίσω μέρος, κάτι που ήταν χαρακτηριστικό των Rallye εκδόσεων της Peugeot. 
Συμπέρασμα
Η Peugeot με το νέο Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport, δεν δείχνει να τρομάζει από τον ανταγωνισμό. Ένα αμάξι που αγαπάει το γκάζι, τις στροφές και εμπνέει στον οδηγό απόλυτη εμπιστοσύνη. Με ένα από τα καλύτερα τιμόνια, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το απολαύσεις.


 
Τομέας Peugeot  208 Gti
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.598/4
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς 208
Ροπή 300
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση  
Star/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα 6.5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230
Κατανάλωση (λτ./100χλμ) 5.4
Εκπομπές C02 125

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ