Το μικρό crossover της Renault, με το συγκριτικό πλεονέκτημα που του εξασφαλίζει ο μικρότερος κινητήρας σε μοντέλο της κατηγορίας (όπως είναι τα μόλις 110 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας- λιγότερα πληρώνει μόνο κάποιο υβριδικό αλλά και η χαμηλότερη κλίμακα τεκμηρίων στην εφορία), γίνεται πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση αγοράς. Η τιμή αγοράς της βασικής έκδοσης είναι ένα ακόμα πολύ δυνατό στοιχείο για την επιλογή του ικανού crossover της Renault, που και πλήρως εξοπλισμένο είναι (με a/c, 4 ηλεκτρικά παράθυρα- καθρέπτες και πλήρες πακέτο multimedia), και αρκετά ευρύχωρο για να καλύψει οικογενειακές ανάγκες. Επιπλέον, έχει και την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων από το Euro NCAP που πιστοποιεί όσο καλύτερα γίνεται την ικανότητά του στην παθητική ασφάλεια των επιβατών του.
| Μοντέλο | CAPTUR |
|---|---|
| Version | 0.9 TCe 90 |
| Πόρτες | 5 |
| Κυβισμός | 898 |
| Κατηγορία | ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ |
| Κυκλοφόρησε | 2013 |
| Crash Test Euroncap | ***** |
| Τιμή | 14.780 |
| Τιμή με έκπτωση | 14.780 |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
| Μήκος | 4122 |
| Πλάτος | 1778 |
| Υψος | 1566 |
| Μεταξόνιο | 2606 |
| Μετατρόχιο εμπρός | 1530 |
| Μετρατρόχιο πίσω | 1515 |
| Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 377 |
| Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1235 |
| Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 45 |
| ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
| Καθαρό | 1101 |
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
| Κυβικά εκατοστά | 898 |
| Μέγιστη ισχύς (ps) | 90 |
| Στροφές μέγιστης ισχύος | 5250 |
| Μέγιστη ροπή (nm) | 135 |
| Στροφές μέγιστης ροπής | 2500 |
| Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
| Διάμετρος | 72,2 |
| Διαδρομή | 73,1 |
| Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
| Σχέση συμπίεσης | 9,5 |
| Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
| Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
| Turbo | Ναι |
autoagora Team
Copyright © 2025 - autoagora.gr