Κίτρινη απειλή! Με το Swift Sport η Suzuki θέλει να μπει σφήνα και να οδηγήσει τον ανταγωνισμό.

SEAT IBIZA 1.5 TSI EVO - Είναι ακόμα ένα μικρό αυτοκίνητο; Το Ibiza έχει το μεγαλύτερο χώρο από όλα. Το cockpit είναι εντάξει, με εξαίρεση την οθόνη που είναι πολύ βαθιά.

FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST - Οθόνη αφής στο επίπεδο των ματιών, ευκρινείς οθόνες, flat τιμόνι. Το Fiesta είναι εκπληκτικά ευκίνητο, ενώ προσφέρει και αρκετό χώρο στο πίσω μέρος.

SUZUKI SWIFT SPORT - Ναι, πολλά πλαστικά στο Swift. Ναι, ανεπιθύμητη πλοήγηση χωρίς κουμπί. Και ναι, είναι σφιχτό πίσω. Και λοιπόν; Θα πρέπει να δείτε τη διασκεδαστική πλευρά του Swift Sport!

MINI COOPER - Όλα είναι όμορφα εδώ γύρω. Οθόνη Navi με σύστημα αφής. Τα καλύτερα υλικά στο μίνι, αλλά δεν θέλεις να καθίσεις στο πίσω μέρος, γιατί έρχεσαι σε στενή επαφή.

Μέγα συγκριτικό: Ford Fiesta vs SEAT Ibiza vs Suzuki Swift vs Mini Cooper

Διαβάστηκε από 5679 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2018

Η απόλυτη σύγκριση στα πιο καυτά μικρά της αγοράς: Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 140ps vs SEAT Ibiza 1,5 TSI EVO 150ps vs Suzuki Swift Sport 140ps vs Mini Cooper 1,5 136ps; Εσείς ποιο λέτε να κερδίζει;

 
   
Σκεφτείτε μόνο τι θα σας λέγανε εάν πριν 5 χρόνια προτείνατε σε κάποιον να αγοράσει μικρό 1.000άρι με 140 ίππους. Το πιο πιθανόν να μην σας ξανα-μίλαγε.

Σήμερα, το πιο πιθανόν να διαφωνήσετε μόνο στο χρώμα. Μικρά, δυνατά, με κινητήρες διαμάντια, μπορούν να τα βάλουνε με μεγαθήρια 
χωρίς να ιδρώσουν. Ποια είναι όμως τα καλύτερα;
.
Η κίτρινη καινούργια μεταγραφή φέρνει μαζί της μία φαρέτρα γεμάτη με καλούδια. Ποιότητα, χώροι και όμορφη σχεδίαση θέτουν τη βασική τριάδα. Είναι όμως αυτά από μόνα τους αρκετά για να απειλήσουν τα best sellers της κατηγορίας; Μην απαντήσετε εάν δεν διαβάσετε το απόλυτο συγκριτικό που ακολουθεί.

Πρόκειται για μικρά αυτοκίνητα με αρκετή δύναμη, που δεν απαρνιούνται το λόγο κατασκευής τους. Έτσι έχουμε κινητήρες έως 150 ίππους, αλλά πάντα σε πεντάθυρες εκδόσεις. Ας τα δούμε λοιπόν με αλφαβητική σειρά: Ford Fiesta, το αιώνιο μυστικό της επιτυχίας με σφραγίδα ποιότητας «Made in Germany», κινητήρα τριών κυλίνδρων, χωρητικότητας ενός λίτρου και απόδοσης 140 ίππων. Το Mini Cooper έχει επίσης τρεις κυλίνδρους, προερχόμενοι από έναν 1.500άρη κινητήρα απόδοσης 136 ίππων. Το Seat Ibiza φοράει τον πιο μεγάλο κινητήρα σε αυτόν τον γύρο: τετρακύλινδρο 1.5 λίτρων και 150 ίππων. Και τέλος υπάρχει και ο καναρινί νέος φίλος μας, το Suzuki Swift Sport, με τον τετρακύλινδρο 1,4 λίτρων και τα 140 άγρια άλογα. Δεν το λες και άσχημο, σωστά;



Ας ξεκινήσουμε με τα δύο μεγαλύτερα: Το Seat Ibiza έχει μήκος 4.06 μέτρα, το ίδιο με αυτό που είχε το Golf ΙΙΙ. Το Ισπανικό Polo λοιπόν διαθέτει αρκετό χώρο για τέσσερις ενήλικες με τα 355 λίτρα χώρου αποσκευών να θέτουν το ρεκόρ του συγκριτικού. Δυστυχώς εξαιτίας του φθηνού υλικού επένδυσης φαίνεται περισσότερο σαν ένα μεγαλόσωμο κουτάβι. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να ξεκαθαρίσουμε πως είναι το πιο μεστό, το μεγαλύτερο και το πιο λογικό αυτοκίνητο σε σχέση με τα υπόλοιπα. αλλά πολλοί αξιωματούχοι του Wolfsburg έχουν ακυρώσει τη συναισθηματική πλευρά του αυτοκινήτου. Και ποιός ωφελείται από αυτό;



Μα φυσικά το Fiesta! Στα 4,07 μέτρα, είναι μόλις ένα εκατοστό μακρύτερο, με χώρο αποσκευών 292 λίτρων, είναι πιο σφιχτό στο πίσω μέρος, αλλά προσφέρει ένα πραγματικά τακτοποιημένο και εύχρηστο ταμπλό. Η οθόνη βρίσκεται ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού, η εργονομία είναι άψογη και το πίσω ράφι κρύβει ένα διπλό δάπεδο φόρτωσης. Δυστυχώς, τα καθίσματα προσφέρουν πολύ μικρή πλάγια στήριξη και η περιστροφική ρύθμιση είναι πολύ μικρή.



Το τρίτο στην κατάταξη σύμφωνα με το εξωτερικό μήκος είναι το Mini στα 3,98 μέτρα. Σίγουρα, είναι αρκετό για να κατακτήσει το χάλκινο, αφού τα 278 λίτρα αποθήκευσης είναι αρκετά ικανοποιητικά. Τι σημαίνει πραγματικά το ικανοποιητικά, το συνειδητοποιείς όταν σκύψεις την πλάτη και εξαιτίας της έντονα κεκλιμένης οροφής, η είσοδος και η έξοδος γίνεται δύσκολη διαδικασία. Από τη στιγμή που θα καθίσεις, απολαμβάνεις υλικά άριστης ποιότητας.



Έτσι , μπορείτε να περιμένετε Premium κατασκευή σε αυτοκίνητο με τιμή στα 30.550 ευρώ, 9000 ευρώ περισσότερο δηλαδή από ό, τι θα δώσετε για το Swift, που έχει αρχική τιμή 21.400 ευρώ. Το αυτοκίνητο της δοκιμής τα είχε όλα πάνω, εκτός από κουμπί για την αυξομείωση της έντασης στο Navi. Δεν είναι τόσο εύκολο να σπρώχνεις το δάχτυλο προς τα πάνω ή κάτω, όταν έχεις ένα νευρικό μικρό αυτοκίνητο. Τα μέρη που είναι κατασκευασμένα από πλαστικό υλικό, θυμίζουν το κάστρο των Playmobil, το πορτμπαγκάζ είναι καλυμμένο με πλαστικό που γρατζουνιέται γρήγορα ενώ σε πόρτες, τάπα ρεζερβουάρ και πόρτα του πορτμπαγκάζ απουσιάζει η επένδυση. Στον αυτοκινητόδρομο, όταν κινείσαι με 210, νιώθεις σαν να βρίσκεσαι σε ένα πύραυλο έτοιμο για απογείωση. 



Το Suzuki ζυγίζει μόλις 979 κιλά, σχεδόν 300 κιλά λιγότερα από το Mini και εμπνέει τεράστια εμπιστοσύνη ακόμα και στην τελική του ταχύτητα. Σε δρόμο με στροφές, το Swift αποδεικνύει πόσo ευκίνητο και ελαφρύ είναι. Σίγουρα η ανάρτηση είναι σκληρή και αισθάνεσαι κάθε λακκούβα του δρόμου, αλλά μόλις πατήσετε το γκάζι, ο ήχος από τις διπλές εξατμίσεις τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του. Όσο για το Mini, η BMW μας έδωσε το δοκιμαστικό αυτοκίνητο με το νέο, μερικώς αναποφάσιστο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και όχι με το χειροκίνητο έξι ταχυτήτων. Επιπλέον, περισσότερα από 30.000 ευρώ για ένα μικρό αυτοκίνητο συνιστά είδηση!

Έτσι δύο γνώριμοι παλεύουν για την τελική επικράτηση, το Seat Ibiza με τους τέσσερις και το Ford Fiesta με τους τρεις κυλίνδρους. Και τα δύο μοντέλα εκπροσωπούν τη μορφή συμπαγών αυτοκινήτων της δεκαετίας του ΅90, αλλά με αρκετά βελτιωμένη συμπεριφορά. Για παράδειγμα, στο Seat κάτω από τις 2000σαλ, ο 1.500άρης είναι λίγο νωθρός, αλλά στη συνέχεια ξεκινάει το κλώτσημα του turbo, και εκεί μπορείτε να απολαύσετε τα καλά διαμορφωμένα, με την άψογη πλευρική στήριξη, καθίσματα και να απολαύσετε την άνεση που προσφέρει η ισορροπημένη σπορ ανάρτηση. 

Το γεγονός ότι ο τύπος από την Κολωνία βρίσκεται στην κορυφή έχει να κάνει με τις πολλαπλές του ιδιότητες. Πρώτον, όλοι είμαστε ερωτευμένοι με τη σπορ ανάρτηση του Fiesta. Η σφιχτή ρύθμιση ταιριάζει με το άμεσο σύστημα διεύθυνσης και τον εκρηκτικό κινητήρα των 140 ίππων. Δεύτερον μπορείτε να οδηγήσετε το Ford με φειδώ και να έχετε κατανάλωση κατά μέσο όρο 6,2 λίτρα. Μόνο το κατά 200 κιλά ελαφρύτερο Swift μπορεί να πετύχει χαμηλότερη κατανάλωση, στα 4,7 λίτρα. Τρίτον, αγαπάμε το καθαρό πιλοτήριο. Εκεί που αντικατοπτρίζεται στο Swift και στην Ibiza το φως του ήλιου, στο Fiesta βλέπετε μόνο τι συμβαίνει μπροστά σας. Έπειτα είναι και προδιαγραφές Euro 6d TEMP, με το Swift να είναι το μοναδικό από τα υπόλοιπα που έχει κατασκευαστεί με τα ίδια πρότυπα. 



Συμπέρασμα 
Μάχη στήθος με στήθος μεταξύ Ford και Seat, με το Fiesta να αναδεικνύεται στο τέλος νικητής, εξαιτίας μικρότερου συνολικά κόστους. Και τα δύο είναι καλά αυτοκίνητα και αποτελούν πραγματικές ευκαιρίες αγοράς. Το Swift είναι ο τζόκερ σε αυτή τη σύγκριση με το Mini να είναι ο premium αδερφός. 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ