Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πάτα το κουμπί Κορεάτη!

7/12/2017

Πάτα το κουμπί Κορεάτη! Hyundai i30 vs Ford Focus vs Citroen C4. Το i30 έρχεται με πολεμικές διαθέσεις από την Κορέα και τα βάζει με όλη την κατηγορία. Ποιος μπορεί να σταθεί απέναντι του; Σε τιμή και εξοπλισμό σίγουρα κανείς. Είναι ικανό να γίνει ο ηγέτης της κατηγόριας;

Βλέποντας το Hyundai i30 σίγουρα μπερδεύεσαι μιας και η εμφάνιση του φωνάζει είμαι ευρωπαίος και μάλιστα Γερμανός την ώρα που η τιμή του και ο εξοπλισμός του είναι made in Korea. Η βελτίωση που σε όλους τους τομείς είναι πολύ μεγάλη και συγκρίνεται με την ελίτ της κλάσης. Το C4 με τους γαλλικούς τρόπους και το οδηγοκεντρικό Focus βρίσκονται μπροστά του για νε μποδίσουν την πορεία του προς την κορυφή. Ο Κορεάτης όμως δεν δείχνει να μασάει και η μάχη αρχίζει.


Είναι και η πολύ καλή τοποθέτηση από την άποψη της τιμής, που κάνει το νέο i30 υπολογίσιμη δύναμη στα μικρομεσαία με το «καλημέρα». Με πλούσιο βασικό εξοπλισμό που δίνει έμφαση στην ασφάλεια, το Hyundai i30 προκαλεί κάποιους «παραδοσιακούς» παίκτες στην κατηγορία. Τα Citroen C4 και Ford Focus, εκεί στα 15.000 ευρώ, έχουν αρκετά καλά επιχειρήματα. Έχουμε μπροστά μας μια τριάδα οικονομικών επιλογών, με καλό επίπεδο εξοπλισμού, που μπορούν να βάλουν σε δίλλημα τον υποψήφιο αγοραστή.


Hyundai i30 1.4 100ps Active 14.990 ευρώ
 

Το Hyundai i30 έχει ένα από τα καλύτερα επίπεδα εξοπλισμού σε βασική έκδοση που υπάρχει στην αγορά. Τη σημαντική διαφορά κάνει το S10, το πακέτο με το οποίο η Hyundai εφοδιάζει το i30 και περιλαμβάνει 10 συστήματα που υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια στις μετακινήσεις. Μεταξύ αυτών, βρίσκουμε την προειδοποίηση για την αναχώρηση από τη λωρίδα κυκλοφορίας αλλά και το σύστημα προειδοποίησης για την απόσπαση της προσοχής του οδηγού, καθώς και το αυτόματο φρενάρισμα σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες. Όλα τα παραπάνω, μαζί με την υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (το σύστημα που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να κυλήσει πίσω κρατώντας τα ενεργοποιημένα τα φρένα αφού ο οδηγός έχει πάρει το πόδι του από το πεντάλ) και τα φώτα που φωτίζουν πιο έντονα της εκάστοτε κατεύθυνση όταν το αυτοκίνητο στρίβει, είναι μέσα στο πακέτο που η Hyundai προσφέρει στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου. Ατού του i30 είναι οι χώροι, θα μεταφέρει ως 5 άτομα ενώ για τις αποσκευές υπάρχει χώρος 395 λτ
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.0 T-GDi (120 Hp)
Κυβισμός (κ.εκ.) 998 κεκ
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120/6,000 σ.α.λ
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 171 Nm/ 1500-4000 σ.α.λ
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,1 δλ
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190 χλμ/ώρα
CO2 (γρ./χλμ.) 112-117 
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 395 λτ
Βάρος (κιλά) 1194-1342

 
Ford Focus 1.0 125ps Trend 15.973 ευρώ


Μέσα στο οικονομικό πλαίσιο για το οποίο συζητάμε, το Ford Focus έχει την έκδοση Trend με τον χιλιάρη Ecoboost που αποδίδει 125 ίππους. Από μόνο του το στοιχείο αυτό, δίνει ένα «μπόνους» απόδοσης στο Focus που, εκτός αυτού, έχει και το δυνατό οδηγικό χαρακτήρα να συγκαταλέγεται στα πλεονεκτήματά του. Η καμπίνα του Focus είναι φιλόξενη και θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες έως και πέντε ενήλικων, με το χώρο των αποσκευών να έχει όγκο 363 λίτρα. Από εκεί και πέρα, το επίπεδο εξοπλισμού Trend, αν και βασικό, κάθε άλλο παρά φτωχό είναι μια και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, a/c, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε χαμηλές ταχύτητες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, καθώς και ένα καλό «βασικό» πακέτο multimedia, με ράδιοCD, υποδοχή USB και έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών που υποστηρίζει το Ford SYNC.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.0Τ
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 125/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 193
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,7
CO2 (γρ./χλμ.) 108
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 363
Βάρος (κιλά) 1.200


Citroen C4 1.2 T 110ps Live 15.460 ευρώ

Η ευρυχωρία και η άνεσή του είναι τα δύο στοιχεία που κάνουν το C4 να ξεχωρίζει. Τόσο οι διαστάσεις της καμπίνας που προσφέρονται για εύκολη φιλοξενία έως και 5 ατόμων, όσο και η άνεση που προκύπτει από τη ρύθμιση της ανάρτησης και το πλούσιο αφρώδες των καθισμάτων, κάνουν το μικρομεσαίο μοντέλο της Citroen ανταγωνιστικό απέναντι στις  προκλήσεις με τα νέα (και μη) μοντέλα. Ο χώρος των αποσκευών με τα 408 λίτρα του, είναι ο μεγαλύτερος της τριάδας και δίνει το στίγμα για την μεγάλη καμπίνα του αυτοκινήτου. Με τον βασικό 1.200άρη turbo κινητήρα και τους 110 ίππους, το C4 δείχνει παραπάνω από επαρκές και οικονομικό για τις ανάγκες του κοινού που κοιτάει τα μικρομεσαία. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, το C4 στην έκδοση Live είναι επαρκές με 6 αερόσακους, a/c, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και ηλεκτρικούς καθρέπτες.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.2Τ
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 110/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 174
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,8
CO2 (γρ./χλμ.) 112
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 408
Βάρος (κιλά) 1200


Συμπέρασμα: Οι Ευρωπαίοι φοβήθηκαν ακούγοντας τις ιαχές του Κορεάτη, γνωρίζουν οτι υπάρχει πλέον στην κατηγορίας ένας ακόμα ένας σκληρός αντίπαλος που παίρνει την θέση του ανάμεσα στα κορυφαία ευρωπαϊκά και ιαπωνικά μοντέλα. Το i30 Πάντα το κουμπί Κορεάτη! Το i30 έχει αλλάξει σελίδα και δεν έχει καμία σχέση με τις παλαιότερες γενιές που είχαν σαν μεγαλύτερο πλεονέκτημα την σχέση τιμής-αξίας. Focus και C4 δεν χρειάζονται συστάσεις αφού είναι αρκετά χρόνια ανάμεσα μας και για διαφορετικούς λόγους έχουν κερδίσει μεγάλο μέρος της πίτας των πωλήσεων των μικρομεσαίων.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις