Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Αμεση σύγκριση Peugeot 208 με VW Polo. Ποιό θα κερδίσει;

Διαβάστηκε από 7368 αναγνώστες - 21/10/2020

Εξωτερικός σχεδιασμός
Όπως με πολλά πράγματα σε αυτή τη ζωή, η εξωτερική εικόνα είναι από τα πρώτα πράγματα που μας ελκύουν. Με βάση αυτό, οι σχεδιαστές των αυτοκινητοβιομηχανιών δουλεύουν υπερωρίες έτσι ώστε να κάνουν τα μοντέλα τους να ξεχωρίζουν από τη μάζα, ειδικά τα τελευταία χρόνια που ο ανταγωνισμός, αλλά και οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν αυξηθεί κατά κόρον.

Τη μάχη των εντυπώσεων κερδίζει από την πρώτη κιόλας ματιά το νέο Peugeot 208, και όχι άδικα. Με άκρως δυναμικά στοιχεία, όπως το έντονα κεκλιμένο εμπρόσθιο παρμπρίζ και το μακρύ φουσκωμένο καπό, και highlight τα εμπρός φώτα, τα οποία φέρουν τις νυχιές του Λέοντα, το αυτοκίνητο τραβάει τα βλέμματα όλων. Τις νυχιές των φαναριών καλούνται να συμπληρώσουν τα LED φώτα στον προφυλακτήρα, τα οποία θυμίζουν τους κυνόδοντες του βασιλιά της ζούγκλας, ενώ και το πίσω μέρος είναι προσεγμένο, με την ενιαία μαύρη φάσα να ενώνει τα πίσω φανάρια, λεπτομέρεια που πηγάζει από τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας. Εν ολίγοις, το νέο Peugeot 208 είναι πανέμορφο, μοντέρνο, και η προσφερόμενη παλέτα χρωμάτων αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τον νεανικό του χαρακτήρα.



Το VW Polo από την άλλη πλευρά, κινείται σε πιο συγκρατημένες και αυστηρές γραμμές, κάτι που δεν είναι κακό μιας και ακολουθεί μια σχεδιαστική ομοιομορφία και τάση που ήταν πάντα σήμα κατατεθέν της VW, και η αποδεδειγμένη εμπορική επιτυχία των προηγούμενων γενεών μας δείχνει πως ο σχεδιασμός του έχει απήχηση από όλα τα target groups. Παρόλα αυτά, ο δυναμισμός δεν λείπει από το Polo, μιας και το καπό έχει έντονες νευρώσεις, μοντέρνα φώτα τα οποία συνδέονται οπτικά με την γρίλια και επίσης δυναμικά σχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ υπάρχει και η επιλογή διχρωμίας στην οροφή, κάτι που ενισχύει τον sport χαρακτήρα. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις αυτής της γενιάς κάνουν το αυτοκίνητο να αποπνέει αέρα Golf, γεγονός στο οποίο συμβάλλει και η αποκλειστικά 5θυρη διάθεση αμαξώματος.



Εσωτερικό: Το δίλημμα μεταξύ υψηλής τεχνολογίας ή premium αίσθησης.
Το εσωτερικό του Polo είναι στιβαρό και ποιοτικό. Τόσο μαλακά όσο και σκληρά πλαστικά, διαθέτουν άψογο φινίρισμα και στιβαρή συναρμογή, η ατμόσφαιρα είναι και high-tech λόγω της οθόνης αφής των 6,5 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό ενώ ωραία μοντέρνα νότα προσφέρουν και οι όμορφοι χρωματισμοί του εσωτερικού. Ο οδηγός έχει άπλετη θέα, και μέσα σε αυτό το εσωτερικό θα είναι πάντα ξεκούραστος, τόσο στην κίνηση της πόλης όσο και σε μεγάλες αποστάσεις.



Το νέο Peugeot 208 είναι ολόφρεσκο και μέσα, με εσωτερικό που δεν απογοητεύει ούτε στο ελάχιστο. Ο μοντέρνος σχεδιασμός ακολουθεί το Γαλλικό μικρό και στο χώρο της καμπίνας, η οποία κινείται στη λογική Peugeot 3D i-cockpit, με τον πίνακα οργάνων να είναι πάνω από το τιμόνι και να αποτελείται από μια οθόνη 10 ιντσών με 3D στοιχεία, ενώ δίπλα στο ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 7 ιντσών μέσω της οποίας γίνεται ο έλεγχος του infotainment. Ακριβώς από κάτω υπάρχουν πλήκτρα τύπου πιάνο, τα οποία είναι αφής και χαρίζουν αέρα από το Peugeot 3008. Το high-tech εσωτερικό του νέου 208 έρχεται να συμπληρώσει η premium κατασκευή με ποιοτικά και πολύ καλά υλικά.



Κινητήρες-Επιδόσεις
Εδώ το μικρό Peugeot έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα, απόρροια της μεγαλύτερης χωρητικότητάς του. Ο βραβευμένος PureTech κινητήρας των 1200 κυβικών αποδίδει 100 ίππους και ικανοποιεί τόσο με τη δύναμη όσο και με την κατανάλωσή του, κάτι στο οποίο το βοηθά και το εξάρι κιβώτιο που διαθέτει. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε κάτω από 10 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι τα 188km/h, με την μέση κατανάλωση να είναι 6,1 lt/100km. Η ροπή έρχεται από χαμηλά και οι προσπεράσεις ακόμα και με βάρος γίνονται εύκολα, ενώ η λειτουργία του μας κάνει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για τρικύλινδρο κινητήρα.
Το πιο αδύναμο Polo, εξοπλισμένο με τον επίσης τρικύλινδρο TSI 1000 κυβικών απόδοσης 95 ίππων και κιβώτιο 5 σχέσεων είναι εξίσου αποτελεσματικό στην καθημερινότητα μιας και έχει χαμηλή μέση κατανάλωση 6,2 lt/100km και ικανοποιητικές επιδόσεις. Ο χρόνος για το 0-100km/h είναι 10,6 δευτερόλεπτα, με τον κινητήρα να ζωντανεύει όσο αυξάνονται οι στροφές. Η μόνη περίπτωση που φάνηκε η έλλειψη κυβικών του Polo ήταν όταν το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο, κάτι που είναι λογικό.

Οδική συμπεριφορά
Το VW Polo αποπνέει αέρα Golf. Αυτό φαίνεται και στην οδική του συμπεριφορά, με πολύ ποιότητα κύλισης ακόμα και σε κακής ποιότητας δρόμους, ενώ το πλαίσιο είναι πολύ στιβαρό και με πολύ καλό πάτημα. Σε σχέση με το αντίπαλο Peugeot, το Polo έχει ουδέτερη συμπεριφορά και δεν είναι ιδιαίτερα fun to drive, παρόλα αυτά είναι πολύ σταθερό με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, που εμπνέουν σιγουριά στον οδηγό για τα πατήματά του. ¶λλο ένα θετικό, η εντυπωσιακά ήσυχη καμπίνα σε όλες τις συνθήκες.



Στον αντίποδα, το Peugeot 208 σε προδιαθέτει να το οδηγήσεις… άτακτα, λόγω των sport χαρακτηριστικών του όπως το κεκλιμένο παρμπρίζ και τα μικρά παράθυρά του, αλλά και η εξαιρετική του ανάρτηση. Το μικρό τιμόνι μεταφέρει άμεσα τις εντολές του οδηγού και ας φαίνεται ελαφρύ αρχικά, ενώ σαν σύνολο το αυτοκίνητο δείχνει ιδιαίτερα ζωντανό και ανάλαφρο. Το Peugeot 208 είναι ήσυχο και άνετο, με την ποιότητα κύλισης να είναι εξαιρετική, χάρη στην αποτελεσματικότητα της ανάρτησης που αποσβαίνει κάθε ανωμαλία του δρόμου. Αξίζει να αναφερθούμε και στα πολύ καλά και αποτελεσματικά φρένα του 208, το οποίο δείχνει ξεκάθαρα τη γαλλική του προέλευση.



Χώροι
Το VW Polo κερδίζει στη μάχη της ευρυχωρίας, μια απόρροια της αύξησης των διαστάσεών του. Τόσο τα κεφάλια όλων των επιβατών, όσο και τα πόδια των πίσω, έχουν αρκετό «αέρα» και ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος, με 355 διαθέσιμα λίτρα, ενώ η πρόσβασή του είναι άνετη.

Το Peugeot 208 έχει επίσης ικανοποιητικό χώρο, ιδιαίτερα εμπρός, ο οποίος μάλιστα είναι αντάξιος μικρομεσαίων αυτοκινήτων, αλλά ο sport σχεδιασμός έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμένο χώρο για τους πίσω επιβάτες, ειδικά όσον αφορά το πλάτος, με τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 311 λίτρα.

Συμπέρασμα
Και τα δύο μοντέλα του συγκριτικού είναι τρανό δείγμα της εξέλιξης που έχει γίνει στην μικρή κατηγορία τα τελευταία χρόνια, αφού έχουν χαρακτηριστικά και τεχνολογίες από μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Πραγματικά, η μάχη κρίθηκε από λεπτομέρειες, και τα συμπεράσματα είναι τα εξής.

Αν είστε high-tech χαρακτήρας με έμφαση και στην δυναμική σχεδίαση ενός προϊόντος, τότε το νέο Peugeot 208 είναι για εσάς. Το νεανικό και μοντέρνο εξωτερικό του, σε συνδυασμό με το επίσης μοντέρνο και υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό με εξαιρετική ποιότητα κύλισης υπόσχονται ότι δεν θα περάσει στιγμή που θα βαρεθείτε το Λιονταράκι σας, με τις επιδόσεις και τη χαμηλή κατανάλωση να σας αποζημιώνουν.

Το Polo από την πλευρά του διαθέτει πολύ καλή ηχομόνωση, μεγαλύτερους χώρους και εξίσου καλή ποιότητα κύλισης, συνδυασμένη με διαχρονικό design αντάξιο μεγαλύτερων μοντέλων. Αν αυτά αναζητάτε, τότε τα κλειδιά του VW Polo έχουν μια θέση στην τσέπη σας.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει