Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    MAZDA CX-3 SKYACTIV-G

    Διαβάστηκε από 71570 αναγνώστες - 2/2/2020

    4η θέση
    + Υπέροχος κινητήρας δύο λίτρων, περισσότερο σπορ σχεδιασμός, το πίσω ράφι ταιριάζει στον χώρο φόρτωσης
    - Στενό εσωτερικό, σύστημα πολυμέσων πολύ αργό, για ένα μικρό SUV πολύ χαμηλή θέση καθισμάτων


    Τα καλά παλιά πράγματα είναι ακόμα εδώ. Ο λόγος για τον τετρακύλινδρο κινητήρα χωρίς στροβιλοκινητήρα, αλλά με μεγάλη χωρητικότητα. Το Mazda φοράει ένα 2λιτρο κινητήρα με 121 ίππους, ο οποίος προσφέρει στο CX-3 την ταχύτερη επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα σε 9,4 δευτερόλεπτα και με 7,0 λίτρα κατανάλωσης.



    Δυστυχώς, το πλαίσιο δεν ταιριάζει με τον εξελιγμένο κινητήρα, αλλά έχει μια μικρή αδυναμία σε επίπεδο άνεσης. Ο μαλακός μπροστινός άξονας βυθίζεται αρκετά στις μεγάλες λακκούβες και έχει μεγάλη επαναφορά αντίστοιχα. Είναι πολύ άσχημο, γιατί το όμορφα σχεδιασμένο κέλυφος και η αθλητική ατμόσφαιρα στο cockpit σας κάνουν να θέλετε περισσότερα. Δεδομένου ότι συγχωρούμε τους Ιάπωνες, η αλήθεια είναι ότι έχουν χάσει το πραγματικό νόημα των μίνι SUV.



    Το CX-3 είναι πιο σπορ, με το χαμηλότερο ύψος καθίσματος στα 580χιλ, 100χιλ μικρότερο από το Fiat 500X. Εξαιτίας της κλίσης της οροφής, ο χώρος είναι μέτριος πίσω και ο όγκος του χώρου αποσκευών, 350 έως 1260 λίτρα, είναι πραγματικά μικρός. Όμως για τον κινητήρα και το σχεδιασμό το συγχωρούμε!

    -Δύο λίτρα χωρητικότητα, χωρίς turbo. Ο κινητήρας είναι ο απολαυστικότερος σε αυτό το πρωτάθλημα

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει