Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

SUVομαχία τιτάνων: Ford Kuga vs Peugeot 3008

6/10/2017

Δύο SUV που πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις ατέλειες, συγκρίνονται σε όλα. Δείτε επιδόσεις, κινητήρες, καταναλώσεις και οδική συμπεριφορά για τα Ford Kuga και Peugeot 3008.

Στην Ευρώπη η κατηγορία των crossover/SUV είναι τα τελευταία χρόνια από τις πιο δημοφιλείς, μάλιστα πέρσι ήταν η πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις! Αλλά και στην Ελλάδα δεν πάνε πίσω.  Έτσι δεν μπορούμε να μην θέσουμε πρόσωπο με πρόσωπο τους δύο πιο άξιους αντιπροσώπους αυτής της νέας SUVφρενίτιδας. Διαβάστε και πάρτε θέση.
 
Κινητήρες-καταναλώσεις: Το 3008 κερδίζει στα σημεία λόγω ροπής
O 1,6 λτ. BlueHDi κινητήρας της Peugeot, στην έκδοση με τους 120 ίππους, ταιριάζει «γάντι» με τον Crossover χαρακτήρα του 3008. Τα 300 Nm ροπής είναι παραπάνω από αρκετά για να κουνήσουν με σβελτάδα τα 1375 κιλά (με οδηγό) του αμαξώματος. Το άριστα φτιαγμένο 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων καταφέρνει να ρίξει την πραγματική κατανάλωση στα 6.4 λτ./100χλμ. κάνοντας την μία από τις καλύτερες της κατηγορίας. Ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, όντας ήσυχος και χωρίς «κροτάλισμα» από το ρελαντί. Στη συνέχεια βρίσκουμε τον 1500άρη turbo diesel κινητήρα του Ford Kuga. Οι 120 παραγόμενοι ίπποι δείχνουν ικανοποιητικοί και τα 270 Nm ροπής κινούν ευχάριστα και «ακούραστα» τα 1591 κιλά (με οδηγό) του αμαξώματος. Ο κινητήρας ανταπεξέρχεται με ευκολία στα καθήκοντά του,  παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και απόκριση από χαμηλά, ενώ η λειτουργία του χαρακτηρίζεται ήσυχη και χωρίς κραδασμούς. Κατανάλωση κοντά στα 7,1 λτ. /100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.
 
Πιο ευρύχωρο το 3008 για 5 άτομα και με περισσότερες θήκες
Στο εσωτερικό του 3008 όλα τα επιμέρους στοιχεία ελέγχονται από την οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment, η οποία βρίσκεται λίγο πάνω από το κέντρο του ταμπλό. Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και πραγματικά άνετη, ωστόσο η ορατότητα δεν αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία του 3008. Το φινίρισμα χαρακτηρίζεται εξαιρετικό και η συναρμολόγηση βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Όσον αφορά τους χώρους, στο πίσω κάθισμα φιλοξενούνται άνετα 3 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 520 λίτρων. Τέλος, ξεχωρίζουν το μεγάλο ντουλαπάκι (το οποίο διαθέτει σύστημα ψύξης) στα εμπρός καθίσματα και οι τεράστιες θέσεις στα εσωτερικά των θυρών που θα σας λύσουν τα χέρια.
Περνώντας στο μοντέλο της Ford, ξεχωρίζει αμέσως η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και ο μοντέρνος – σύγχρονος διάκοσμος. Η οθόνη του συστήματος infotainment SUNC 3 κεντρίζει αστραπιαία το ενδιαφέρον των επιβατών. Στον τομέα των χώρων, εντυπωσιακή άνεση θα νιώσουν 4 επιβάτες ενώ με μία πολύ μικρή παραχώρηση θα φιλοξενηθεί και 5ος. Το  πορτ-παγκάζ αγγίζει τα 456  λίτρα με ωραία διαμόρφωση του χώρου.
 
Στο Kuga θα νιώσεις βασιλιάς
Στην πόλη, το Ford Kuga είναι πιο ευέλικτο από ότι περιμένεις αρχικά χάρη στην πανοραμική θέση οδήγησης και το καταπληκτικό τιμόνι. Η οδήγηση είναι ζηλευτά ευχάριστη ενώ η πολύ καλή απόκριση του γκαζιού δεν θα σας κάνει ποτέ να βαρεθείτε την οδήγηση. Παραμένει άνετο είτε κάνετε ταξίδι είτε κινείστε σε στενάκια πόλης, ενώ την άψογη οδική συμπεριφορά ολοκληρώνουν  τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Δυστυχώς η έλλειψη τετρακίνησης δεν δίνει το δικαίωμα να χαρείτε το μεγάλο του ύψος στο βαθμό που θα ήταν δυνατό.
Το μοντέλο της Peugeot καταφέρνει και συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά  σε πολύ υψηλές αναλογίες. Η ανάρτηση, μαλακά ρυθμισμένη, προσφέρει πολύ καλή άνεση και απορροφά αποτελεσματικά όλες τις κακοτεχνίες τους δρόμου. Θα κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές, ενώ διαθέτει και σύστημα ελέγχου κατάβασης με ταχύτητα έως 3χλμ./ώρα.
 
Τα λιγότερα κιλά του 3008 κάνουν τη διαφορά στις επιδόσεις
Καθώς μιλάμε για SUV, οι επιδόσεις όπως είναι φυσιολογικό είναι άμεσα επηρεασμένες από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Τα 216 λιγότερα κιλά του 3008 το φέρνουν πρώτο στις επιταχύνσεις. Έτσι ενώ το Kuga κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δευτερόλεπτα, το γαλλικό μοντέλο χρειάζεται 1 δευτ. λιγότερο ενώ πετυχαίνει και μεγαλύτερη τελική. Το στοιχείο που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι η απόδοση των φρένων καθώς και τα δύο μοντέλα της σύγκρισης πετυχαίνουν ακριβώς την ίδια απόδοση. Πιο συγκεκριμένα, για να ακινητοποιηθούν πλήρως από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται 36.9 μέτρα ακριβώς.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις