ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ: Mercedes GLC F-Cell vs Hyundai Nexo

Διαβάστηκε από 17030 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2019

Είναι το υδρογόνο το μέλλον? Οι μπαταρίες ήταν χτες... Σήμερα, η Mercedes και η Hyundai εφοδιάζουν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα με κυψέλη καυσίμου. Εμείς ελέγχουμε και αξιολογούμε τη τεχνολογία υδρογόνου, και την αξιοποίηση της..

 
   
Εάν δεν σας ενδιέφερε και τόσο πολύ η χημεία στα σχολικά σας χρόνια, διάβασε ένα μικρό σκονάκι.. Μια κυψέλη καυσίμου στο αυτοκίνητο παράγει ηλεκτρισμό από υδρογόνο, μέσω μιας ηλεκτροχημικής αντίδρασης. Στη συνέχεια τροφοδοτεί μια ηλεκτρική μηχανή, η οποία με τη σειρά της υποστηρίζεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Μπερδευτήκατε? Έχει και συνέχεια..
Αυτή η μπαταρία φορτίζεται από μια γεννήτρια ή μέσω πρίζας. Ίσως είναι η πιο περίπλοκη μορφή αυτοκινήτου, αλλά ταυτόχρονα και η πιο εύκολη στην οδήγηση. Πατάς το γκάζι….και φεύγεις μακριά. Τελικά, ένα αυτοκίνητο με κυψέλη καυσίμου, τι ακριβώς είναι? 

Κυψέλη καυσίμου ή ηλεκτρικό?
Με αυτή την έννοια, το Mercedes GLC F-Cell (κυψέλη καυσίμου) δεν γίνεται αντιληπτό. Παρ ΅όλα αυτά, το GLC υδρογόνου είναι ένα αξιοσημείωτο μοντέλο.  Αυτό δείχνει η πρώτη σύγκριση με το Hyundai Nexo. Οι Κορεάτες βασίζονται επίσης στη σύνθετη κίνηση μέσω υδρογόνου. Σε αντίθεση με το GLC, το Nexo δεν έχει να κάνει με πρόσθετη μπαταρία. Η ενέργεια προέρχεται αποκλειστικά από τις δεξαμενές αερίου κάτω από το πίσω κάθισμα. Μήπως η λιγότερη τεχνολογία συνεπάγεται λιγότερη αυτονομία?

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων