Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το πιο Sport ταπεραμέντο

Διαβάστηκε από 9207 αναγνώστες - 18/9/2018

Η συγκεκριμένη έκδοση του Arona,το καθιστά ως το μοναδικό κόμπακτ crossover με GTi χαρακτήρα, κάνοντας την Seat να ξεχωρίσει σε μία ακόμη κατηγορία. Πόσους άσσους κρύβει λοιπόν;

Εμφάνιση-σχεδίαση:  Η πιο SUV σχεδίαση από όλα
Νέο μακρύ καπό και έντονες ακμές κερδίζουν το βλέμμα των περαστικών σε κάθε πέρασμα. Συνολικά, στο μπροστινό μέρος η σχεδίαση παραπέμπει απευθείας σε  Ibiza, ενώ  η κυψελοειδής μάσκα και τα φωτιστικά σώματα με αρκετές γωνίες  δημιουργούν μια εντυπωσιακή εικόνα. ¶ξια μνείας είναι τα εντυπωσιακά φώτα ημέρας με τεχνολογία LED που  ταυτόχρονα γίνονται και φλας. Στο πίσω μέρος το μικρό SUV παραπέμπει περισσότερο στο μεγαλύτερο Ateca, όντας όμορφο και χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες.  Η διχρωμία του αυτοκινήτου δοκιμής, του δίνει ακόμα πιο νεανικό χαρακτήρα αλλά κοστίζει έξτρα.

Εσωτερικό-χώροι: Ποιοτικό και γεροδεμένο
Περνώντας στο εσωτερικό του Arona, η εικόνα είναι γνώριμη μιας και προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το Ibiza. Στο ταμπλό την παράσταση κλέβει η οθόνη 8 ιντσών με την εκπληκτική της ευκρίνεια. Ο κρυφός φωτισμός στις μπροστινές πόρτες δίνει αέρα από άλλη κατηγόρια ενώ η λευκή φάσα που διατρέχει το ταμπλό σπάει το μουντό γκρί και δίνει νεανικές πινελιές. Από πλευρά ποιότητας κοιτάει την κορυφή της κατηγορίας, παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιείται αποκλειστικά σκληρό πλαστικό, με την συναρμογή να βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα. Στον τομέα των χώρων, υπάρχει περίσσιος χώρος για κεφάλια και γόνατα για όλους τους επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 400 λτ.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Σπιρτόζικος, με σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων
Φοβερή δουλειά από τους μηχανικούς της Seat που κατάφεραν να παντρέψουν ένα τόσο όμορφο σύνολο με έναν σπιρτόζικο και εκρηκτικό κινητήρα. Ο τελευταίος είναι ο 1.500άρης TSI 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης, με απόδοση 150 αλόγων και 250 Nm ροπής. Τραβάει από χαμηλά και ξετυλίγει την δύναμη του σε όλο το εύρος των στροφών πετυχαίνοντας το 0-100 σε μόλις 8.6 δευτ. Είναι ζωντανός σχεδόν μέχρι τον κόφτη ενώ δεν χρειάζεται να καταφεύγεις συχνά στο κορυφαίο σε αίσθηση και κούμπωμα 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.  Αποδίδει καρπούς το σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων για οικονομία, καθώς σε συνδυασμό με το mode Eco, θα ρίξει αρκετά την κατανάλωση και πιο συγκεκριμένα στα 7.1 λτ./100χλμ.

Οδική συμπεριφορά: Τα σπόρ γονίδια της Seat δεν μπορούν να κρυφτούν ούτε κάτω από ένα SUV.
Από τα πρώτα  μέτρα καταλαβαίνει ο οδηγός το πολύ δεμένο πλαίσιο που σε συνδυασμό με την καλά ρυθμισμένη ανάρτηση δημιουργούν ένα σύνολο που σε εμπνέει ακόμα και να το πιέσεις σε στροφορδιαδρομές. Οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και θα ταξιδέψουν ξεκούραστα ακόμα και μετά από πολλές ώρες. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και ολοκληρώνουν την πολύ καλή εικόνα που αποκομίσαμε από το Arona το οποίο προβάλλει εξαιρετική σταθερότητα και ουδετερότητα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Sear Arona FR
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.498/4 σε σειρά
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σαλ) 250/1.500-3.500
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 8.6
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 205
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5.1
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 115
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 400
Τιμή συγκεκριμένης έκδοσης 19.000
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ