Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το πολυεργαλείο της Peugeot

Διαβάστηκε από 9209 αναγνώστες - 18/9/2018

Το τρίπτυχο, δυναμική σχεδίαση, οικονομικός βενζινοκινητήρας και το γνωστό κιβώτιο EAT6 εκπροσωπούν απόλυτα το συγκεκριμένο μοντέλο και εμείς ψάχνουμε να βρούμε τον αδύναμο κρίκο του. Σίγουρα έχει;
 
Εμφάνιση: Αγρίεψε για να αναμετρηθεί με τον ανταγωνισμό
Η νέα μεγάλη μάσκα που πρωταγωνιστεί εμπρός και ενσωματώνει πλέον το λογότυπο της εταιρίας αποτυπώνει τις πιο αγριεμένες προθέσεις του φρεσκαρισμένου 2008. Επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω) με σκουρόχρωμο τζάμι και μαύρα πλαστικά να περιβάλλουν τους θόλους, θα κάνουν πολλά κεφάλια να γυρίσουν. Είναι πραγματικά μία μικρογραφία του 3008, η μια μεγεθυμένη παρουσία του 208; Όποιο και να είναι, μας αρέσει!

Εσωτερικό-χώροι:  ¶νετο και ποιοτικό
Ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων, το χαρακτηριστικά  μικρό σπορτίφ τιμόνι και η γενικότερη μίνιμαλ λογική, χαρακτηρίζουν τον εσωτερικό διάκοσμο του 2008. Στην κεντρική κονσόλα παραμένει το σύστημα infotainment με την μεγάλη hi-tech οθόνη αφής.   Στον τομέα της ποιότητας, έχουν χρησιμοποιηθεί  καλά υλικά, ενώ συναρμογή και φινίρισμα είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Πραγματικά συνιστούμε να επιλέξετε την γυάλινη οροφή, καθώς σε συνδυασμό με τον ambient φωτισμό, εξασφαλίζουν άκρως ρομαντικές βόλτες. Αναφορικά με τους χώρους τώρα, 4 ενήλικες θα φιλοξενηθούν με μεγάλη άνεση, ενώ για ένα πέμπτο άτομο θα χρειαστούν αρκετές παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 350 λίτρα με το νούμερο να εκτοξεύεται στα 1.194 λτ. εάν αναδιπλωθούν τα καθίσματα.

Κινητήρας-επιδόσεις:  Ικανός και γνώριμος ο 1.2 PureTech
Εξοπλισμένος με turbo και άμεσο ψεκασμό, ο γνώριμος 1200άρης PureTech κινητήρας, αποδίδει 110 ίππους ενώ διαθέτει 215 Nm ροπής, από τις 1.500 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.150 κιλών, επιτρέποντας του να φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 11,2 δλ. και να αγγίζει τα 188 χλμ. τελική. Η ύπαρξη του αυτόματου EAT6 κιβωτίου κάνει την οδήγηση παιχνιδάκι και τον οδηγό πραγματικά να ξεχνά τι πάει να πει κούραση. Σωστές εναλλαγές που θα οδηγήσουν και σε πολύ καλά επίπεδα οικονομίας, το οποίο μεταφράζεται σε 7.4 λτ./100χλμ.  σε πραγματικές συνθήκες.

Οδική συμπεριφορά:  Οδηγοκεντρικό και άνετο εντός και εκτός πόλης
Είτε κινηθείτε εντός είτε εκτός πόλης, αυτό που θα αντιληφθείτε αμέσως είναι πως η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση σε συνδυασμό με την αυξημένη από το έδαφος απόσταση, προσφέρουν μοναδική άνεση στους επιβάτες. Φιλτράρονται οι ανωμαλίες του δρόμου και τίποτα δεν κοπανάει. Ένα γενικά οδηγοκεντρικό αμάξι που στις στροφές έχει φυσιολογικές κλίσεις και ελεγχόμενες αντιδράσεις. Το μικρό και σπορ σε διαστάσεις τιμόνι προσφέρει πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου και πολύ καλή πληροφόρηση, ενώ οι αντιδράσεις και η συμπεριφορά του, παραμένουν ουδέτερες ακόμα και υπό πίεση.


 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Peugeot 2008
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.198/3 σε σειρά
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 110/5.500
Ροπή (Nm/σαλ) 215/1.500
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 11.2
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 188
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 4,8
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 110
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 350
Τιμή έκδοσης Active EAT6 21.300
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ