Θα αγόραζες GT-R, R8 ή 911?

Διαβάστηκε από 10842 αναγνώστες - 22/1/2020

O Godzilla απέναντι στους Γερμανούς! GT-R Track Edition vs 911 Turbo S vs R8 V10 Plus. Το GT-R έχει καταφέρει να γίνει μύθος στις τάξεις των petrolheads και τώρα με την έκδοση «Track» γίνεται ακόμα πιο επιθετικό! Ποιος επικρατεί τελικά?

 
 

Nissan : Ανακάλυψε το Leaf με αυτονομία 528 χλμ και απο 27.500 ευρώ

Το bullying που κάνει το Nissan GT-R σε όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές γρήγορων αυτοκινήτων ανά τον κόσμο, είναι πραγματικά μοναδικό. Από την εμφάνισή του και μόνο, το GT-R είναι όσο «ψαρωτικό» ζητάει η πλειοψηφία των αγοραστών αυτοκινήτων της κατηγορίας. Μας αρέσει έτσι και αλλιώς, καθώς είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί επί της ουσίας στην πίστα και για την πίστα.

Είναι έτσι και αλλιώς γρήγορο και ικανό σε τέτοιο περιβάλλον, είτε έχει κλωβό ασφαλείας και πυρόσβεση ως αγωνιστικό, είτε απλά προσφέρει απλόχερα τη χαρά της οδήγησης στον ιδιοκτήτη του σε κάποια πίστα και μετά τον πάει σπίτι. Η «Track Edition» του μοντέλου της Nissan, έχει ορισμένες επεμβάσεις στο πλαίσιο, στην ανάρτηση και στον κινητήρα. Προσφέρει 20 άλογα επιπλέον σε σχέση με την «απλή» έκδοση του μοντέλου, φτάνοντας τους 570 ίππους και τα 637 Nm ροπής κι όλα αυτά, να περνούν στο δρόμο μέσω της εξελιγμένης τετρακίνησης.


 
Με αυτά τα δεδομένα, το κορυφαίο GT-R μπορεί να κοιτάξει στα μάτια το Audi R8 V10 με τους 610 ίππους και πολύ περισσότερο την Porsche 911 Turbo S με τους 580 ίππους. Με τα τρία αυτοκίνητα σε μια πίστα, το θέμα μας είναι εντυπωσιακό! Έχει κορυφαία ηχητική υπόκρουση από τους κινητήρες αλλά και πολύ αδρεναλίνη σε όλους όσοι συμμετείχαν για την ολοκλήρωσή του στην πίστα Contidrom (που χρησιμοποιείται από την Continental για τις δοκιμές των ελαστικών της). 
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν..
 
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ