Κάθε χρόνο πραγματοποιείται το drift test από την Autobild. Τετρακίνητα, πισωκίνητα, με την μηχανή εμπρός, στο κέντρο ή πίσω.! BMW M5, η Chevrolet Corvette C7, η Jaguar F-Type, η Mazda MX-5, η McLaren 720 S, η Mercedes-AMG E 63 S ή η Toyota GT86 – Ποιο ντριφτάρει καλύτερα;

Αμερικάνικο με V8 6,2 λίτρων, χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς. Χρειάζεται κάτι παραπάνω για ντρίφτ; Φυσικά η Corvette έχει πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και αγαπάει τις πίστες αλλά μας εξέπληξε πόσο απότομα μπορεί να αλλάξει χαρακτήρα και να αρχίζει να διαγράφει τροχίες με το πλάι.

Πρώτο τέστ, βρεγμένο : Η Αμερικάνα έχει μια οριακή γραμμή πρόσφυσης, αν ξεπραστεί αρχίζει να ντριφτάρει και να χαρίζει χαμόγελα στους γνώστες

Στο στεγνό το αυτοκίνητο έχει την ίδια οπριακή γραμμή όπως και στο βρεγμένο, αλλά το τιμόνι είναι πιο βαρύ και τοα υτοκίνητο κινείται μεταξύ της υποστροφής και της υπερστροφής. Το ντριφτάρισμα έρχεται πιο εύκολα με την βοήθεια του φρένου αλλά δεν είναι κορυφάιο και χάνει κυρίως λόγω του μαλακού setup. 7η θέση

Η McLaren 720S με τον κινητήρα στο κέντρο διαθέτει λειτουργία drift control και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας έχει 16 επίπεδα «προστατευτικότητας » . Εχει έναν ανοιχτό πίσω άξονα που υπο συνθήκες λειτουργεί ως διαφορικό.

Στο βρεγμένο αρχίζει να υπερστρέφει όπως η Corvette. Η λειτουργία ολίσθησης λειτουργεί μέτρια μέχρι τουλάχιστον να φτάσει στην πλήρη ολίσθηση.

Στο στεγνό τα καταφέρνει πολύ καλύτερα, αρκεί να έχουν ζεσταθεί τα ελαστικά της. Το ντριφτάρισμα μπορεί να έλθει με απότομες αλλαγές φορτίου αλλά η McLaren έχει υπερβολική πρόσφυση και έτσι ντριφτάρει μεν, αργά δε. 6η θέση

To MX-5 ήταν ανέκαθεν ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο που γύριζε με ευκολία την ουρά του. Έχει τα τέλεια χαρακτηριστικά για πλαγιολίσθηση! Κιντηρας μπορστά, πίσω κίνηση, κανατομή βάρους 50-50%, χειροκίνητο κιβώτιο και μπλοκέ στον πίσω άξονα που ανακατευθύνει 25-30% την δύναμη στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση και φυσικά βάρος κοντά στα 1000 κιλά.

Στο βρεγμένο, οι πρώτες προσπάθεις δεν απέδωσαν καρπούς. Η ανάρτηση όμως είναι πολύ μαλακή και με τις αλλαγές φορτίου το ΜΧ-5 παρασύρεται εύκολα.

Στο στεγνό είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα μιας και αυξάνεται η ταχύτητα και η υπερστροφή έρχεται ευκολότερα. Σύμμαχος το πολύ καλό τιμόνι αλλά χάνει λόγω δύναμης. Την 2η ταχύτητα πρέπει να την κρατάς κοντά στον κόφτη για να έχεις αρκετή ισχύ. Είναι διασκεδαστικό αλλά χρειάζεται προσπάθεια κυρίως με το δεξι πεντάλ. Το ΜΧ-5 παίρνει την 5η θέση.

Ο νικητής του 2014 είναι ελαφρώς αναεωμένος και φοράει τον V6 που αποδίδει 400 ίππους. Τα ηλεκτρονικά εμπλέκονται και εδώ όπως και στα περισσότερα του συγκριτικο. Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο F400 Sport λειτουργεί με ηλεκτρικό μοτέρ και μηχανισμό σφαιρών που μεταβάλλει το αποτέλεσμα ασφάλισης μέσω συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων σχεδόν απεριόριστα - όπως στον οκτακύλινδρο.

Στο βρεγμένο, η πλαγιολίσθηση δεν πετυχαίνει πάντα, ο κινητήρας και το διαφορικό δεν συνεργάζονται τέλεια.

Στο στεγνό ακόμα και μετά από 3 γύρους είμαστε απογοητευμένοι, το σύστημα διεύθυνσης δεν έχει την απαραίτητα αμεσότηα και είναι ασαφές. Η 2η ταχύτητα είναι πολύ κοντή και ανεβάζοντας σχέση χάσαμε ουσιαστικά το αυτοκίνητο. Παρά τα 400 άλογα θα ντριφτάρει εμ την βοήθεια του φρένου. Μόνο 4η θέση για τον νικητη του 2014

Ποντάραμε εξαρχής ότι το GT-86 θα βρίσκεται εντός της τριάδας. Έχασε μια θέση σε σχέση με το 2014 που είχε βγει 2ο αλλά οι αντιπάλοι του είναι ολοκαίνουργιοι και ισχυρότεροι.

Στο βρεγμένο, ο boxer κινητήρας των 200 ίππων παρέχει όση ισχύ χρειάζεται και το παιχνιδιάρικο Toyota γυρίζει την ουρά του με ευκολία

. Έτσι και στο στεγνό, θα υπερστρέψει με ευκολία. Σε υψηλές ταχύτητες όμως τα ελαστικά δεν θα βοηθήσουν. Για να ντριφτάρει θα πρέπει να κινείται κοντά στο κόφτη και έτσι μετα από μερικά μέτρα δεν μπορεί να κρατήσει το ντρίφτ. Αν είχει 50 άλογα ακόμα, θα ήταν σιγουρα ο νικητής του τέστ. 3η θέση

Η Μ5 έρχεται πρώτη φορά τετρακίνητη αλλά μην ανησυχείτε, μπορεί να μεταφέρει την δύναμη μόνο στον πίσω άξονα όπως και η AMG. Χαράζει έτσι πορεία με τον πίσω άξονα και η μοναδική μας παρατήρηση είναι η υπερβολική αντίδραση του αυτοκινητού στο παραμικρό ακούμπημα του τιμονιοου.

Στο στεγνό αυτό δεν ισχύει και η υπερστροφή έρχεται και μοιράζει χαμόγελα. Φυσικά ντριφτάρει καλύτερα με την κίνηση στο πίσω άξονα και χάρη στην δύναμη του V8 μπορεί να διαγράφεια τελείωτες τροχίες με το πίσω άξονα. Η ικανοποίηση των δοκιμαστών είναι μεγάλη!

Είναι απίστευτο πως ένα αυτοκίνητο 2 τόνων μπορεί να κινηθεί τόσο διασκεδαστικά. 2η θέση!

Στο βρεγμένο, επιταχύνει θαυμάσια και είναι τόσο προβλέψιμη που προλαβαίνεις να κοιτάξεςι και το κοντέρ. Ακόμα και με τα 100χλμ./ώρα , ντριφτάρει στο βρεγμένο χωρίς να αγχώνει.

Στο στεγνό χάρη στο ακριβές σύστημα διεύθυνσης και τον οχτακύλινδρο κινητήρα είναι σούπερ διαχειρίσμιο και μπορεί να ντριφτάρει χωρίς τελειωμό. Χώρις την παραμικρή παρατήρηση παίρνει την 1η θέση!

Δύσκολα μπορεί να πιστέψει κάποιος ότι η E-Class είναι ο νικητής του μεγάλου συγκριτικού. Η Mercedes όμως κάτω από το σενταν έχει κρυμμένα πολλά καλούδια. Η μαγική λέξη ονομάζεται "Mode Drift" και είναι διαθέσιμη μόνο στο μοντέλο S του E 63. Βάζπντα το πρόγραμμα οδήγησης race, απενεργοποιείται το ESP, το κιβώτιο γίενται χειροκίνητο και η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα. Όλα αυτά βέβαια μέχρι τα 120 χλμ./ώρα. μετα ξαναγίνεται τετρακίνητο γιατι πάνω απ όλα ειναι η ασφάλεια

Το δυνατότερο drift test της χρονιάς!

Διαβάστηκε από 2107 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/2/2018

Η νέα BMW M5 συναντά τους πιο σκληρούς αντιπάλους μπαίνοντας με τα 4. Πως τα καταφέρνει απένατι σε 6 μέτρ του είδους;

 
   
Το συγκριτικό ντρίφτ δεν το κάνουμε μόνο για ευχαρίστηση και για να κάψουμε τα λάστιχα των αυτοκινήτων χωρίς λόγο. Συγκρίνουμε την δυνατότητα δυναμικής μετατόπισης 7 αυτοκίνητων που άλλα είναι τετρακίνητα και άλλα πισωκίνητα.

 Η περίεργη αλλά ενδιαφέρουσα αυτή δοκιμή, που γίνεται κάθε χρόνο, ξεκίνησε το 2014 και ο πρώτος νικητής ήταν η Jaguar F-Type V8S και το ακολουθούσε κατά πόδας το Toyota GT86. Έναν χρόνο αργότερα στο Χοκενχαιμρινγκ η AMG C 63 S T έφτασε στην πηγή αλλά δεν ήπιε νερό μιας και η ολοκαίνουργια τότε BMW M4 κέρδισε το συγκρτικό.

Πέρσι, πραγματοποιήθηκε για 1η φορά το τέστ στην πίστα δοκιμών της Dekra και η σύγκριση περιελάμβανε δοκιμή τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο. Νικητής ήταν το Focus RS με τη λειτουργία drift! Η Μ2 έμεινε στην δεύτερη θέση μαζί με την C63 Coupe.

Οι Γερμανοί δεν το άφησαν έτσι και ορκίστηκαν για εκδίκηση! Οι Βαυαροί φέρνουν φυσικά την ολοκαίνουργια Μ5 και μόλις το άκουσαν αυτό οι κύριοι της AMG έφεραν  την τετρακίνητη Ε63 S 4Matic με την το πρόγραμμα drift για να μην αφήσουν περιθώρια νίκης στην BMW.  Toyota, Jaguar, Mazda, Corvette και McLaren συπληρώνουν την καυτή 7άδα.

Η μάχη σκληρή αλλά το βάθρο ανήκει μόνο σε μία κυρία που ακούει στο όνομα Mercedes E63 S 4Matic 

Είστε έτοιμοι για πολύ καπνό και ακραίες γωνίες κλίσης;
Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε το τεστ από το φωτογραφικό άλμπουμ!
 

 
   

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων