Το καλύτερο μικρό SUV σε προσπέρασμα και φρένα

Διαβάστηκε από 124588 αναγνώστες - 13/2/2020

Τι πρέπει να έχει ο οδηγός ενός B-SUV για να νιώθει ασφάλεια και να οδηγεί χωρίς άγχος; Εμπιστοσύνη στα φρένα του, αλλά και διαθέσιμο γκάζι για να πραγματοποιήσει μία προσπέραση, όσο πιο γρήγορα γίνεται. Μετράμε και αποκαλύπτουμε ποιο μικρό SUV παίρνει άριστα στον συγκεκριμένο τομέα.

 
 
Τι χρειάζεται μία προσπέραση για να είναι ασφαλής; Ορατό πεδίο και φυσικά επιτάχυνση εν κινήσει. Στο νέο αφιέρωμα της Αγοράς Αυτοκινήτου αναλαμβάνουμε να ξεψαχνίσουμε την πιο hot αυτή τη στιγμή κατηγορία αυτοκινήτων B-SUV, η οποία μονοπωλεί το ενδιαφέρον και όπως όλα δείχνουν, αργά ή γρήγορα θα ανεβεί στην πρώτη θέση των πωλήσεων.

Μάλιστα η προσθήκη των ολοκαίνουργιων Nissan Juke και Peugeot 2008 έρχεται να βάλει φωτιά στον ανταγωνισμό, προκαλώντας σημαντικές ανακατατάξεις.

Τα δευτερόλεπτα της προσπέρασης
Όπου και όπως οδηγείτε, σίγουρα θα χρειαστεί να προσπεράσετε κάποια στιγμή και εκεί θα απαιτήσετε από το όχημα σας να σας επιτρέψει να μείνει όσο το δυνατόν λιγότερη ώρα στο αντίθετο ρεύμα ή στην συγκεκριμένη λωρίδα γίνεται. Το πόσο γρήγορα θα ολοκληρώσει ένα αυτοκίνητο μία προσπέραση έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες, όμως ο κυριότερος όλων είναι οι ρεπρίζ του, καθώς καλύτερες ρεπρίζ σημαίνουν λιγότερη χρονική διάρκεια προσπέρασης.

Επιλέξαμε τα 10 καλύτερα και εμπορικά B-SUV συγκρίνοντας τις επιδόσεις, στις βασικές turbo εκδόσεις τους, από 60-100χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα και από 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα και σας τα παρουσιάζουμε με νούμερα και αποδείξεις. Αξίζει να αναφέρουμε πως στις μετρήσεις αυτές ακόμα και 1 δευτ. διαφορά, παίζει τεράστιο ρόλο καθώς ισοδυναμεί με επιπλέον 30 μέτρα παραμονής στο αντίθετο ρεύμα.

Χρόνος ακινητοποίησης από τα 100χλμ./ώρα
Από την άλλη, τα καλά φρένα είναι μία ακόμα σημαντική προϋπόθεση για την ολοκληρωμένη ασφάλεια που προσφέρει ένα B-SUV, πέρα από τον τομέα των προσπεράσεων. Είτε κινείστε εντός πόλης, είτε εκτός,  δυνατά φρένα θα σας επιτρέψουν να αποφύγετε πολλές επικίνδυνες καταστάσεις, ακόμα και αν δεν φταίτε. Πόσα μέτρα χρειάζεται λοιπόν ο καλύτερος για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ./ώρα;