Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Toyota: C-HR ή Auris;

19/4/2018

Το C-HR έχει ταράξει τα ήρεμα νερά της αγοράς. Βάζοντας τα στο ρινγκ με το Auris, η μάχη κρατάει πολλούς γύρους. Δείτε ποιος κερδίζει τελικά σε επιδόσεις, χώρους και σχεδιασμό.

Εισαγωγή
Τα μικρομεσαία crossover αυτοκίνητα σημειώνουν την μεγαλύτερη άνοδο σε επίπεδο πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, με τις εταιρείες να παρουσιάζουν η μία μετά την άλλη τις προτάσεις τους σε αυτή. Η Toyota απάντησε με το C-HR που εντυπωσιάζει αρχικά με την εμφάνισή του και μετά με την οδική του συμπεριφορά. Ένα μοντέλο που έχει όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία και που βρίσκει απέναντί του την παραδοσιακή δύναμη στα μικρομεσαία, που «ακούει» στο όνομα Auris. Μια σύγκριση δυο διαφορετικών κόσμων που όμως θα μας απασχολεί πλέον πολύ και μελλοντικά. 
 
Σχεδιαστικά, οι γωνίες του C-HR είναι απλά μοναδικές
 
Σχεδιαστικά τα δύο μοντέλα της Toyota είναι προχωρημένα για τα δεδομένα της κατηγορίας που εκπροσωπούν με τις έντονες ακμές να αποτελούν κύρια στοιχεία της εμφάνισης και των δύο μοντέλων. Και ενώ το Auris είναι όμορφο με δυναμική σχεδίαση, έρχεται δίπλα του το φουτουριστικό C-HR και τραβάει όλα τα βλέμματα. Η αιχμηρή και μυώδης σχεδίαση με τις όμορφες γωνίες και την κουπέ λογική του πίσω μέρους, δεν αφήνουν περιθώρια για απευθείας σύγκριση. Είτε σου αρέσει τελικά είτε όχι, είναι αδύνατον να μην «ασχοληθείς» με την εμφάνισή του. 

 
Eσωτερικό: Καλύτεροι χώροι στο Auris, πιο ποιοτικό όμως το C-HR
 
Η ίδια προχωρημένη αισθητική συνεχίζεται και στο εσωτερικό του C-HR κερδίζοντας και αυτή τη μάχη σε σχέση με το πιο αδιάφορο εσωτερικό του Auris, με την εικόνα και των δύο ωστόσο να έχει αρκετά high-tech στοιχεία που κερδίζουν τον παρατηρητή. Αντίστοιχα καλύτερη είναι και η εικόνα του crossover μοντέλου στον τομέα της ποιότητας προσεγγίζοντας τα επίπεδα των premium ανταγωνιστών του. Οι χώροι επαρκούν για 4 επιβάτες με το Auris να έχει μεγαλύτερο πλάτος πίσω με αποτέλεσμα να «βολέψει» καλύτερα κι έναν 5ο, ωστόσο το C-HR προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια και κατά 17 λίτρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Η σχεδίαση πάντως του C-HR έχει και τα αρνητικά της με τους πίσω επιβάτες να έχουν κλειστοφοβική αίσθηση. 
 
Με τον ίδιο 1,2 turbo κινητήρα, τα λιγότερα κιλά του Auris κάνουν τη διαφορά
 
Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον 1,2 λίτρων turbo βενζινοκινητήρα της Toyota, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους και 185Nm ροπής. Στην πράξη αυτό το μοτέρ είναι ικανό όσον αφορά τις επιδόσεις, πολιτισμένο σε λειτουργία και οικονομικό, ωστόσο στην μεταξύ τους σύγκριση το ελαφρύτερο Auris παίρνει προβάδισμα στον τομέα των σπριντ, με την κατανάλωση να είναι οριακά πιο χαμηλή στο C-HR. Η μάχη των δύο μοντέλων περνά και στις υβριδικές τους εκδόσεις (θυμίζουμε ότι το C-HR διατίθεται μόνο με αυτούς τους δύο κινητήρες), όπου και πάλι η σύγκριση έχει τα ίδια αποτελέσματα, με το Auris να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα σε επιδόσεις και το C-HR σε κατανάλωση. 
 
 
Οδική συμπεριφορά: Με το C-HR θα απολαύσετε στροφές, ενώ με το Auris θα αισθανθείτε τη καλύτερη ποιότητα κύλισης από τα πρώτα μέτρα 
 
Οδηγικά και τα δύο αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται από τα πολύ καλά επίπεδα άνεσης που προσφέρουν και την πολύ καλή τους συμπεριφορά κατά την γρήγορη κίνηση σε δρόμους με στροφές. Το C-HR είναι πιο οδηγοκεντρικά εστιασμένο προσφέροντας σημαντικά καλύτερη αίσθηση στον οδηγό που θα θελήσει να πιέσει, με το Auris να ακολουθεί κατάπόδας. Και τα δύο θα στρίψουν σβέλτα και ουδέτερα, με υπαρκτές αλλά και σχετικά περιορισμένες κλίσεις των αμαξωμάτων τους. Εδώ βέβαια το γεγονός ότι το C-HR ανήκει στην crossover κατηγορία, εκτιμάται περισσότερο θετικά ενώ στο σύνολό του το δείχνει και πιο ανάλαφρο οδηγικά. Το Auris υπερτερεί ελαφρώς όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης που επιδεικνύει, κερδίζοντας έτσι οριακά στον τομέα της άνεσης. 
 
Η άποψή μας
Η Toyota συνεχίζει τη σπουδαία δουλειά, και στο τομέα των crossover πλέον, με το C-HR, να διαγράφει λαμπρή πορεία. Το πληρέστατο Auris, έχει πλέον καλή παρέα και η εταιρία δύο αμάξια πρότυπα. Ποιο προτιμάτε;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις