Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Μπαταρίες στερεού τύπου: Επανάσταση με το νέο SUV της Toyota

15/12/2020

Μειωμένη κατά 2/3 ταχύτητα φόρτισης στα 10 συνολικά λεπτά εξασφαλίζει στο νέο SUV της Toyota η μπαταρία στερεού τύπου την οποία θα δούμε στην πράξη για πρώτη φορά το 2021. Διαβάστε τι πρόσθετα πλεονεκτήμα δίνει σε ένα EV.

Πολλές φορές για να ευδοκιμήσει μία στρατηγική χρειάζεται να περάσει αρκετός χρόνος. Τα αποτελέσματα ίσως αργήσουν, όταν όμως εμφανιστούν, καταλαβαίνουν άπαντες ότι η αναμονή άξιζε τον κόπο.  Την συγκεκριμένη τακτική φαίνεται πως ακολουθεί πιστά η Toyota. Παρά την ραγδαία αύξηση στην ζήτηση και παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ήταν τόσο ενεργή στον κλάδο των EV.Τουλάχιστον στην βιτρίνα των δραστηριοτήτων της και την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, διότι στο προσκήνιο η Toyota επεξεργαζόταν ένα φιλόδοξο πλάνο με το οποίο θα έχουμε... πρώτη γνωριμία το 2021.
 
Αρκετοί ξέρουν ότι οι Ιάπωνες διατηρούν ακέραιες τις ελπίδες τους για τα FCEV (Fuel Cell Electric Vehicles), αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που αντί για μπαταρίες, χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου για να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια. Πρόσφατα αποκάλυψε το πρώτο παγκοσμίως σπορ sedan με κυψέλες καυσίμου, το ολοκαίνουριο υδρογονοκίνητο Mirai, το οποίο γνωρίζουμε ότι θα έχει την πλατφόρμα e-TNGA.


 
Η σπουδαία εξέλιξη αφορά το νέο SUV της Toyota, το οποίο επίσης θα είναι κατασκευασμένο στην ίδια σπονδυλωτή πλατφόρμα. Στην προκειμένη περίπτωση, η είδηση αφορά την αξιοποίηση μπαταρίας στερεού τύπου (solid state). Πρόκειται για το καινούργιο εγχείρημα που θέλει να υλοποιήσει η Toyota, ώστε να γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που μέσα στα επόμενα χρόνια θα έχει φέρει ένα μοντέλο με το συγκεκριμένο είδος μπαταρίας. Το ακόμα ανώνυμο SUV αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2021 (σε πρωτότυπο όχι σε πλήρη μορφή παραγωγής), φέρνοντας την επανάσταση για τους λόγους που θα δείτε στην συνέχεια.
 
Διότι μπορεί η Toyota να επικρίθηκε για την τακτική της επένδυσής της στα υβριδικά αυτοκίνητα (τα περισσότερα εκ των οποίων δεν είναι plug-in), όμως εκ του αποτελέσματος είναι μία επιλογή που εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο. Με την έρευνα και εξέλιξη των μπαταριών στερεού τύπου, οι Ιάπωνες καταθέτουν μία νέα πρόταση αποθήκευσης ενέργειας, μία λύση που μπορεί να αλλάξει τους συσχετισμούς στον χώρο των EV.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις