Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Citroen C3 Aircross 1.5 BlueHdi 100 PS

Διαβάστηκε από 31890 αναγνώστες - 28/4/2019

Η Citroen έχει ανέβει επίπεδο και καθορίζει πλέον μεγάλο κομμάτι της αγοράς. Με μία από τις πιο πλούσιες γκάμες στην κατοχή της, διαθέτει το απόλυτο πολυεργαλείο, που δεν είναι άλλο από το Citroen C3 Aircross. Εντυπωσιακό, με τεράστιους χώρους κρύβει αρκετούς οδηγικούς άσσους στο μανίκι του.



Νέος κινητήρας, νέο κιβώτιο, νέα απόλαυση
Ο ολοκαίνουργιος 1.500άρης BlueHDi κινητήρας, πετυχαίνει τις ίδιες επιδόσεις με αυτόν που αντικατέστησε. 100 ίπποι, 250 Nm ροπής, μα πλέον συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο και γίνεται ένα ακόμη πιο οικονομικό σύνολο. Υπολογίστε περίπου 0.3 λτ./100χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερο παραγόμενο θόρυβο εντός της καμπίνας, από ένα πιο ήσυχο σύνολο. Το 0-100 έρχεται σε 11.6 δευτ. ενώ η τελική δεν ξεπερνά τα 175 χλμ./ώρα. Ακόμη, ενσωματώνει την τεχνολογία συνεχούς επεξεργασίας των καυσαερίων, ανταποκρινόμενο έτσι στο πρότυπο Euro6.2. Πιο συγκεκριμένα, η προηγμένη αυτή αντιρρυπαντική τεχνολογία περιλαμβάνει έναν οξειδωτικό καταλύτη, ένα εξελιγμένο φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων και τον καταλυτικό μετατροπέα SCR (Selective Catalytic Reduction), ο οποίος είναι τοποθετημένος πριν από το φίλτρο και εξαλείφει τα οξείδια του αζώτου (ΝΟx) που εκπέμπει ο κινητήρας.



Χώροι: Ένα καλά κρυμμένο MPV
Μπορεί να άλλαξε σχεδίαση και κατηγορία, αλλά το ψηλό C3 δεν ξέχασε εντελώς το πολυμορφικό του παρελθόν. Συναντάμε πλήθος πολυμορφικών επιλογών που μπορούν να μετατρέψουν το C3 Aircross ακόμα και σε δεινό μεταφορέα. Τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, στοιχείο που δεν συναντάτε εύκολα στην κατηγορία, ενώ η πλάτη των καθισμάτων είναι ασύμμετρα διαιρούμενη. Υπάρχει ακόμα και η δυνατότητα να αναδιπλωθεί η θέση του συνοδηγού για να μεταφερθούν με ευκολία μακριά αντικείμενα. Βάζοντας το απέναντι από το αδελφό C4 Cactus, το οποίο έχει εσωτερικό πλάτος κατά 21 χλστ. πιο μεγάλο, οι χώροι για γόνατα και κεφάλια πίσω επιβατών πάνε με αρκετή διαφορά στο Aircross. Πιο συγκεκριμένα 3.4 εκ. περισσότερο χώρο για τους υψηλούς επιβάτες, και 3.2 εκ. για τα γόνατα αυτών. Ναι καλά διαβάσατε, ενώ μήκος και εσωτερικό πλάτος ανήκουν στο C4, τα υπόλοιπα έχουν κερδηθεί από το C3. Έτσι, στο πίσω κάθισμα θα μεταφερθούν 2 επιβάτες και με παραχωρήσεις και ένας τρίτος. Μπροστά υπάρχει αρκετό πλάτος και ύψος ενώ οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε καθίσματα που θυμίζουν πολυθρόνες. Ο χώρος αποσκευών είναι ευμετάβλητος λόγω συρόμενων καθισμάτων. Υπολογίστε έτσι 410-520 λίτρα χωρητικότητα. 



Δεν κωλώνει ούτε στο χώμα
Αρχικά, η θέση οδήγησης του C3 Aircross, είναι αυτό που περιμένεις. Αρχοντική, ψηλή με καλή περιφερειακή ορατότητα, χωρίς όμως να νιώθεις ότι είσαι σε ένα τεράστιο αυτοκίνητο. Στον δρόμο, χωρίς να παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις συνδυάζει με άριστο τρόπο την κορυφαία άνεση με τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά. Σε προκαλεί να το πιέσεις, με την σιγουριά αυτή να έρχεται από τις μικρές κλίσεις στις στροφές και την σταθερότητα τόσο του μπροστινού (γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική) όσο και του πίσω άξονα (ημιάκαμπτος άξονας). Από την άλλη το τιμόνι είναι σαφές και με σωστό βάρος αλλά λίγο αργό. Το C3 Aircross εφοδιάζεται με το σύστημα Grip Control που ενεργεί στο ESP και εξασφαλίζει καλή πρόσφυση σε οποιοδήποτε τερέν. Σίγουρα δεν είναι σκληροτράχηλο εκτός δρόμου αλλά θα πατήσει χώμα, άμμο και χιόνι χωρίς δισταγμό ενώ παράλληλα διαθέτει σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης. Διατηρεί ταχύτητα μικρότερη των 8χλμ/ώρα χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να πατάει φρένο, αποφεύγοντας έτσι επικίνδυνα γλιστρήματα. Τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως ο κύκλος στροφής του τιμονιού είναι στα 10.8 μ. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ