Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Fiat 500X 1.0 120 PS

Διαβάστηκε από 31833 αναγνώστες - 28/4/2019

Το Fiat 500X αποκτά 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 120 ίππων και αλλάζει σε μερικά καίρια σημεία. Καταφέρνει να πετύχει πολύ καλά νούμερα και να δώσει στον οδηγό την αίσθηση και την εμπιστοσύνη που χρειάζεται. Παρά το ύψος του, δείχνει να «μιλάει» με τον δρόμο.



Μοντέρνο και ποιοτικό εσωτερικό ακόμα και για 5
Ενα από τα πιο μοντέρνα και φωτεινά εσωτερικά που θα συναντήσετε στην κατηγορία, ανήκει στο 500Χ. Η ποιότητα των υλικών παραμένει πολύ καλή (χρήση μαλακού και σκληρού πλαστικού), ενώ συναρμογή και φινίρισμα ικανοποιούν απόλυτα. Συναντάμε πλέον νέο τιμόνι πολλαπλών χρήσεων που ανεβάζει κι άλλο την πρακτικότητα, ανασχεδιασμένο digital πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 7 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα infotainment UConnect. Αναφορικά με τους χώρους τώρα, το πλάτος της καμπίνας είναι αρκετό για να βολέψει μέχρι και 5 επιβάτες. Αρκετές θέσεις για μικροπράγματα και ένας ικανοποιητικός χώρος αποσκευών που φτάνει τα 350 λτ. θα είναι σύμμαχοι σε κάθε ταξίδι σας.



Επιδόσεις άνω του μέσου όρου, με το ανάλογο αντίτιμο
Ο βάρους μόλις 93 κιλών νέος 3κύλινδρος κινητήρας που κινεί το ανανεωμένο Fiat 500X, αποδίδει 120 ίππους με 190 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Τα νούμερα των επιδόσεων δείχνουν ένα αρκετά μάχιμο σύνολο με ιδιαίτερα καλές ρεπρίζ. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, η ηχομόνωση της καμπίνας δεν σου επιτρέπει στιγμή να νιώσεις την 3κύλινδρη φύση του κινητήρα, ενώ από θέμα κατανάλωσης, υπολογίστε 7.8 λτ./100χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.



Αριστη ορατότητα και μεγάλη σταθερότητα
Το 500X είναι από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας, σε ότι έχει να κάνει με την οδηγική του συμπεριφορά. Εξαιρετικά άνετο και σταθερό ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, δεν θα πει όχι σε πιο γρήγορη οδήγηση, χωρίς να αποτινάξει στιγμή τις προβλέψιμες αντιδράσεις του. Η ανάρτηση παρόλο που δεν χαρακτηρίζεται σφιχτή, κοντρολάρει πολύ καλά τις μεταφορές βάρους που προκαλούνται, με τις κλίσεις να είναι αρκετά περιορισμένες και το κράτημα του αυτοκινήτου αρκετά στιβαρό. Καλή ποιότητα κύλισης, ενώ το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει επαρκή πληροφόρηση και ακρίβεια. Θα πατήσει χώμα, αλλά η έλλειψη 4κίνησης δεν του επιτρέπει άγριες περιπέτειες, ενώ τα φρένα χρειάζονται μόλις 38.2 μ. για να ακινητοποιήσουν το όχημα από τα 100 χλμ./ώρα. Αξίζει να αναφέρουμε φυσικά πως το πακέτο συστημάτων ασφαλείας είναι υπερπλούσιο, με αυτόνομο φρενάρισμα, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και αναγνώριση κυκλοφοριακών σημάτων.


Εκδόσεις-εξοπλισμός
Το ανανεωμένο Fiat 500X έρχεται σε δύο εκδόσεις, την βασική Urban Look και την πιο πλούσια Cross Look με την διαφορά να φτάνει τα 2.000 ευρώ. Η δεύτερη (μοντέλο δοκιμής) διαθέτει επιπλέον, αυτόνομο φρενάρισμα, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, σύστημα Lane Change, cornering και πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 3,5 ιντσών.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ