Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    ΔΟΚΙΜΗ

    Διαβάστηκε από 9441 αναγνώστες - 30/5/2019

    Εσωτερικό-χώροι: Πόση ποιότητα αντέχετε?
    Ανοίγοντας την πόρτα, έρχεσαι αντιμέτωπος με έναν ολοκαίνουργιο και εξαιρετικά premium εσωτερικό διάκοσμο. Πραγματικά υπερσύγχρονος και γεμάτος ακριβά υλικά, θέτει τον πήχη της κατηγορίας καθώς διαθέτει μέχρι και επένδυση από αλκαντάρα στη φάσα του ταμπλό. Εξετάζοντας την hi-tech πλευρά του, συναντάμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12.25 ιντσών ενώ δεξιά του υπάρχει μία ακόμα οθόνη 10.25 ιντσών, αφής αυτή τη φορά, που είναι και το σύστημα infotainment MMI της εταιρίας.  Όλα έχουν μία οδηγοκεντρική προσέγγιση, ακόμα και μικρή κλίση, ενώ και στο τομέα των χώρων το νέο Audi Q3 ξεχωρίζει. Ο χώρος για πόδια έχει αυξηθεί χαρακτηριστικά, υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ το πορτ-παγκάζ ξεκινά από τα 530 λτ. και μπορεί να αυξηθεί μέχρι και τα 675 λτ. με κατάλληλη κλίση στα καθίσματα.



    Κινητήρας-επιδόσεις: Μοτέρ και κιβώτιο σε απόλυτη αρμονία
    Ο 1.5 TFSI κινητήρας του νέου Audi Q3 αποδίδει 150 ίππους, 250 Nm ροπής και πετυχαίνει 0-100 σε μόλις 9.2 δευτ. και τελική άνω των 200χλμ./ώρα. Το 7τάχυτο S-Tronic αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται αρμονικά με το μηχανικό σύνολο και καλύπτει την όποια υποψία υστέρησης απόκρισης στις χαμηλές στροφές. Το σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων, δίνει και εδώ το παρόν, βοηθώντας την πραγματική κατανάλωση να μείνει κάτω από τα 10λτ/100χλμ.

    Οδική συμπεριφορά: Το απόλυτο ανάμεσα σε ποιότητα κύλισης και διασκεδαστικής συμπεριφοράς
     Όσο εντυπωσιακή είναι η εικόνα του, άλλο τόσο και περισσότερο είναι εντυπωσιακή η συμπεριφορά του στην άσφαλτο. Το νέο Audi Q3 προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης ταυτόχρονα όμως είναι σε θέση να προάγει και ένα οδηγοκεντρικό προφίλ. Λίγο η νέα πλατφόρμα, λίγο τα αυξημένα μετατρόχια, αρκετά το σύστημα παραμετροποίησης Drive Select, όλα μαζί διαμορφώνουν ένα σβέλτο και με άριστο πάτημα SUV. Εάν οδηγείτε με την επιλογή Eco, δεν θα σας επηρεάσει καμία λακκούβα, το αυτοκίνητο θα κινείται με στόχο την οικονομία και την κύλιση. Στην επιλογή Dynamic όμως ξεδιπλώνει τις αρετές του. Η ανάρτηση σφίγγει, το τιμόνι γίνεται βαρύτερο και το γκάζι βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Από την άλλη, η πρόσφυση είναι άφθονη, η συμπεριφορά πεισματικά ουδέτερη και ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων, απόλυτα σταθερός. 



    Συμπέρασμα
    Φορτώθηκε τεχνολογίες, εκτίναξε την ποιότητα ενώ πατάει και σε νέα πιο ελαφριά πλατφόρμα. Η αναβάθμιση του νέου Audi Q3 από την προηγούμενη γενιά του, είναι από τις πιο εντυπωσιακές που έχουμε δει..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ