Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Αυτό είναι το νέο VW T-Roc R

Διαβάστηκε από 9813 αναγνώστες - 16/10/2019

Από την αρχή το T-Roc, το compact SUV με έντονο lifestyle χαρακτήρα, καθιερώθηκε ως ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας του. Η Volkswagen παρουσιάζει τώρα ένα ακόμα πιο συναρπαστικό T-Roc, που θα ενθουσιάσει τους φίλους της μάρκας: το T-Roc R. Ισχυρό όσο ένα γνήσιο σπορ μοντέλο, πρακτικό όσο ένα ευέλικτο SUV: το νέο T-Roc R είναι αναμφισβήτητα το νέο αστέρι ολόκληρης της γκάμας του T-Roc.

Με ισχύ 300 ίππων (221 kW)  το κόμπακτ και δυναμικό VW T-Roc R επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Το κορυφαίο T-Roc φτάνει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, χωρίς ηλεκτρονικό περιορισμό αυτής.
Ο ιδιαίτερα εξελιγμένος κινητήρας των 2,0 λίτρων με την τεχνολογία TSI και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION προσδίδει στο νέο κορυφαίο σπορ μοντέλο της επιτυχημένης γκάμας του T-Roc εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Η υπερτροφοδότηση και ο άμεσος ψεκασμός εξασφαλίζουν εντυπωσιακή ροπή ήδη από πολύ χαμηλές στροφές. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm επιτυγχάνεται μόλις στις 2.000 σ.α.λ., ενώ η ισχύς των 300 ίππων (221 kW) είναι ακόμα πλήρως διαθέσιμη στις 5.000 σ.α.λ. Χάρη στο μεγάλο εύρος λειτουργίας, το T-Roc R βρίσκεται σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις στο ιδανικό φάσμα απόδοσής του, επιτρέποντάς του να ξεδιπλώνει την πλήρη R ισχύ του σε  οποιαδήποτε ταχύτητα.



Το εξελιγμένο σύστημα πέδησης, που περιλαμβάνεται και στο πακέτο Υψηλής Απόδοσης (Performance Package) του Volkswagen Golf R, εγγυάται την αποτελεσματική επιβράδυνση. Το στάνταρ Launch Control εξασφαλίζει ότι το VW T-Roc R θα ξεκινά σαν πύραυλος. Παράλληλα,  για ακόμα πιο απαιτητική οδήγηση, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC) μπορεί να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα.

Το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG των 7 σχέσεων έχει προσαρμοστεί ειδικά στη δυναμική χαρτογράφηση του T-Roc R. Η δοκιμασμένη τετρακίνηση Volkswagen 4MOTION κατανέμει την ισχύ στον εμπρός και τον πίσω άξονα μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και ανάλογα με την ολίσθηση των τροχών. Αυτό εμποδίζει αποτελεσματικά το ενδεχόμενο σπινάρισμα ή μπλοκάρισμα των τροχών με τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου, με αποτέλεσμα  την καλύτερη δυνατή πρόσφυση, ακόμα και σε αντίξοες καιρικές συνθήκες, όπως η βροχή ή το χιόνι, καθώς και σε απαιτητικά εδάφη, όπως το χαλίκι ή το λιθόστρωτο.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις