Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Hi Tech Corolla

Διαβάστηκε από 24169 αναγνώστες - 8/7/2020

Η Toyota παρουσίασε τα hybrid συστήματα 20 χρόνια πριν, έχοντας ήδη 12 εκατομμύρια πωλήσεις, όταν ακόμα και σήμερα άλλες εταιρίες είναι στα πρώτα τους βήματα... Έβαλε λοιπόν την πολύ πετυχημένη της συνταγή επάνω στην πλατφόρμα TGNA (Toyota New Global Architecture) και κέρδισε την παρτίδα από χέρι! Κι αυτό γιατί οι δυνατότητες της είναι τέτοιες, που κάνουν το μοντέλο μια ειδική κατηγορία από μόνο του. Στη νέα Toyota Corolla βρίσκει εφαρμογή η πιο πρόσφατη και εξελιγμένη εκδοχή της, η GA-C, κάτι που βοήθησε τους σχεδιαστές της να δημιουργήσουν 3 πολύ εντυπωσιακά αμαξώματα. Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Corolla σίγουρα εντυπωσιάζεσαι. Οι Ιάπωνες ξεκαθαρίζουν ότι το πλαίσιο έχει εξελιχθεί για κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά, με πίσω σύστημα πολλαπλών συνδέσμων σε όλες τις εκδόσεις και μπροστά τα γόνατα MacPherson. Με 3 διαφορετικούς κινητήρες (έναν turbo βενζινοκινητήρα και δύο υβριδικούς) έχεις στην διάθεση σου μια ολοκληρωμένη γκάμα, να επιλέξεις ανάλογα τις ανάγκες σου.



Μπορεί να μην έχει τον sport χαρακτήρα ενός Ford Focus, όμως σε ιντριγκάρει να δοκιμάσεις την καλύτερη Corolla που φτιάχτηκε ποτέ. Μόλις αποφασίσεις να κινηθείς σβέλτα, διαπιστώνεις αμέσως πως το κράτημα είναι υψηλό, το πάτημα ακριβές και η ανάρτηση εξαιρετική! Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ αλλάζουν τη σκληρότητά τους σε 650 θέσεις, ενώ υπάρχουν οι ρυθμίσεις Eco, Normal, Sport S, Sport S+ και Custom, ώστε ο καθένας να βρει τη σχέση σκληρότητας και άνεσης που επιθυμεί. Η νέα Toyota Corolla σε κερδίζει καθημερινά σε κάθε πτυχή της. Προσφέρει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο υψηλής τεχνολογίας από κάθε ανταγωνιστή του και παράλληλα καταφέρνει να σε παθιάζει να την εξερευνήσεις. Διαθέτει μια high-tech αίσθηση που σε κερδίζει αφού συνοδεύεται από μια πληρέστατη ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, από το βασικό πακέτο εξοπλισμού. Και υπό αυτό το πρίσμα, είναι σίγουρα η πιο οδηγικά ενδιαφέρουσα που έχει υπάρξει ποτέ.


 
Ιδανική πλατφόρμα εξέλιξης
Έρχεσαι λοιπόν αντιμέτωπος με την “Γκέισα” της Toyota και αναρωτιέσαι τελικά ποιο είναι το λάθος της ιστορίας. Εγώ δεν είχα αξιολογήσει σωστά μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή η Toyota εξέλιξε τόσο το νέο της μοντέλο που σε κάνει να “ψάχνεσαι”? Λογικά η απάντηση είναι κάπου στην μέση.
Η φήμη του οικογενειακού μοντέλου δεν βοήθησε και πολύ ώστε να δω πιο καθαρά και αντικειμενικά την Toyota Corolla αλλά και η Ιαπωνική βιομηχανία έκανε άλματα στην παρουσίαση της νέας version. Η πλατφόρμα της νέας Corolla μπορεί να ικανοποιήσει ακόμα και οδηγούς με αγωνιστικές απαιτήσεις.



Η αγωνιστική Toyota Corolla τουρισμού, παίρνει μέρος στο πρωτάθλημα British Touring Car Championship, στο οποίο θα συμμετάσχουν από κοινού η Toyota GB και η Speedworks Motorsport. Η νέα Corolla αντικαθιστά το μεγαλύτερο και εξερχόμενο πλέον Avensis, με το οποίο η Speedworks συμμετείχε στην ανεξάρτητη κατηγορία τα τελευταία δύο χρόνια, με την παρουσία της να συνοδεύεται από τίτλους. Η ομάδα είναι πολύ ικανοποιημένη από το στήσιμο του αυτοκινήτου και πιστεύουν ότι με την καθημερινή εξέλιξη του δίλιτρου κινητήρα βενζίνης θα καταφέρουν να σταθούν σε ένα πάρα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον με πολύ καλές επιδόσεις και χρόνους.



Επιγραμματικά να αναφέρουμε πως θα κονταροχτυπηθεί απέναντι σε θρύλους όπως οι πλατφόρμες των Honda Civic Type R, Mercedes A-Class και BMW Σειρά 3.
Και δεν είναι μόνο η εργοστασιακή αγωνιστική προσπάθεια να εντάξουν την νέα Toyota Corolla στο αγωνιστικό πάνθεον. Μερικές μέρες πριν γράφαμε για την πισωκίνητη αγωνιστική εκδοχή της Hoonigan. Ένα project εκτός συντηρητικής λογικής, που όμως δεν παύει να δείχνει τον βαθιά εξελίξιμο χαρακτήρα που έχει πλέον το Ιαπωνικό Best Seller.
 
1ος Γενικής
Το μεγαλύτερο παράγοντα στις πωλήσεις ενός προϊόντος είναι η φήμη που το ακολουθεί.. Εγώ πρώτος δηλώνω πως χωρίς να είμαι και ιδιαίτερος fun του συγκεκριμένου μοντέλου, αυτή την φορά η Toyota με έβαλε στην “πρίζα” με το άριστο τεχνολογικό της επίτευγμα. Και πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις ένα μοντέλο που διαθέτει επτά αερόσακους, ενισχυμένο έλεγχο ευστάθειας οχήματος, έλεγχο πρόσφυσης, ηλεκτρονική κατανομή φρεναρίσματος, σύστημα υποβοήθησης φρένων, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων, τεχνολογία Smart Stop και Blind Spot Monitor? Παράλληλα είναι φορτωμένο με συστήματα ασφάλειας πολύ υψηλής τεχνολογίας, όπως Pre-Collision System (PCS), σύστημα προ-σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών, νέα υποβοήθηση ανίχνευσης λωρίδων (LTA) και ανάγνωσης οδικών σημάτων (RSA), ενώ παρέχει και δυναμικό Radar Cruise Control πλήρους ταχύτητας (DRCC Full-Speed).



Ναι, η νέα Toyota Corolla ανέβασε πολύ τον πήχη και η συγκειμένη σειρά θα πάει ακόμα πιο μπροστά το όνομα της. Δηλώνω αθεράπευτα μετανιωμένος που μέχρι σήμερα δεν προσέδωσα τον φόρο τιμής που επιβαλλόταν στο συγκεκριμένο μοντέλο, και είμαι έτοιμος να δεχτώ τις συνέπειες.. Όχι ότι χρειάζεται το Παγκόσμιο Best Seller των 46.000.000 πωλήσεων να βρει την δικαίωση του, μέσα από τα δικά μου μάτια, αλλά είναι απαραίτητο ο καθένας να παίρνει ότι του αξίζει. Η νέα Corolla είναι ένα εν δυνάμει GTi γεμάτο νέες τεχνολογίες που συναρπάζει με την πολυχρηστικότητα του. Διαθέτει εκδόσεις που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη σου είτε είσαι οικογενειάρχης λογικών απαιτήσεων, είτε χρειάζεσαι το κάτι παραπάνω. Η νέα Corolla μπορεί να στο προσφέρει. Και θα στο προσφέρει με μια νέα ολόφρεσκη σχεδίαση που μπορεί να συναρπάσει ακόμα και έναν νέο οδηγό που ζητά τεχνολογία και εμφάνιση συνυφασμένη με αξιοπιστία.
Είπαμε, πως η μάχη θα κριθεί στους δρόμους αλλά είναι γεγονός πως αν έπαιρναν μέρος σε ένα ιδιότυπο Rally εντυπώσεων τα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν τους τελευταίους μήνες, τότε η νέα Toyota Corolla θα ήταν ο ξεκάθαρος νικητής.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει