Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Σταθερό, άνετο και πολύ ήσυχο

    Διαβάστηκε από 19966 αναγνώστες - 9/10/2019

    Είχαμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε όλες τις εκδόσεις του Skoda Kamiq για να διανύσουμε την απόσταση των σχεδόν 150 χλμ. από το αεροδρόμιο της Βασιλείας μέχρι και το γειτονικό Στρασβούργο. Αρχικά επιλέξαμε την πιο προσιτή για τα ελληνικά δεδομένα έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 116 ίππων και αμέσως λάβαμε τα στοιχεία αλλά και την αίσθηση που περιμέναμε. Premium πάτημα και άριστη ποιότητα κύλισης είναι τα πρώτα που σε κερδίζουν μετά από μόλις μερικά μέτρα, στοιχείο που εντείνεται και από τους άριστα φτιαγμένους ελβετικούς δρόμους φυσικά. Όμως εφόσον είχαμε την τύχη να οδηγήσουμε σε εκπληκτικά τοπία και αρκετές στροφές σε ανηφόρες-κατηφόρες, δεν αφήσαμε την ευκαιρία να το πιέσουμε λίγο παραπάνω να πάει χαμένη.

    Έτσι, ο συγκεκριμένος κινητήρας σου δίνει και το γκάζι που χρειάζεσαι για το κάτι παραπάνω (π.χ. προσπέραση με φορτίο), όσο το αμάξωμα θα σου δώσει την ουδετερότητα που χρειάζεσαι για να μην αγχωθείς ακόμα και στην κλειστή στροφή. Πατάει γερά, φιλτράρει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες και παρέχει ιδιαίτερα καλή ηχομόνωση στην καμπίνα, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα με τα οποία κινηθήκαμε. Στη συνέχεια και για το υπόλοιπο της διαδρομής, πήραμε στα χέρια μας την πετρελαιοκίνητη έκδοση του νέου Skoda Kamiq για να δούμε την δουλειά που έχει γίνει και σε αυτό το τερέν καυσίμου. Για τους χιλιομετροφάγους λοιπόν, η συγκεκριμένη έκδοση είναι μία επιλογή που πρέπει να εξετάσουν σοβαρά, εάν είναι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Το κροτάλισμα του κινητήρα δεν περνάει στιγμή εντός της καμπίνας, η ροπή είναι εμφανέστατη από χαμηλά και σου δίνει την άνεση να κινηθείς με τον ρυθμό που εσύ θες.


    Εντυπωσιαστήκαμε από την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση η οποία κοντράρει στα ίσα τους καλύτερους της κατηγορίας, ενώ οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου κρύβουν απόλυτα το μεγαλύτερο βάρος ενός πετρελαιοκινητήρα. Αξίζει να αναφέρουμε πως όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 6d-Temp ενώ η νέα του ανάρτηση, του εξασφαλίζει 39 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το Scala αλλά και γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 18.7  και 28.4 μοιρών αντίστοιχα. Τέλος, να αναφέρουμε πως και εδώ συναντάμε Driving Mode Select για προγράμματα οδήγησης όπως Normal και Sport, ενώ για τους πιο σπορ φίλους, υπάρχει και το πακέτο Sport Chassis Control με κατά 10 χλστ. πιο χαμηλή ανάρτηση.

    Με στοιχεία Simply Clever  
    Όπως μας είπαν οι υπεύθυνοι στο ταξίδι, το νέο Skoda Kamiq δεν θα σε πάει απλά και άνετα στο προορισμό σου, θα αλλάξει την καθημερινότητα σου, κάνοντας την πιο εύκολη μέσα από μικρές έξυπνες λύσεις. Έτσι λοιπόν το νέο μοντέλο της Skoda προσφέρει προαιρετικά αυτόματη προστασία άκρων στις πόρτες, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών αλλά και ηλεκτρικά αναδιπλούμενο κοτσαδόρο. Τα στοιχεία Simply Clever ολοκληρώνονται με μία ξύστρα πάγου, αποσπώμενο LED φακό, μετρητή βάθους πέλματος αλλά και μία ομπρέλα στην πόρτα του οδηγού. Τι λέτε για αυτό;
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ