Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mercedes CLA 250e: 218 ίπποι, 450 Nm ροπή και 3 λτ/100χλμ
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes CLA 250e: 218 ίπποι, 450 Nm ροπή και 3 λτ/100χλμ

Διαβάστηκε από 12475 αναγνώστες - 14/12/2021

Δυναμική σε σχεδίαση και επιδόσεις, η Plug-In υβριδική Mercedes CLA 250e αγγίζει τα 75 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας, κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δλ και καίει ελάχιστα.

Η Mercedes είναι μία εταιρεία που έχει μπει για τα καλά στον χώρο της Plug-In υβριδικής τεχνολογίας, προσφέροντας την εν λόγω έκδοση σε όλο και περισσότερα μοντέλα. Στην περίπτωση των «entry-level» μοντέλων της, γνωρίσαμε το hatchback μοντέλο (Α250e), το sedan (A250e Sedan) και τώρα έφτασε η στιγμή να μας συστηθεί η «αρχοντική» CLA 250e με το coupe αμάξωμά της, τα σχεδόν 75 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και τους 218 ίππους

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Εξωτερικά, το γερμανικό μοντέλο είναι αρκετά δυναμικό! Στο εμπρός τμήμα συναντάμε λεπτά LED φωτιστικά σώματα, το αμάξωμα είναι ιδιαίτερα μυώδες με έντονα νεύρα και στο πίσω μέρος συναντάμε έναν διαχύτη.  Κάπου εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι το σύστημα εξαγωγής δεν καταλήγει στο πίσω μέρος, αλλά στο κέντρο του αμαξώματος. Αυτό συμβαίνει διότι από εκεί και πίσω, δηλαδή κάτω από το κάθισμα των πίσω επιβατών, τοποθετούνται οι μπαταρίες.  

Εσωτερικό: Πολυτέλεια 
Το εσωτερικό της Mercedes CLA 250e ακολουθεί τα ποιοτικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλα τα μοντέλα της γερμανικής μάρκας, ενώ οι χώροι παραμένουν στα ίδια επίπεδα με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι ο χώρος για τους επιβάτες είναι σχετικά περιορισμένος λόγω του coupe σχήματος. Ασφαλώς, ο όγκος για τις αποσκευές έχει αναπόφευκτα μειωθεί στα 390 λίτρα, χάνοντας συνολικά 70 λτ. λόγω της ύπαρξης των μπαταριών.



Περνώντας στα high-tech στοιχεία του αμαξώματος, πίσω από το βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος τελειώνει εκεί που αρχίζει η οθόνη αφής μεγέθους 10,25 ιντσών για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών μέσω του συστήματος MBUX. Μέσω αυτού, οδηγός είναι σε θέση να ελέγχει τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος (όπως π.χ. την αυτονομία), αλλά και να επιλέγει το προφίλ οδήγησης της αρεσκείας του. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό είναι μαλακά στην υφή τους και συνδυάζονται με αλουμινένιες λεπτομέρειες. Ταυτόχρονα, ο σπορ χαρακτήρας ενισχύεται με την ύπαρξη των αλουμινένιων πεντάλ και των εντυπωσιακών φωτιζόμενων αεραγωγών.

Κινητήρας: Συνδυαστική ισχύς 218 ίππων, ηλεκτρική αυτονομία 75 χλμ.

Κινητήρας: Συνδυαστική ισχύς 218 ίππων, ηλεκτρική αυτονομία 75 χλμ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όπως συνέβη και στις υπόλοιπες εκδόσεις των «entry level» Plug-In υβριδικών Mercedes, κάτω από το καπό της CLA 250e, βρίσκεται ένα υπερτροφοδοτούμενο θερμικό μοτέρ με τέσσερις κυλίνδρους σε σειρά και χωρητικότητα που αγγίζει τα 1.332 κ.εκ. Πέρα από το συμβατικό μοτέρ, υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 15,6 kWh. Το αποτέλεσμα είναι η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 218 ίππους και η ροπή τα 450 Nm. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου σασμάν 8 σχέσεων και τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 6,7. Πέρα όμως από τις εκπληκτικές επιδόσεις, η CLA 250e έχει και το οικολογικό της προφίλ, αφού μπορεί να διανύσει έως και 75 χλμ. χωρίς να καταναλώσει σταγόνα βενζίνης. Με την μπαταρία τελείως γεμάτη είναι εφκτή μία κατανάλωση της τάξης των 3 λτ./100 χλμ., με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοινώνει 1,4 λτ./ 100 χλμ. Όσον αφορά στη διαδικασία φόρτισης, περίπου 5,5 ώρες απαιτούνται σε συμβατική οικιακή πρίζα, ενώ με χρήση wallbox, ο χρόνος μειώνεται στη μία ώρα και 45 λεπτά.  

Στο δρόμο: Αρχοντική ποιότητα κύλισης
Η κορυφαία λειτουργία της ανάρτησης και η άνεση που παρέχεται στους επιβάτες ήταν πάντα βασικά στοιχεία των μοντέλων της Mercedes. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως η Plug-In υβριδική CLA 250e είναι σε θέση να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά προσφέροντας μετακινήσεις με απόλυτη ησυχία. Η μεγάλη αυτονομία καθιστά το γερμανικό μοντέλο ικανό να καλύψει όλες τις καθημερινές μετακινήσεις σαν ένα καθαρόαιμο αμιγώς ηλεκτρικό. Από την άλλη πλευρά, σε πιο μακρινές αποστάσεις, θα απολαύσει κανείς τις κορυφαίες επιδόσεις από τη συνδυαστική λειτουργία των κινητήρων. Σε πιο «σφικτές» διαδρομές, η Mercedes CLA 250e απέδειξε ότι, παρά το αυξημένο βάρος των 1.725 κιλών, μπορεί να κινηθεί σε πιο σβέλτους ρυθμούς και τα φρένα λειτούργησαν υποδειγματικά ακόμα και σε έντονη καταπόνηση. Τέλος, το τιμόνι έχει ικανοποιητική ακρίβεια και «πληροφορεί» επαρκώς τον οδηγό.



Η τιμή της Mercedes CLA 250 e ξεκινά από τα 47.190 ευρώ, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 25 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα να υπάρχει απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Επιπλέον σημαντικό στοιχείο είναι ότι η τιμή προ φόρων κυμαίνεται κάτω από τα 40.000 ευρώ, οπότε υπάρχει φοροαπαλλαγή για χρήση ως εταιρικό αυτοκίνητο.

Συμπέρασμα
Η Plug-In υβριδική έκδοση της CLA καταφέρνει να ανταποκρίνεται ιδανικά σε κάθε περίσταση, στοιχείο που την καθιστά άκρως ολοκληρωμένη. Παίρνει «άριστα» στο αισθητικό κομμάτι, ενθουσιάζει με τις επιδόσεις και ασφαλώς ελαχιστοποιεί τα καθημερινά έξοδα μετακίνησης. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε