Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mercedes E300e: Mε 320 ίππους και χωρίς τέλη κυκλοφορίας
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes E300e: Mε 320 ίππους και χωρίς τέλη κυκλοφορίας

Διαβάστηκε από 7989 αναγνώστες - 17/2/2022

Με τη νέα Plug-In υβριδική Mercedes E300e, η γερμανική φίρμα αποδεικνύει ότι η τελειότητα είναι στο DNA της, δημιουργώντας ένα ποιοτικό, high-tech και πανίσχυρο «premium» sedan, που γράφει «αγωνιστικούς» χρόνους και καίει 1,8λτ/100χλμ.

Η Mercedes E-Class είναι ένα αυτοκίνητο που «πρωταγωνιστούσε» πάντα στην κατηγορία των «premium» μεγάλων sedan, λόγω της κορυφαίας ποιότητας σε κάθε επίπεδο. Πλέον εξηλεκτρίστηκε, με αποτέλεσμα να είναι εφικτή η αμιγώς ηλεκτρική κίνησή της, χωρίς να χάνει την εστίαση στην απόλυτη πολυτέλεια και την τεχνολογική υπεροχή. Διανύσαμε μαζί της αρκετά χιλιόμετρα και έφτασε η στιγμή να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από ένα αυτοκίνητο δικαίως είναι εμπορικά επιτυχημένο.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Εξωτερικά, η νέα E-Class αγγίζει τα σχεδόν 5 μέτρα (4.935 χλστ. για την ακρίβεια) με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα επιβλητική. Στο εμπρός μέρος υπάρχουν νέα, λεπτότερα full LED φωτιστικά σώματα, ενώ η ιδιαίτερη σχεδίαση του καπό δημιουργεί ένα επιβλητικό αποτέλεσμα. Παρόμοια σχεδιαστική φιλοσοφία ακολουθήθηκε και στο πίσω μέρος με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και τα νίκελ διακοσμητικά στοιχεία. Ασφαλώς στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μία Plug-In υβριδική έκδοση, με αποτέλεσμα να υπάρχουν τα σχετικά λογότυπα «EQ POWER», αλλά και η υποδοχή φόρτισης στον πίσω προφυλακτήρα.



Εσωτερικό: «Premium» και high-tech
Μπορεί ο «premium» χαρακτήρας να είναι εμφανής από την εξωτερική σχεδίαση, αλλά περνώντας στο εσωτερικό είναι εμφανής η εμμονή της γερμανικής εταιρείας με την τελειότητα. Ανοίγοντας την στιβαρή πόρτα, εμφανίζεται το φωτεινό λογότυπο της Mercedes στο μαρσπιέ, αλλά και τα «sportive», ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα. Η ποιότητα των υλικών είναι «premium» με όλη τη σημασία της λέξης, αφού σε κάθε επιφάνεια υπάρχουν δερμάτινες και αλουμινένιες επενδύσεις. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν δύο ενωμένες οθόνες μεγέθους 10,25 ιντσών, με την πρώτη να επιτελεί τον ρόλο του πίνακα οργάνων. Τα συστήματα ενημέρωσης είναι αμέτρητα και απαιτείται αρκετός χρόνος για να εξοικειωθεί ο οδηγός, όταν όμως γίνει αυτό διαπιστώνει κανείς ότι πρόκειται για ένα «καλοσχεδιασμένο» infotainment. Ο έλεγχος γίνεται από την οθόνη αφής, από το touchpad, αλλά και από το τιμόνι, στο οποίο τα κουμπιά είναι επίσης αφής. Κατά τη νυχτερινή οδήγηση, η καμπίνα αποκτά μία «φουτουριστική» και άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση με τον κρυφό φωτισμό, το χρώμα και η ένταση του οποίο ρυθμίζονται από την κεντρική οθόνη.

Σε επίπεδο χώρων, η Mercedes E300e θα φιλοξενήσει ακόμα και πέντε ενήλικες επιβάτες, με την απόσταση για τα πόδια στα πίσω καθίσματα να είναι εντυπωσιακή. Το ίδιο δε θα μπορούσαμε να πούμε και για τον χώρο αποσκευών, ο οποίος αγγίζει τα μόλις 370 λτ. λόγω των μπαταριών και δημιουργεί ένα σκαλοπάτι που περιορίζει ακόμα περισσότερο τη δυνατότητα φόρτωσης.

Κινητήρας: Συνδυαστική ισχύς 320 ίππων

Κινητήρας: Συνδυαστική ισχύς 320 ίππων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην περίπτωση της Mercedes E300e ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το Plug-In υβριδικό σύστημα κίνησης. Κάτω από το καπό συναντάμε έναν υπερτροφοδοτύμενο 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 211 ίππους, αλλά με τη συνεισφορά του ηλεκτρικού μοτέρ, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 320 ίππους και η ροπή την εντυπωσιακή τιμή των 700 Nm. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω του γνωστού πλέον αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 9G-TRONIC, το οποίο ελέγχεται και χειροκίνητα μέσω των αλουμινένιων paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Κάπως έτσι, το θηριώδες αμάξωμα των 1.990 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.

Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 13,5 kWh, η οποία φορτίζει πλήρως σε μόλις 1,5 ώρα σε ταχυφορτιστή, ενώ σε τυπική οικιακή πρίζα απαιτούνται περίπου 5 ώρες. Αν ο οδηγός εκκινήσει με το επίπεδο φόρτισης στο 100%, η αυτονομία φτάνει τα 50 χλμ. σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία, ενώ για τα πρώτα 100 χλμ. αρκούν 1,8 λτ./100 χλμ. Από την ώρα που η μπαταρία θα αδειάσει τελείως, η κατανάλωση κυμαίνεται κοντά στα 8 λτ./100 χλμ σε μεικτές συνθήκες οδήγησης.



Στον δρόμο: Γεννημένη για να «γράφει» χιλιόμετρα
Είναι εκπληκτική η άνεση που προσφέρει η νέα Mercedes E300e με αποτέλεσμα να «καταπίνει» χιλιόμετρα χωρίς να κουράζει τους επιβάτες. Η κορυφαία ανάρτηση και η ηχομόνωση εκτοξεύουν την άνεση, ενώ οι επιδόσεις που χαρίζει το υβριδικό σύστημα είναι κορυφαίες. Με την επιλογή του προγράμματος «Sport», το θερμικό μοτέρ παραμένει πάντα «άγρυπνο» και έτοιμο να προσφέρει τη μέγιστη ισχύ του. Τα φρένα με τους τρυπητούς δίσκους είναι αποτελεσματικά ακόμα και κάτω από συνεχή πίεση, ενώ η ένταση επιβράδυνσης από την ανάκτηση λαμβάνει δεδομένα από αισθητήρες, ώστε να γίνεται πιο έντονα όταν μειώνεται αισθητά η απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο.

Η τιμή της Plug-In υβριδικής Mercedes E300e ξεκινά από τα 70.900 ευρώ και οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 34 γρ./χλμ. Έτσι, το συγκεκριμένο μοντέλο απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Συμπέρασμα
Η Mercedes E300e είναι ένα high-tech «premium» μοντέλο που συνδυάζει όλες τις «αρετές» των Plug-In εκδόσεων. Σε αστικό περιβάλλον κινείται αθόρυβα, οικονομικά και ξεκούραστα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο γίνεται κατανοητό τι σημαίνει απόλυτη ηχομόνωση και κορυφαία ποιότητα κύλισης.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε