4 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το Nissan Juke με το αυτόματο DCT

Διαβάστηκε από 1179 αναγνώστες - 6/4/2021

Είναι ο ιδρυτής της B-SUV κατηγορίας και στη δεύτερη γενιά του έρχεται αποκλειστικά με έναν 1.000άρη κινητήρα βενζίνης. Στην προκειμένη περίπτωση γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον, αφού συνοδεύεται από ένα εξαιρετικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

 
 

Ανταλλακτικά με όφελος ως και 35%

Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που μας συστήθηκε για πρώτη φορά το νέο Nissan Juke, ένα SUV που διακρίνεται για την ξεχωριστή του σχεδίαση και γνωρίζει εμπορική επιτυχία. Αυτή τη φορά το δοκιμάζουμε και πάλι με τον μοναδικό τρικύλινδρο 1000άρη κινητήρα σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Εξωτερικά, το μικρό SUV της ιαπωνικής εταιρείας διακρίνεται για την εντυπωσιακή του εικόνα, με την χαρακτηριστική «V-Motion» μάσκα να πρωταγωνιστεί στο εμπρός τμήμα και τα φωτιστικά σώματα να είναι διαχωρισμένα. Στο πίσω μέρος, από την άλλη, είναι πιο ξεκάθαρα τα στοιχεία που έχουν παρθεί από τα Nissan Micra και Qashqai, ενώ δεν απουσιάζουν τα crossover στοιχεία.

Εσωτερικό: Αρκετά ευρύχωρο και ποιοτικό
Περνώντας στο εσωτερικό, είναι εμφανής η προσπάθεια της Nissan να δημιουργήσει ένα άκρως ποιοτικό περιβάλλον, στοιχείο που γίνεται ορατό από την ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κεντρική κονσόλα. Μία νέα φάσα στο ταμπλό ξεγελάει το μάτι, ενώ ανάλογα με την έκδοση μπορείτε να απολαμβάνετε οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 7 ιντσών στο πίνακα οργάνων, μέχρι και 8άρα αφής στο κέντρο. Σημαντικές αλλαγές αποτελούν και το flat bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις στις πόρτες και οι νέοι διακόπτες, ενώ εξοπλιστικά, από τη βασική κιόλας έκδοση η κάλυψη είναι υπερπλήρης με συστήματα όπως το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το cruise control κ.α. Στον τομέα της άνεσης, οι πίσω επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα κεφάλια αλλά και τα πόδια τους, ενώ το πορτ παγκάζ αυξήθηκε κατά 68 λτ. αγγίζοντας πλέον τα 422λτ.



Κινητήρας: 117 ίπποι και αυτόματο DCT
Κάτω από το καπό του νέου Nissan Juke συναντάμε πλέον αποκλειστικά έναν 1.000άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα DIG-T. Πρόκειται για τρικύλινδρο μοτέρ με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο το οποίο τροφοδοτείται με βενζίνη, ενώ αποδίδει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm σε φάση overboost). Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα και στην προκειμένη περίπτωση ο κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Το αμάξωμα των 1.207 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης, η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης κυμαίνεται στα 4,8 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της δοκιμής την είδαμε να διαμορφώνεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Tags: NISSAN