Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
To SUV που διακρίνεται για την ξεχωριστή του σχεδίαση και γνωρίζει μεγάλη εμπορική επιτυχία!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To SUV που διακρίνεται για την ξεχωριστή του σχεδίαση και γνωρίζει μεγάλη εμπορική επιτυχία!

Nissan Juke DCT: Αθλητικό, οδηγοκεντρικό κι αναβαθμισμένο

Διαβάστηκε από 7490 αναγνώστες - 14/1/2022

Στη δεύτερη γενιά του, το Nissan Juke έρχεται αποκλειστικά με έναν 1.000άρη κινητήρα βενζίνης που στην προκειμένη περίπτωση συνοδεύεται από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη,χωρίς να χάνει τις γνωστές αρετές του!

Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που μας συστήθηκε για πρώτη φορά το νέο Nissan Juke, ένα SUV που διακρίνεται για την ξεχωριστή του σχεδίαση και γνωρίζει εμπορική επιτυχία. Αυτή τη φορά το δοκιμάζουμε και πάλι με τον μοναδικό τρικύλινδρο 1000άρη κινητήρα σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.


Νέα και μοντέρνα εικόνα, υπερσύγχρονος 1.000άρης κινητήρας και τεχνολογίες που καλύπτουν κάθε ανάγκη.

Νέα και μοντέρνα εικόνα, υπερσύγχρονος 1.000άρης κινητήρας και τεχνολογίες που καλύπτουν κάθε ανάγκη.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Εξωτερικά, το μικρό SUV της ιαπωνικής εταιρείας διακρίνεται για την εντυπωσιακή του εικόνα, με την χαρακτηριστική «V-Motion» μάσκα να πρωταγωνιστεί στο εμπρός τμήμα και τα φωτιστικά σώματα να είναι διαχωρισμένα. Στο πίσω μέρος, από την άλλη, είναι πιο ξεκάθαρα τα στοιχεία που έχουν παρθεί από τα Nissan Micra και Qashqai, ενώ δεν απουσιάζουν τα crossover στοιχεία.

Εσωτερικό: Αρκετά ευρύχωρο και ποιοτικό
Περνώντας στο εσωτερικό, είναι εμφανής η προσπάθεια της Nissan να δημιουργήσει ένα άκρως ποιοτικό περιβάλλον, στοιχείο που γίνεται ορατό από την ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κεντρική κονσόλα. Μία νέα φάσα στο ταμπλό ξεγελάει το μάτι, ενώ ανάλογα με την έκδοση μπορείτε να απολαμβάνετε οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 7 ιντσών στο πίνακα οργάνων, μέχρι και 8άρα αφής στο κέντρο. Σημαντικές αλλαγές αποτελούν και το flat bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις στις πόρτες και οι νέοι διακόπτες, ενώ εξοπλιστικά, από τη βασική κιόλας έκδοση η κάλυψη είναι υπερπλήρης με συστήματα όπως το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το cruise control κ.α. Στον τομέα της άνεσης, οι πίσω επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα κεφάλια αλλά και τα πόδια τους, ενώ το πορτ παγκάζ αυξήθηκε κατά 68 λτ. αγγίζοντας πλέον τα 422λτ.



Κινητήρας: 117 ίπποι και αυτόματο DCT
Κάτω από το καπό του νέου Nissan Juke συναντάμε πλέον αποκλειστικά έναν 1.000άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα DIG-T. Πρόκειται για τρικύλινδρο μοτέρ με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο το οποίο τροφοδοτείται με βενζίνη, ενώ αποδίδει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm σε φάση overboost). Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα και στην προκειμένη περίπτωση ο κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Το αμάξωμα των 1.207 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης, η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης κυμαίνεται στα 4,8 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της δοκιμής την είδαμε να διαμορφώνεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ.

Στον δρόμο: Ένα οδηγοκεντρικό SUV

Στον δρόμο: Ένα οδηγοκεντρικό SUV
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μπορεί σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας η δυναμική συμπεριφορά να μην έχει τον πρώτο λόγω, αλλά στην προκειμένη περίπτωση η νέα πλατφόρμα CMF-B λειτουργεί υποδειγματικά. Η θέση οδήγησης θα ικανοποιήσει τους οδηγούς κάθε αναστήματος και το flat-buttom τιμόνι αφήνει θετική εντύπωση, αν και την παράσταση «κλέβουν» τα φρένα που αγγίζουν σε απόδοση την κορυφή της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα σε μόλις 35,2 μέτρα). Στον τομέα της ανάρτησης, στο πίσω μέρος συναντάμε υλοποίηση ημιάκαμπτου άξονα και η ρύθμιση συμβάλλει τόσο στην κορυφαία άνεση, όσο και στην απώλεια έντονων κλίσεων τους αμαξώματος σε ταχύτερο ρυθμό οδήγησης. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στις πιο πλούσιες εκδόσεις διατίθεται και πρόγραμμα παραμετροποίησης της οδήγησης με προφίλ όπως Standard, Eco και Sport.

Η τιμή του Nissan Juke με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξεκινά από τα 22.400 ευρώ στην έκδοση Αcenta και προσφέρει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό χωρίς σημαντικές ελλείψεις. Χωρίς το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το κόστος απόκτησης μειώνεται κατά περίπου 2.100 ευρώ, ενώ στην προκειμένη περίπτωση οι χαμηλές εκπομπές ρύπων (110 γρ./χλμ.) απαλλάσσουν το αυτοκίνητο από τα τέλη κυκλοφορίας.



Συμπέρασμα
Νέα και μοντέρνα εικόνα, υπερσύγχρονος 1.000άρης κινητήρας και τεχνολογίες που καλύπτουν κάθε ανάγκη. Σπάνια βλέπουμε μία τόσο σπουδαία αναβάθμιση ανάμεσα σε δύο γενιές. Δεν περιμέναμε όμως τίποτα λιγότερο από το νέο Nissan Juke, το οποίο με το αυτόματο κιβώτιο γίνεται ακόμα πιο ευκολοδήγητο στο αστικό περιβάλλον. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »