Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
6 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το Renault Captur 1.3 TCe EDC Initiale Paris 155 PS

Διαβάστηκε από 6752 αναγνώστες - 3/1/2021

Το Renault Captur έρχεται «κουβαλώντας» τον τίτλο του ευρωπαϊκού Best Seller στην κατηγορία B-SUV. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε την κορυφαία του εκδοχή με το όνομα Initiale Paris και τους 155 ίππους. Ας δούμε τι εντυπώσεις μας άφησε.

Το Renault Captur έχει αποδείξει ήδη την τεράστια δυναμική του αποσπώντας ένα μεγάλο αγοραστικό μερίδιο της δημοφιλούς B-SUV κατηγορίας. Πλέον βρίσκεται στη δεύτερη γενιά του και συνεχίζει να εντυπωσιάζει, πόσο μάλλον στην κορυφαία έκδοση Initiale Paris του αυτοκινήτου της δοκιμής με τη διχρωμία στο αμάξωμα.

Το B-SUV της Renault «χτίστηκε» στην πλατφόρμα CMF-B και το μήκος του αγγίζει τα 4.227 χλστ. Αυτό σημαίνει ότι έχει μεγαλώσει σε σχέση με το παρελθόν και πλέον «φλερτάρει» με τη μεγαλύτερη κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου. Το αμάξωμα είναι ιδιαίτερα μυώδες, με αρκετές καμπύλες και πληθώρα νεύρων να διατρέχουν το καπό. Στην περίπτωση της έκδοσης του αυτοκίνητου δοκιμής, το χρώμα του αμαξώματος είναι μαύρο-μωβ και ονομάζεται «Améthyste». Το αποτέλεσμα της διχρωμίας με την ανοιχτόχρωμη οροφή και τους καθρέφτες είναι εντυπωσιακό, ενώ την «sportive» εμφάνιση συμπληρώνουν οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σε σχέδιο που διατίθεται αποκλειστικά στη συγκεκριμένη έκδοση.



Εσωτερικό: Με έμφαση στην πολυτέλεια και την ευρυχωρία
Στο εσωτερικό, το κλίμα είναι ιδιαίτερα πολυτελές και παραπέμπει σε αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα φέρουν δερμάτινες επενδύσεις, ενώ το τιμόνι, πέρα από δερμάτινο, είναι και θερμαινόμενο. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει μία μεγάλη οθόνη αφής μεγέθους 9,3 ιντσών, μέσα από την οποία οι επιβάτες μπορούν πολύ εύκολα να ενημερώνονται και να ψυχαγωγούνται. Η καμπίνα μπορεί να είναι καλαίσθητη (φέρει ακόμα και κρυφό φωτισμό), αλλά ταυτόχρονα είναι και εξαιρετικά πρακτική. Υπάρχουν χρήσιμες θήκες στις πόρτες, κάτω από τον τεμπέλη, αλλά και στο κεντρικό τούνελ που χωρίζει οδηγό και συνοδηγό. Τα συρόμενα πίσω καθίσματα δημιουργούν αυξημένο χώρο αποσκευών, όταν δεν φιλοξενούνται εύσωμοι επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Ενδεικτικά, η μέγιστη τιμή της χωρητικότητας ορίζεται στα 536 λίτρα, γεγονός που κατατάσσει το Renault Captur στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας.



Κινητήρας – επιδόσεις: 155 «ετοιμοπόλεμοι» ίπποι
Κάτω από το καπό του Renault Captur 1.3 TCe EDC Initiale Paris της δοκιμής μας  βρίσκεται ο ισχυρότερος κινητήρας που μπορεί να συναντήσει κανείς στο B-SUV της γαλλικής φίρμας. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,3 λτ., ο οποίος είναι τετρακύλινδρος και φέρει ισάριθμες βαλβίδες στον κάθε κύλινδρο. Η ισχύς του αγγίζει τους 155 ίππους και η μέγιστη ροπή των 270 Nm εμφανίζεται από τις μόλις 1.800 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά οριακά τα 200 χλμ./ώρα. Σε αυτές τις επιδόσεις συμβάλλει και η ταχύτατη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη. Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, η κατανάλωση του Renault Captur 1.3 TCe EDC Initiale Paris κυμαίνεται στο εύρος 5,5-5,7 λτ./100 χλμ. Στην πραγματικότητα, είναι εφικτό να κινηθεί κανείς με μέση κατανάλωση που θα κυμανθεί κοντά στα 7 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις