autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Κινητήρας: Με 154 ίππους στην ισχυρή του έκδοση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας: Με 154 ίππους στην ισχυρή του έκδοση

Διαβάστηκε από 9760 αναγνώστες - 1/7/2022

Το νέο Honda e διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με τη βασική να αποδίδει 136 ίππους και την ισχυρότερη, όπως αυτή της δοκιμής, να φτάνει τους 154 ίππους με 315 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αμαξώματος και μεταφέρει την κίνηση στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα το Honda e των 1.527 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,3 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 145 χλμ./ώρα, ενώ σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία, μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου χωρητικότητας 35,5 kWh προσφέρει αυτονομία της τάξης των 222 χλμ. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, διαπιστώσαμε ότι με εξαιρετική δυσκολία θα επιτευχθούν 180 χλμ., ενώ μία πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 4 ώρες σε wallbox. Εννοείται ότι σε ταχυφορτιστή ο χρόνος μπορεί να μειωθεί υπερβολικά, αφού μόλις 30 λεπτά αρκούν προκειμένου το επίπεδο φόρτισης να φτάσει στο 80%.


Vintage και ταυτόχρονα high-tech: Αυτό είναι το Honda e, που μοιάζει πως έρχεται από το μέλλον

Vintage και ταυτόχρονα high-tech: Αυτό είναι το Honda e, που μοιάζει πως έρχεται από το μέλλον

Κοινοποίησέ το »


Στον δρόμο: Ο «βασιλιάς» της πόλης
Το «έξυπνο» ηλεκτρικό της Honda κατασκευάστηκε με έναν στόχο, να μετατρέψει τις αστικές μετακινήσεις σε μία πραγματικά αξέχαστη εμπειρία. Πέρα από τον high-tech, ψηφιακό χαρακτήρα του, καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις και σε οδηγικό επίπεδο. Η άριστη ορατότητα που παρέχει στον οδηγό, σε συνδυασμό με τον κύκλο στροφής μόλις 9,2 μέτρων μετατρέπει το Honda e σε ένα ευέλικτο αυτοκίνητο που είναι «κομμένο και ραμμένο» για να καλύψει τις αστικές ανάγκες. Το ελαφρύ τιμόνι δεν υστερεί σε αίσθηση και η ανάρτηση «φιλτράρει» υποδειγματικά τις ανωμαλίες, ωστόσο καθώς αυξάνεται η ταχύτητα γίνονται αισθητοί κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Τέλος, με τη χρήση του «Single Pedal Control», οι καθημερινές μετακινήσεις γίνονται ακόμα πιο εύκολες αφού ο οδηγός μπορεί να ακινητοποιεί το Honda e, αλλά και να επωφελείται από τη μέγιστη ανάκτηση, αφήνοντας απλά το γκάζι.

Η τιμή του Honda e ξεκινά από τα 35.990 ευρώ, σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας. 

Συμπέρασμα
«Vintage» και high-tech ταυτόχρονα; Η Honda κατάφερε να «παντρέψει» τα δύο αυτά στοιχεία και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό. Σίγουρα θα θέλαμε μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά το ηλεκτρικό Honda e προορίζεται κυρίως για αστικές μετακινήσεις και σε αυτό το περιβάλλον δεν έχει αντίπαλο.