Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
7 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό VW ID.3 1st Edition των 204 ίππων

Διαβάστηκε από 24021 αναγνώστες - 1/12/2020

Ένα βήμα πιο κοντά στην ηλεκτροκίνηση μας φέρνει η VW με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 των 204 ίππων. Ποια είναι η πραγματική του αυτονομία; Πάμε να το γνωρίσουμε καλύτερα.

Πριν από κάποια χρόνια γράφαμε ότι το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση. Πλέον, αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτες αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις και η VW δε θα μπορούσε να μην ακολουθήσει αυτή την τάση. Στη χώρα μας, το νέο ID.3 κάνει το επίσημο ντεμπούτο του με μια ειδική έκδοση, την 1st Edition.

Η εξωτερική σχεδίαση του είναι αρκετά φουτουριστική, όπως αρμόζει σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γερμανικής φίρμας. Σε αυτό τον τομέα δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση, ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι στο μέλλον, ενδεχομένως το ID.3 να αντικαταστήσει πλήρως το VW Golf με την μακρά ιστορία τόσων ετών. Βασίζεται σε μία αρθρωτή πλατφόρμα, η οποία αργότερα θα χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Στο εμπρός μέρος «πρωταγωνιστούν» τα εντυπωσιακά Led φωτιστικά σώματα, ενώ απουσιάζουν οι γνωστές γρίλιες που συναντάμε σε αυτοκίνητα με θερμικό μοτέρ. Στο πλαϊνό τμήμα υπάρχουν οι μεγάλες ζάντες, ενώ το αμάξωμα που ξεπερνά τα 4,2 μέτρα σε μήκος διατίθεται συνολικά σε έξι χρώματα.



Εσωτερικό: Παραμένει πρακτικό
Σε μία πρώτη επαφή με το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της VW, ο οδηγός δε θα νιώσει ότι χρειάζεται περαιτέρω εξοικείωση. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι άκρως μινιμαλιστική και δε θα συναντήσει κανείς υπερβολές. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό, όπως η ταχύτητα και η αυτονομία. Το μέγεθός του αγγίζει τις 5,3 ίντσες και επάνω του εδράζεται ο περιστροφικός μοχλός-λεβιές του αυτόματου συστήματος μετάδοσης. Η παρουσία του σε εκείνο το σημείο δημιουργεί άπλετο χώρο ανάμεσα στα καθίσματα των εμπρός επιβατών. Στο εσωτερικό του VW ID.3 δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ, με αποτέλεσμα να δημιουργείται χώρος για πληθώρα μικροαντικειμένων. Στο ταμπλό είναι γεγονός ότι θα θέλαμε πιο ποιοτικά πλαστικά, ενώ και η συναρμολόγηση επιδέχεται βελτίωσης. Στο κέντρο βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών. Είναι ανεξάρτητη του ταμπλό και μέσω αυτής ο οδηγός απολαμβάνει κάθε υπηρεσία ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ ασφαλώς δεν απουσιάζει η δυνατότητα σύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο και το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης. Στις νυχτερινές διαδρομές, αξίζει να τονίσουμε ότι δημιουργείται μία πολύ όμορφη ατμόσφαιρα με κρυφό φωτισμό σε αρκετά σημεία. Παράλληλα, εκεί που το ταμπλό συναντά το παρμπρίζ, υπάρχει μία led λωρίδα. Η VW την ονομάζει ID.Light και, όταν για παράδειγμα ο οδηγός φρενάρει απότομα, γίνεται στιγμιαία κόκκινη. Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κατάσταση φόρτισης, η λωρίδα γίνεται πράσινη και ανάλογα με την διάδοση του χρώματος από αριστερά προς τα δεξιά, καταλαβαίνει ο ιδιοκτήτης το επίπεδο φόρτισης τη δεδομένη χρονική στιγμή. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άπλετοι, μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.770 χλστ., τιμή που συναντάμε κυρίως σε οχήματα μεσαίας κατηγορίας.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις