5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο Dacia Sandero που καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ.

Διαβάστηκε από 1324 αναγνώστες - 11/6/2021

Βασιλιάς της οικονομίας στην έκδοση υγραερίου! Το νέο Dacia Sandero είναι ο ορισμός του «value for money» αυτοκινήτου και στην έκδοση διπλού καυσίμου διανύει 100 χλμ. με μόλις 6,5 ευρώ. Θα αγοράζατε Dacia ή επιμένετε σε γερμανικές και ιαπωνικές επιλογές;

 
 
Η τρίτη γενιά του Dacia Sandero είναι πλέον γεγονός και η ρουμανική εταιρεία εξακολουθεί να εφαρμόζει την «συνταγή» της επιτυχίας που δεν είναι άλλη από το να προσφέρει τα αυτοκίνητά της σε άκρως συμφέρουσα τιμή, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε ποιότητα και εξοπλισμό. Πέρα από το σκληροτράχηλο Duster, στη γκάμα της εταιρείας προστέθηκε πλέον η νέα γενιά του μικρού αυτοκινήτου πόλης. Μάλιστα, διατίθεται πλέον σε δύο εκδόσεις, την Streetway που δοκιμάσαμε και την Stepway που διαθέτει crossover στοιχεία.

Αυτή τη φορά, λοιπόν, μας συστήνεται το νέο Dacia Sandero Streetway στην έκδοση με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο) που διακρίνεται για την κορυφαία οικονομία και τη μέγιστη αυτονομία. Εξωτερικά, σχεδιαστικές αλλαγές έχουν γίνει συνολικά σε όλο το αμάξωμα και το πιο εντυπωσιακό μέρος είναι το εμπρός, το οποίο φέρει έντονα νεύρα στο καπό και LED φώτα ημέρας. Ανασχεδιασμένη είναι και η πίσω όψη με νέο προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα, ενώ οι διαστάσεις έχουν αυξηθεί με το μήκος να ξεπερνά οριακά τα 4 μέτρα (4.088 χλστ.).



Εσωτερικό: Δεν υστερεί σε τεχνολογία και ποιότητα
Η έμφαση στη μειωμένη τιμή δε δημιουργεί σε καμία των περιπτώσεων «εκπτώσεις» στον τομέα της ποιότητας εσωτερικού. Το ταμπλό ναι μεν αποτελείται κυρίως από σκληρά στην υφή πλαστικά, άλλωστε αυτό συμβαίνει και στα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα πόλης, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα αφήσει περιθώρια για παρατηρήσεις σχετικά με τη συναρμογή. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι και η υφασμάτινη φάσα που διατρέχει το ταμπλό κατά μήκος και «σπάει» τη μονοτονία. Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε μία ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών, η οποία προσφέρει δυνατότητες συνδεσιμότητας (Android Auto και Apple CarPlay), ενώ δεν απουσιάζει η κάμερα οπισθοπορείας. Βέβαια, αξίζει να τονίσουμε ότι το συγκεκριμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας δεν είναι διαθέσιμο στη βασική έκδοση εξοπλισμού (Life), ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας τυπικός πίνακας οργάνων. Μάλιστα, στην περίπτωση της έκδοσης διπλού καυσίμου, ο οδηγός ενημερώνεται για την αυτονομία που θα του προσφέρει ξεχωριστά το κάθε καύσιμο. Τέλος, όσον αφορά στους διαθέσιμου χώρους, το Dacia Sandero Steetway είναι ανώτερο του ανταγωνισμού λόγω του μεγαλύτερου μεταξονίου. Έτσι, ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι θετικός, ενώ κορυφαίος είναι και ο όγκος για τις αποσκευές, ο οποίος αγγίζει τα 410 λίτρα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Tags: DACIA
Advertisement