Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η ατμόσφαιρα στα καλύτερα της

Διαβάστηκε από 13011 αναγνώστες - 16/4/2020

Ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας  που εξοπλίζει το Jazz της δοκιμής, αποδίδει 130 ίππους, με την ροπή να φτάνει τα 155 Nm στις 4.600 σ.α.λ. Ο συνδυασμός του με το αρκετά κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, πετυχαίνει πολύ καλές τιμές, όπως το 0-100 σε 8.9 δευτ., και μπορεί να σταθεί ισάξια απέναντι σε turbo μοτέρ. Οι επιδόσεις όμως συνεπαίρνουν και την κατανάλωση μαζί, η οποία σε πραγματικές συνθήκες αγγίζει τα 6.8 λτ./100χλμ. Μοναδική ένσταση, ο θόρυβος που παράγεται όσο ανεβαίνουν και τα χλμ. στο καντράν, όμως αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό για τους φίλους του i-VTEC.



Απολαυστικό σε κάθε μετακίνηση 
Η ισορροπία ανάμεσα στον κινητήρα, τη σωστή θέση οδήγησης και το μικρό κιβώτιο είναι ιδανική. Στον δρόμο το Jazz, είναι μία έκπληξη καθώς κινείται ευχάριστα, σε προκαλεί να αλλάζεις ταχύτητες (επειδή θα το θες και όχι επειδή πρέπει) ενώ δεν επιτρέπει σε εγκάρσιες ανωμαλίες να χαλάσουν την άνεση στο εσωτερικό της καμπίνας. Τα πράγματα αλλάζουν λιγάκι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, όπου το βουητό από τις σταθερές 4.000 σ.α.λ. θα φτάνει εύκολά στα αυτιά των επιβατών. Καλό κράτημα που δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις, και μία σταθερή τάση στην ουδετερότητα, δεν θα αγχώσουν κανένα οδηγό, έμπειρο ή μη. 



Συμπέρασμα
Μπορεί να διαθέτει τσιμπημένη τιμή, όμως η λίστα με τα ταλέντα του είναι τεράστια και δικαιολογεί κάθε ευρώ. Ένα απόλυτα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.  

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει