Φλερτάρει σθεναρά με την premium κατηγορία

Διαβάστηκε από 21496 αναγνώστες - 27/2/2020

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Mazda 6 είναι μία ωδή στην ποιότητα. Ακριβά μαλακά υλικά, σε συνδυασμό με άψογη πραγματικά συναρμογή και φινίρισμα συνθέτουν ένα σκηνικό το οποίο δεν θέλεις να αποχωριστείς. Ήσυχη και προσεγμένη καμπίνα που σε κάνει να νιώθεις βασιλιάς, με μοναδική παραφωνία την κάπως μικρή για τα δεδομένα οθόνη αφής και τον μη πλήρη ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όμως είναι πράγματα που συνηθίζεις γρήγορα όπως και το γεγονός πως οι Ιάπωνες για δική σου ασφάλεια, δεν σε αφήνουν να χρησιμοποιήσεις την οθόνη αφής εν κινήσει. Στον τομέα των χώρων, τα 4.9 μ. μήκος και τα 1.84 μ. πλάτος, επιτρέπουν την άνετη παρουσία 5 επιβατών, όσο ο πολύ βαθύς χώρος του πορτ-μπαγκάζ των 480 λτ. είναι υπεραρκετός για τα πράγματα σας.



Γεμάτος ροπή ο 2.2 των 184 ίππων
Οι Ιάπωνες έφτιαξαν ένα σύνολο άριστο, σχεδόν όμως απαγορευμένο για την χώρα μας λόγω φορολογίας. Κάτω από το τεράστιο κόκκινο καπό συναντάμε τον 2.2 λτ. κινητήρα Skyactiv-D ο οποίος αποδίδει 184 ίππους και 445 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Ένα γεμάτο σύνολο το οποίο έχει τρομερά άμεση απόκριση, εξαφανίζει το βάρος του αυτοκίνητου και φέρνει εντυπωσιακά νούμερα όπως το 0-100 σε 8.3 δευτ. και πραγματική κατανάλωση στα 8.4 λτ./100χλμ. Μόνη σημείωση το κροτάλισμα που γίνεται αρκετά αισθητό όσο ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα. 



Aνεση με σπορ ανησυχίες
Και το Mazda 6 ακολουθεί τις σπορ ανησυχίες που εκπέμπει ολόκληρη η νέα γκάμα της εταιρίας, δίνοντας όμως την απαραίτητη βαρύτητα και στον τομέα της άνεσης φυσικά. Στο δρόμο λοιπόν το αυτοκίνητο παίρνει άριστα σε ποιότητα κύλισης και άνεση, όντας απολαυστικό και εύκολο. Σε πιο στριφτερές και κλειστές διαδρομές υπάρχει μία τάση για υποστροφή όμως τα ηλεκτρονικά είναι εκεί να σε βοηθήσουν. Το καλό οδηγικό προφίλ ολοκληρώνουν τα φρένα με το εντυπωσιακό 100-0 σε 36.2 μ.

Συμπέρασμα
Το νέο Mazda 6 αποτελεί μία ξεχωριστή κατηγορία που απέχει ισόποσα από τα mainstream αλλά και τα premium μοντέλα. Έχει χαρακτήρα, εμφάνιση και τεχνολογίες, όμως κοστίζει. Το σίγουρο είναι πως ο Ιάπωνας γράφει το δικό του μονοπάτι.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Tags: MAZDA , MAZDA 6