Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Suzuki Ignis Hybrid 1.2 Allgrip: Πάει παντού, καίει 5 λτ/100χλμ
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Suzuki Ignis Hybrid 1.2 Allgrip: Πάει παντού, καίει 5 λτ/100χλμ

Διαβάστηκε από 7818 αναγνώστες - 28/1/2022

Το Suzuki Ignis Hybrid έρχεται ανανεωμένο, τετρακίνητο κι ολοκληρωμένο, μα πάνω απ όλα με χαμηλή κατανάλωση κι αξιοπρεπείς επιδόσεις.

Το ανανεωμένο Suzuki Ignis Hybrid απέκτησε μία σειρά από εξωτερικές αναβαθμίσεις, με τους σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας να δίνουν έμφαση στην «off road» αισθητική. Πλέον έχει υιοθετηθεί μία νέα γρίλια που διαφοροποιεί το  ανανεωμένο μοντέλο από αυτό που αντικαθιστά. Ταυτόχρονα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και ο εμπρός προφυλακτήρας, ο οποίος κάνει το νέο Suzuki Ignis να διαφοροποιείται αισθητά από το προηγούμενο. Παρομοίως, από το πίσω μέρος έχει αφαιρεθεί το μαύρο πλαστικό τμήμα και ο προφυλακτήρας έχει δεχθεί μία ήπια αναβάθμιση.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Εσωτερικό: Παραμένει ευρύχωρο και πρακτικό
Η καμπίνα του ανανεωμένου Suzuki Ignis Hybrid έχει δεχθεί ήπιες αναβαθμίσεις και το σκηνικό στο εσωτερικό της είναι λίγο πολύ γνωστό. Στη κεντρική κονσόλα δεσπόζει μία οθόνη αφής 7 ιντσών μέσα από την οποία ο οδηγός μπορεί να συνδέσει την έξυπνη συσκευή του, ενώ δεν απουσιάζει η δυνατότητα σύνδεσης μέσω Android Auto ή Apple CarPlay. Οι χώροι θα «φιλοξενήσουν» άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 267 λίτρα. Τα συρόμενα πίσω καθίσματα δίνουν μία επιπλέον αίσθηση πολυμορφικότητας στο μικρό Suzuki Ignis Hybrid. Το αυτοκίνητο της δοκιμής ανήκει στην κατηγορία GL+, τη δεύτερη πλουσιότερη έκδοση. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι ικανοποιητικό και μοναδική αξιοσημείωτη έλλειψη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η απουσία συστήματος αυτόματου κλιματισμού.



Οδηγική συμπεριφορά: Οι αστικές μετακινήσεις γίνονται «παιχνίδι»
Έπειτα από μόλις λίγα λεπτά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis Hybrid, ο οδηγός θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, κατασκευασμένο για χρήση που προσανατολίζεται κυρίως σε διαδρομές εντός πόλης. Η υψηλή θέση οδήγησης προσφέρει εξαιρετική ορατότητα. Το μήκος των μόλις 3,7 μέτρων δε δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα στους πολυσύχναστους δρόμους των μεγαλουπόλεων και η διαδικασία της στάθμευσης γίνεται κυριολεκτικά πανεύκολη. Σε αυτό συμβάλλει και η κάμερα οπισθοπορείας που βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου δοκιμής. Άλλο ένα αξιοσημείωτο στοιχείο είναι η εξαιρετική ως προς την απόσβεση ανάρτηση. Μπορεί σε γρηγορότερους ρυθμούς να εμφανίζονται κλίσεις στο αμάξωμα, αλλά στο αστικό περιβάλλον η «απορρόφηση» της κάθε ανωμαλίας γίνεται υποδειγματικά.

Με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης

Με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Suzuki Ignis Hybrid βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12v. Η ισχύς του διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα, με τη συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 83 ίππους και τη ροπή τα 107 Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,8 δευτερόλεπτα. Σε ότι αφορά την κατανάλωση, η ιαπωνική φίρμα ανακοινώνει 4,2 λτ./100 χλμ. (πρότυπα NEDC). Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, κυρίως σε αστικό περιβάλλον, είδαμε ότι αυτή η τιμή δεν απέχει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, μιας και η τιμή στον υπολογιστή ταξιδίου δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5 λτ./100 χλμ.
 
Τιμές - Εξοπλισμός
Το ανανεωμένο Suzuki Ignis Hybrid διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (GL, GL+ και GLX), ενώ πέρα από το χειροκίνητο σασμάν πέντε σχέσεων υπάρχει και η έκδοση με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η τιμή της έκδοσης GL+ ξεκινά από τα 15.070 ευρώ στην εμπροσθοκίνητη έκδοση και από τα 16.470 ευρώ στην τετρακίνητη έκδοση, όπως αυτή της δοκιμής. Η εμπροσθοκίνητη έκδοση επωφελείται από τα μηδενικά τέλη, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το τετρακίνητο Suzuki Ignis Hybrid μιας και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ξεπερνούν τα 90 γρ./χλμ. (95 γρ./χλμ για την ακρίβεια).



Συμπέρασμα:
Το Suzuki Ignis Hybrid συνδυάζει εντυπωσιακή ευελιξία σε αστικό περιβάλλον. Ταυτόχρονα, οι μειωμένες ανάγκες σε καύσιμο το καθιστούν ιδιαίτερα συμφέρουσα επιλογή. Όσον αφορά στην τετρακίνητη έκδοση, αυτή δίνει μία επιπλέον δυνατότητα για ήπιες «off road» εξορμήσεις. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε