Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Η έκδοση των 150 ίππων στηρίζεται στο ίδιο μοτέρ με την απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων όπως το γνωρίζουμε. Πάνω σε αυτό προστίθεται ένα δίκτυο 48 Volt.

Κινητήρας - Επιδόσεις

Διαβάστηκε από 16326 αναγνώστες - 7/9/2020

Το μικρομεσαίο της VW βασίζεται μεν στην ίδια πλατφόρμα με το σύγχρονο μοντέλο, αυτή όμως υπέστη φινιρίσματα και βελτιώσεις. Η έκδοση των 150 ίππων στηρίζεται στο ίδιο μοτέρ με την απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων όπως το γνωρίζουμε. Πάνω σε αυτό προστίθεται ένα δίκτυο 48 Volt. Η βασική επιδίωξη της Volkswagen είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και οι μηχανικοί της Γερμανικής εταιρίας εργάστηκαν πολύ σκληρά πάνω στο ζήτημα των  καυσίμων και των κινητήρων.



Όλες οι βενζινοκινητήρες συνδυάζονται με ένα mild hybrid σύστημα 48 V με ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Ο κινητήρας μπορεί να απεμπλέκεται και να σβήνει εν κινήσει όποτε αυτό είναι εφικτό και ένα κομμάτι της δύναμης από το ηλεκτρικό μοτέρ επιστρέφει στον κινητήρα για να τον υποστηρίξει. Στην πράξη, η εικόνα που εισπράττει ο οδηγός είναι αυτή ενός ήσυχου συνόλου με μεγάλα αποθέματα δύναμης. Την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και το αυτόματο κιβώτιο DSG, με την άνεση και την χαμηλή κατανάλωση να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Βέβαια στην επιλογή Sport γίνεται πιο ζωηρό με τα χειριστήρια στο τιμόνι να βάζουν και τον οδηγό πιο ενεργά στο παιχνίδι. Οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι αρκετά καλές συνεπικουρούμενες από το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο χαρίζει γραμμικότητα σε όλο το φάσμα στροφών.



Οδική συμπεριφορά
Η θέση οδήγησης είναι άνετη και χαμηλή, χωρίς αυτό να συνεπάγεται μειωμένη περιφερειακή ορατότητα. Σε γενικά πλαίσια, το αυτοκίνητο σε αγκαλιάζει και αισθάνεσαι πως είσαι καλά... βολεμένος σε αυτό. Το Golf είναι σε θέση να αποπνέει αυτήν τη μοναδική αίσθηση του... Welcome home. Ήσυχο και άνετο σε όλες τις συνθήκες είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του με τους Γερμανούς να έχουν βελτιστοποιήσει τους συγκεκριμένους τομείς. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική συμβάλλοντας καθοριστικά σε ένα απόλυτα ήσυχο περιβάλλον ανεξάρτητα από το νούμερο που δείχνει το ταχύμετρο. Το νέο Golf ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα σε άνεση και στιβαρότητα, αφού περνάει απροβλημάτιστα πάνω από λακκούβες και κακοτεχνίες μεταφέροντας βελούδινη αίσθηση στους επιβάτες, ενώ παράλληλα η στιβαρότητα που αποπνέει προσδίδει ασφάλεια και εμπιστοσύνη στις κινήσεις του. Μεγάλο του ατού  η ευκολία με την οποία αλλάζει κατευθύνσεις με το πλαίσιο να  ακούει τις εντολές του οδηγού με σαφήνεια. Το Golf είναι πολύ σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο και σε δρόμο με στροφές είναι σούπερ αποτελεσματικό, χωρίς ποτέ να καταφεύγει σε ακρότητες. Ακόμα και σε συνθήκες πίεσης, παρά τις κλίσεις που εμφανίζονται, το νέο μοντέλο παραμένει ουδέτερο χωρίς κάποια απότομη αντίδραση. 

Συμπέρασμα
Το νέο VW Golf με γνώριμο στιλ αλλά νέα στοιχεία, εκπλήσσει με τεχνολογία από την ανώτερη κατηγορία, προσιτή σε όλους, ενώ ταυτόχρονα παραμένει ένα εύκολο στη χρήση αυτοκίνητο, που διακρίνεται για την καλή οδική συμπεριφορά του. Ένα αυθεντικό Golf δηλαδή...  

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει