Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Δύο εμπρός κρίκοι επιτρέπουν έλξη έως και 4.635 κιλά, ενώ οι δύο πίσω 3.863 κιλά.

    Κινητήρας-επιδόσεις: Με πολύ νεύρο και απαντήσεις σε κάθε πρόκληση

    Διαβάστηκε από 24361 αναγνώστες - 29/8/2019

    Κάτω από το κτηνώδες καπό του Raptor δεσπόζει ο νέος Bi-Turbo 2λιτρος κινητήρας πετρελαίου, απόδοσης 213 ίππων και 500 Nm ροπής. Η παρουσία των δύο turbo και η άψογη συνεργασίας τους με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων καταφέρνουν να κινήσουν με τρομερή άνεση τους 2.5 τόνους του οχήματος δίνοντας μεγάλη αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει σε ποιους τροχούς θα δίνεται η ισχύς, ενώ έχει και 6 διαθέσιμα προφίλ οδήγησης για να επιλέξει.  Η υποσχόμενη κατανάλωση των 8.9 λτ./100χλμ. της Ford αναφέρεται σε «κανονική» χρήση στην άσφαλτο, ενώ όπως είναι φυσικό, στις άγριες εκτός δρόμου συνθήκες αυξάνεται, χωρίς όμως να ξεφεύγει κατά πολύ.