Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Τεχνολογία Αιχμής

    Διαβάστηκε από 5674 αναγνώστες - 11/6/2019

    Η ενέργεια που παράγεται δε χάνεται, όπως σε κάθε άλλο αυτοκίνητο, και η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα φορτίζει συνεχώς, ακόμα και κατά την πέδηση. Έτσι, αυτή η ενέργεια αποθηκεύεται και μετατρέπεται σε κίνηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ οδηγείτε. Χωρίς πρίζες, χωρίς φόρτιση από εξωτερική πηγή!



    Μία Corolla για κάθε ανάγκη
    Η λίστα των διαθέσιμων εκδόσεων για την νέα υβριδική Corolla είναι η μεγαλύτερη που μας έχει παρουσιάσει η εταιρία μέχρι σήμερα. 
    Hatchback: Διαθέτει δύο «πράσινες» εκδόσεις, μία με τον 1.800άρη κινητήρα απόδοσης 122 ίππων και μία ολοκαίνουργια με τον 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 180 ίππων.
    Sedan: Πρώτη φορά η έκδοση αυτή επωφελείται της υβριδικής τεχνολογίας, υιοθετώντας τον 1.800άρη κινητήρα απόδοσης 122 ίππων.
    Touring Sports: Όπως και στην Hatchback έκδοση, έτσι και εδώ συναντάμε και τις δύο εκδόσεις διαθέσιμες για την πιο ευρύχωρη Corolla που φτιάχτηκε ποτέ.



    Τα σημεία όπου βελτιώθηκε η υβριδική τεχνολογία στη νέα Corolla
    Ο στόχος σύμφωνα με την Toyota επετεύχθη. Πάνω από το 50% της διανυόμενης ημερήσιας απόστασης, μπορεί να γίνει καθαρά με ηλεκτροκίνηση, μηδενίζοντας πρακτικά την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές ρύπων. Ο ηλεκτροκινητήρας μειώθηκε σε διαστάσεις, χρησιμοποιήθηκαν ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα υλικά μειώνοντας το βάρος, ενώ άλλαξε αρκετά και η αρχιτεκτονική εσωτερικών μερών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος που χρειάζεται για την λήψη και επαναπροώθηση της ενέργειας. Μάλιστα σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρίας, τα νούμερα που πετυχαίνει ο 2λιτρος υβριδικός, τόσο σε απόδοση όσο και οικονομία, (λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους, ελαφρύτερων κυλίνδρων και καδένας χρονισμού) είναι οι καλύτερες στην αγορά. Πιο συγκεκριμένα, έναντι του 1.8λτ., διαθέτει και περισσότερες κυψέλες μετατροπής και αποθήκευσης ενέργειας κάνοντας τον, σε γενικό βαθμό, περισσότερο αποδοτικό. 
    Ο 2λιτρος κινητήρας επιτρέπει σε Hatchback και Touring Sport να κάνουν το 0-100 σε 7.9 και 8.1 δευτ. αντίστοιχα, ενώ αγγίζουν σε τελική τα 180+χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο υβριδικής τεχνολογίας της Toyota,  Hiroyuki Tsukashima ανάμεσα στον 1.8 και 2.0 υπάρχει διαφορά στο μέγεθος του κινητήρα αλλά και στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων, με τον πρώτο να επικεντρώνεται καθαρά σε αυτούς που επιζητούν την απόλυτα χαμηλή κατανάλωση και τον δεύτερο (εξ ου και τα paddles στο τιμόνι), για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω σε οδηγική εμπειρία και συγκινήσεις. 

    Οδηγώντας υβριδικό για μια ζωή
    Εκτός από την οικονομία, τα υβριδικά μοντέλα της Toyota προσφέρουν και εξαιρετικά επίπεδα οδικής συμπεριφοράς. Με την χρήση του αυτόματου κιβωτίου e-CVT, η κίνηση είναι αδιάκοπη, αθόρυβη και ομαλή στις αλλαγές χαρίζοντας μία ήρεμη εμπειρία οδήγησης. Από την άλλη, ένα πλήρως υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τη λειτουργία δύο ισχυρών κινητήρων, προσφέρει ομαλή και άμεση επιτάχυνση, προσφέροντας ασφάλεια και στα 2 πεντάλ. Η ενημέρωση που προσφέρει στον οδηγό για την κατάσταση του ηλεκτροκινητήρα, την πορεία της ενέργειας και φυσικά την διαθέσιμη αυτονομία, λύνει τα χέρια και σου παρέχει την πιο σημαντική ενημέρωση ανά πάσα στιγμή. Μπορείς να έχεις όποτε θελήσεις οικονομία ή επιδόσεις, ανάλογα με την περίσταση. 



    Γιατί η νέα Corolla είναι η καλύτερη που φτιάχτηκε ποτέ;
    Ότι είναι η καλύτερη, δεν σηκώνει αντίρρηση, αλλά γιατί?
    • Διαθέτει διπλά ψαλίδια και πίσω πολλαπλούς συνδέσμους από την βασική κιόλας έκδοση. Προσφέρει δηλαδή. άνεση και ποιότητα κύλισης από αυτόν τον συνδυασμό, χωρίς να απαιτείται μία περιουσία.
    • Σύμφωνα με την εταιρία, η ακαμψία του αμαξώματος αυξήθηκε κατά 60%, πετυχαίνοντας το καλύτερο νούμερο στην αγορά.
    • Σύμφωνα με τα νούμερα των κατασκευαστών, σε συνθήκες πόλης και κίνησης, μπορείς να εκπληρώσεις το 57% της διαδρομής σου, αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα. 
    • Το κέντρο βάρους μειώθηκε κατά 10χλστ. και βελτιώθηκε η θέση οδήγησης.
    • Η βασική έκδοση περιλαμβάνει εξοπλισμό, αντίστοιχο με αυτό των πλούσιων εκδόσεων του ανταγωνισμού. (Toyota Safety Sense 2, LED, Dual Auto a/c, EPB, E-call, οθόνη οργάνων κ.α.).
    Στα χρόνια παρουσίας της, και έχοντας στο ενεργητικό της ήδη 45 εκ. πωλήσεις, η νέα Corolla, μπορεί και θα βάλει την υβριδική τεχνολογία σε κάθε σπίτι. Με τιμή εκκίνησης τα 20.800 ευρώ, τόσο πλούσιο πακέτο και τα μέχρι τώρα στατιστικά να δείχνουν ότι 8.5 στα 10 Corolla που πωλούνται, είναι υβριδικά, δεν μένει καμία αμφιβολία.

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ