autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Οδηγώντας

Διαβάστηκε από 10401 αναγνώστες - 25/4/2014

Το Civic Tourer είναι το παγκοσμίως πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που διαθέτει σύστημα ενεργής προσαρμογής των πίσω αμορτισέρ (Adaptive Damper System). Το νέο σύστημα προσαρμόζει αυτόματα την απόσβεση της πίσω ανάρτησης σε κλάσματα του δευτερολέπτου σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Έτσι το αυτοκίνητο παραμένει άνετο σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, και παράλληλα σταθερό και σβέλτο στη σπορ οδήγηση. Το σύστημα έχει τρεις ρυθμίσεις – άνετη, κανονική και σπορ – και όλες έχουν εξελιχθεί με κριτήριο την αυξημένη σταθερότητα και άνεση σε ποικίλες συνθήκες φορτίου και οδήγησης. Το Comfort mode προσφέρει πιο μαλακή ρύθμιση στα αμορτισέρ, ενώ το Dynamic κάνει σκληρότερη τη ρύθμιση με έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά. Ανεξάρτητα από το επιλεγμένο πρόγραμμα, το σύστημα πίσω προσαρμοζόμενων αμορτισέρ θα ρυθμίζει την απόσβεση σύμφωνα με τις εντολές του οδηγού και τις οδηγικές συνθήκες. 

Καθώς το νέο Civic Tourer εξελίχθηκε με γνώμονα τους Ευρωπαίους πελάτες, εκτενείς δοκιμές και ρυθμίσεις στη δρόμο πραγματοποιήθηκαν σε όλη την Ευρώπη, λαμβάνοντας υπόψη διάφορα είδη οδοστρώματος, χαρακτηριστικά και ταχύτητες. Στόχος της ομάδας εξέλιξης ήταν η επίτευξη μιας προβλέψιμης, άνετης και ασφαλούς συμπεριφοράς, γνωστής ως ΅Mature DynamicsΆ.
Το Civic Tourer υιοθετεί το σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόνατα McPherson και ημιάκαμπτο πίσω άξονα που χρησιμοποιείται στην 5θ έκδοση αλλά ελαφρώς τροποποιημένο με σημαντικά οφέλη. Για παράδειγμα η εμπρός ανάρτηση έχει ρυθμιστεί προς όφελος της συνολικής οδηγικής άνεσης. Με περαιτέρω βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης μέσω ρύθμισης του EPS, το Civic Tourer αντιδρά άμεσα και προβλέψιμα στις εντολές του οδηγού σε δρόμους με στροφές και στις υψηλές ταχύτητες, προσφέροντας μία οδηγική εμπειρία απόλυτης ακρίβειας και αυτοπεποίθησης. Η ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες ήταν επίσης βασικός στόχος εξέλιξης με σκοπό να ενισχυθεί το αίσθημα της ασφάλειας. Αυτό ήταν αποτέλεσμα της υψηλής ακαμψίας του αμαξώματος με την προσθήκη νέων πίσω κολόνων και βέλτιστης αεροδυναμικής άνωσης του πίσω τμήματος, με εκτενή βελτιστοποίηση των ορατών τμημάτων - όπως η πίσω πόρτα και η αεροτομή της οροφής - και μερικών μη ορατών όπως η ποδιά κάτω από το αμάξωμα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

autoagora Team